TikTok ka filluar të etiketojë automatikisht videot dhe imazhet e bëra me inteligjencë artificiale.
Përmbajtja e krijuar nga inteligjenca artificiale në aplikacion tani do të etiketohet me "Kredencialet e përmbajtjes", një teknologji për Autenticitetin e Përmbajtjes.
“Inteligjenca artificiale jep mundësi të jashtëzakonshme krijuese, por mund të ngatërrojë ose mashtrojë shikuesit nëse ata nuk e dinë se përmbajtja është krijuar nga AI”, tha kompania në një deklaratë.
TikTok kërkon që krijuesit të etiketojnë çdo përmbajtje që prodhojnë që përmban AI. Kjo lëvizje do të zgjerojë etiketimin automatik në përmbajtjen e gjeneruar nga AI të ngarkuar nga platforma të tjera.
Përditësimi vjen pasi ligjvënësit dhe ekspertët paralajmërojnë për kërcënimin që mund të paraqesë AI në zgjedhjet e ardhshme të 2024 në Amerikë, nga frika e një rritjeje të dezinformatave.
Në shkurt, TikTok ishte një nga 20 kompanitë kryesore të teknologjisë që u angazhuan për të luftuar dezinformimin e AI në ciklin zgjedhor të këtij viti. Microsoft, Meta, Google, Amazon dhe OpenAI gjithashtu nënshkruan paktin.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.