Kuriozitete

Arena më e madhe sportive në SHBA merr emrin Crypto.com

Staples Center në Los Angeles, një nga arenat më të njohura sportive dhe argëtuese në SHBA, po riemërtohet si Crypto.com Arena, ndryshimi i parë i këtij emri që nga hapja e dyerve të vendit me 20.000 vende në 1999.

Platforma e kriptomonedhës me bazë në Singapor ka rënë dakord të paguajë më shumë se 700 milionë dollarë për të drejtat e emërtimit të kompleksit në qendër të Los Anxhelosit për 20 vitet e ardhshme. Riemërtimi do të hyjë në fuqi në ditën e Krishtlindjes, me sinjalistikën fizike që pritet të ndryshojë deri në qershor 2022.

Përveç sigurimit të një fitimi të madh për AEG, pronarin dhe operatorin e arenës, marrëveshja shënon një nga truket më tërheqëse të marketingut nga një kompani kriptomonedhash deri më sot dhe vjen pasi monedhat digjitale janë pranuar nga investitorët me pakicë.

Arena është shtëpia e katër ekskluziviteteve të sporteve profesionale - basketbolli Lakers, Clippers dhe Sparks, dhe hokej mbi akull Kings dhe renditet së bashku me Madison Square Garden, Nju Jork, si një nga vendet më të njohura të koncerteve në SHBA.

Kris Marszalek, shefi ekzekutiv i Crypto.com, tha: “Në disa vite më vonë, njerëzit do të shikojnë mbrapa në këtë ditë dhe do të mendojnë në rregull, ky është momenti që kriptovalutat disi kaluan kozmosin në rrjedhën kryesore.

I pyetur nëse kompania planifikonte të përdorte kriptomonedhën për të paguar AEG për të drejtat e emrit, Marszalek tha: "Jo, nuk do ta bëjmë, është thjesht një marrëveshje e drejtpërdrejtë parash".

Ai shtoi: “Mund të ketë një rezistencë fillestare ndaj idesë së ndryshimit të [emrit], mendoj se është krejt e natyrshme. Por ne jemi të gatshëm të punojmë me komunitetin lokal dhe t'u dëshmojmë atyre se ky është një ndryshim për mirë dhe të ndihmojë në ndërtimin e një të ardhmeje më të mirë për LA dhe tifozët”.

Si një produkt marketingu, të drejtat e emërtimit të stadiumeve kanë një rekord të përzier në SHBA, me titujt e disa ambienteve sportive dhe argëtuese urbane që bëhen sinonim i falimentimeve, blerjeve apo skandaleve. Shembuj të të ashtuquajturit "mallkimi i stadiumit" përfshijnë Enron Field të dikurshëm në Hjuston dhe Sports Authority Field në Denver, i cili u emërua pas shitësit të mallrave sportive tashmë të zhdukur.

Staples, shitësi me pakicë i furnizimeve për zyra me bazë në Massachusetts, i marrë privat nga Sycamore Partners në 2017, ka qenë sponsori titullar i Los Angeles Arena që kur u hap. Në vitin 1999, shitësi me pakicë pagoi 120 milionë dollarë për të drejtat e emrit për 20 vjet. Në gjysmë të afatit të marrëveshjes, Staples pagoi një shumë të pazbuluar për t'i mbajtur ato të drejta në përjetësi.

Ai tha se emri Staples ishte bërë bajat dhe se AEG dëshironte një partner të ri të markës me "aftësinë për të ndikuar në gjeneratën e ardhshme të fansave gjatë dy dekadave të ardhshme".

Në zgjedhjen e një sponsori të kriptomonedhës “ne mendojmë se ka një të ardhme dhe mendojmë se ka nevojë për këtë industri”, shtoi ai.

E themeluar në vitin 2016, Crypto.com renditet si shkëmbimi i dhjetë më i madh në mbarë botën për transaksionet e kriptomonedhave spot. Vëllimet e tij arritën në rreth 1.8 miliardë dollarë në terma dollarë gjatë një periudhe 24-orëshe të fundit, krahasuar me më shumë se 40 miliardë dollarë në bursën më të madhe, Binance.

Burimi:Financial Times/Përkthimi:Gazeta “SI”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë