Analize

Si Kamala Harris po fiton simpati vetëm me… të qeshurën e saj (studimi për karizmën e politikanëve)

E qeshura karizmatike e Zëvendës Presidentes Kamala Harris rrit tërheqjen e saj publike dhe suksesin politik

Nga Gazeta ‘Si’- Nga pesë imazhe të ZëvendësPresidentes Kamala Harris në internet, të paktën katër e tregojnë atë duke qeshur.

E qeshura e Harris ka qenë gjithmonë një aspekt i njohur i personalitetit të saj, por është bërë temë virale e diskutimit me zgjedhjet e ardhshme. Kohët e fundit, ish-presidenti Donald Trump kritikoi të qeshurën e Harris duke iu referuar asaj si "Kamala e qeshur".

Edhe pse ky koment nuk shkoi mirë me votuesit, ai hapi bisedën mbi ndikimin e sjelljeve të gëzueshme të kandidatit demokrat për president.

E qeshura mund të jetë ilaçi më i mirë, por për sa i përket politikës një studim i ri sugjeron se ajo mund të shërbejë edhe për një qëllim më të ndërlikuar. Në botën shpesh të tensionuar dhe të tendosur të politikës, ku çdo veprim dhe mosveprim kritikohet nga afër, e qeshura e një politikani mund të jetë një mjet çuditërisht efektiv.

Fuqia e humorit dhe sharmit në politikë

Hulumtimet e fundit sugjerojnë se humori, sharmi dhe guximi i papërpunuar janë ndër tiparet që kontribuojnë në suksesin politik dhe apelin publik. Harris, e njohur për të qeshurën e saj karizmatike, ka një prirje çarmatosëse që mund ta ndihmojë atë të kapërcejë hendekun dhe të lidhet me votuesit që janë skeptikë për ofertën e saj presidenciale në 2024.

Sipas Bill Jones, një ish-profesor nderi i studimeve politike në Liverpool Hope University, humori luan një rol të rëndësishëm në suksesin politik.

“Ne i falim njerëzit që na bëjnë të qeshim shumë dhe mund të argumentohet se Boris Johnson e bazoi stilin e tij politik në një masë të madhe në aftësinë e tij për të zbavitur votuesit: duke i argëtuar ata, ai ia doli të mos e bënte politikën aq të mërzitshme vdekjeprurëse sa duket shumica”, tha Jones.

Hulumtim mbi karizmën dhe pritjen publike

Një studim nga Universiteti Shtetëror i Arizonës analizoi 350 fjalime nga të 50 guvernatorët e SHBA-së midis shkurtit dhe majit 2020, në kulmin e pandemisë COVID-19.

Studiuesit koduan nivelet e karizmës në këto fjalime dhe zbuluan se nivelet më të larta të karizmës ndikuan ndjeshëm në sjelljen publike. Konkretisht, guvernatorët që treguan më shumë karizëm në fjalimet e tyre panë një pajtueshmëri më të madhe me kërkesat e tyre që njerëzit të qëndrojnë në shtëpi.

Ndikimi i sharmit dhe humorit në angazhimin e votuesve daton qindra vjet në Greqinë dhe Romën e lashtë, me folës të fuqishëm publikë si Ciceroni dhe Demosteni që tërheqin admirim për fjalimet dhe angazhimin e tyre elokuent.

Në mënyrë të ngjashme, presidentët e kaluar si John F. Kennedy, Ronald Reagan dhe Barack Obama konsiderohen gjerësisht disa nga presidentët më karizmatikë që Shtetet e Bashkuara kanë parë gjatë pesë dekadave të fundit për shkak të sharmit dhe fjalimeve të tyre.

Përdorimi strategjik i të qeshurit në politikë

Megjithëse humori, sharmi dhe karizma nuk barazohen me udhëheqjen e mirë, ato janë tipare që mund të përforcojnë apelin publik të një politikani dhe të angazhojnë votuesit. Njerëzit janë të prirur për t'u lidhur natyrshëm me njerëzit që u pëlqejnë dhe aftësia e një politikani për t'u pëlqyer, veçanërisht gjatë sezonit të fushatës, mund të nënkuptojë më shumë sesa thjesht një moment i shkurtër gëzimi; mund të jetë gjithashtu një mjet strategjik për të ndikuar në perceptimin publik dhe suksesin politik.

Mund të jetë gjithashtu mekanizmi që ndihmon në formimin e rrugëtimit të tyre politik, veçanërisht në nivel sipërfaqësor, duke i bërë ata të duken më të afërt dhe më të besueshëm.

Një figurë politike si Trump ka marrë gjithashtu mbështetje nga votuesit e tij kryesorë duke e përshtatur karizmën e tij me një demografi të caktuar votuesish që e shohin atë të pëlqyeshëm.

E qeshura e Harris-mes momenteve të tjera virale -ka treguar se si sharmi, aftësitë e komunikimit dhe karizma mund të punojnë së bashku për të krijuar një lidhje me votuesit.

 Me afrimin e ditës së zgjedhjeve, do të jetë interesante të shihet se cilët kandidatë priren në karizëm si pjesë e strategjisë së tyre të fushatës.

Burimi: Forbes/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë