Teknologji dhe Inovacion

TikTok po ‘plas’ flluskën e Zuckerberg

“Instagrami është mirë dhe me të vërtetë në epokën e tij të lavdisë”. Kështu të paktën mendojnë komentuesit e TikTok.

Duke reflektuar mbi fitimet zhgënjyese të firmës së tij në fillim të këtij viti, shefi i Metës, Mark Zuckerberg, pranoi se TikTok ishte një konkurrent i madh.

Në tremujorin e parë të vitit 2022, numri i përgjithshëm i shkarkimeve të aplikacionit në App Store dhe Google Play arriti në 3.5 miliardë, sipas Sensor Tower, një firmë kërkimore.

TikTok është aplikacioni i pestë që ka kaluar këtë moment historik dhe i vetmi që nuk zotërohet nga Meta. Që nga viti 2018 është shkarkuar më shumë herë se çdo aplikacion tjetër.

Aksionet janë të larta për Metën. Për më shumë se një dekadë, jetët e shumë njerëzve janë regjistruar në platformat e kompanisë gjigante të mediave sociale: Facebook, Instagram dhe WhatsApp. TikTok, në pronësi të ByteDance, një firmë kineze, po prish këtë rend.

Platforma e videove të shkurtra, e lançuar vetëm në vitin 2016, ka grumbulluar mbi 1 miliard përdorues me një ritëm më të shpejtë se paraardhësit e saj dhe të ardhurat e saj parashikohet të arrijnë në 23 miliardë dollarë deri në vitin 2024, pothuajse të gjitha nga reklamat. Faqja “For You” e fuqizuar nga AI, një rrjedhë e varur dhe e pafundme e videove të rekomanduara, po i mban sytë e njerëzve në ekran për më gjatë se kurrë.

Grafiku që tregon epërsinë e TikTok.

Sipas disa vlerësimeve, 44% e përdoruesve të TikTok janë nën 25 vjeç (krahasuar me 16% të Facebook-ut). Kjo e bën aplikacionin një platformë jashtëzakonisht të dëshirueshme dhe me ndikim për reklamuesit që dëshirojnë t’u shesin gjëra të rinjve. Por TikTok po lëviz gjithnjë e më shumë përtej argëtimit dhe në industri të tjera, si blerjet dhe lajmet (një e katërta e përdoruesve të Tiktok e konsiderojnë atë si një burim lajmesh).

Por rrënjët në Pekin të ByteDance po ngjallin frikë. Presidenti Donald Trump tha se do ta ndalonte aplikacionin në Amerikë në vitin 2020, për shkak të shqetësimeve mbi sigurinë e të dhënave.

Dyshimet u shfaqën sërish muajin e kaluar pasi një hetim nga Buzzfeed, një firmë e mediave dixhitale, zbuloi se inxhinierët në Kinë kishin fituar akses në të dhënat e përdoruesve amerikanë.

Një komisioner në Komisionin Federal të Komunikimeve, rregullatori amerikan i telekomunikacionit, i ka kërkuar Apple dhe Google që të heqin TikTok nga dyqanet e tyre të aplikacioneve, por ai mbetet atje për momentin. Duke lënë mënjanë shqetësimet e tilla, sundimi në dukje i palëkundur i Metës mbi burimet e mediave sociale duket se ka marrë fund.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë