Filma

“Ultras”, skajet më të dhunshme të tifove të organizuara në një film

Në Netflix ka mbërritur debutimi i Francesco Lettieri, tashmë regjisor i disa videoklipeve të këngëtares së njohur dhe misterioze napolitane.

I vendosur në Napoli, filmi shfaq Sandro, një burrë i moshës së mesme që i përket një prej pragjeve më të dhunshme të tifos së organizuar. Për shkak të daspo (ndalimit të hyrjes në ngjarje sportive) ai nuk mund të shkojë më në stadium dhe, duke pasur parasysh moshën e përparuar, ai do të përpiqet të ndryshojë jetën e tij, duke marrë rrugën e një jete normale. Sidoqoftë, ngjitja e tij ndaj tifozëve të rinj është akoma shumë e fortë dhe nuk do të jetë e lehtë të kuptosh cilat janë zgjedhjet e duhura për të bërë.

Është një punë e parë që tashmë ka shkaktuar diskutimin e Lettierit, duke ngjallur polemika të ndryshme dhe duke përçarë jo pak publikun dhe kritikën.

Nuk është një film pa defekte, mbi të gjitha për shkak të një estetike që di shumë mirë që është parë tashmë dhe e cila e ndalon këtë produkt të dallohet nga shumë të tjerë të qenësishëm në nënvështrimin kriminal të Napolit, i bërë si për ekranin e madh ashtu edhe për televizionin. Pavarësisht kësaj, megjithatë, “Ultras” është një film me intensitet të fortë, mbi të gjitha për mënyrën se si ai përqendrohet në shëmbëlltyrën njerëzore të protagonistit dhe personazheve të ndryshëm, në vend që të tregojë thjesht ekstreme të dhunshme dhe mbështetje futbolli.

Filmi "Ultras"

Protagonisti Aniello Arena dhe muzikat e Liberato

Shkrimi i personazhit kryesor është i jashtëzakonshëm, por merita shkon edhe për performancën e shkëlqyer të Aniello Arena, tashmë protagonist i një filmi të shkëlqyeshëm si “Realiteti” i Matteo Garrone, një regjisor që duket se është një nga referencat më të dukshme të Lettierit të porsaardhur.

Kjo e fundit, megjithë një qasje nganjëherë derivative, tregon një vetëdije të thellë në përdorimin e kamerës, veçanërisht në sekuencën hapëse dhe mbyllëse, të cilat e krijojnë më së miri tregimin.

Tingulli tërheqës i Liberato, një këngëtar misterioz dhe shumë i suksesshëm napolitan kontribuon në suksesin e filmit. Ndër këngët e krijuara posaçërisht për shfaqjen, një përmendje e veçantë për “We Come From Napoli”, krijuar nga Liberato së bashku me Robert Del Naja të Massive Attack dhe Gaika.

Duhet të theksohet se Lettieri, përpara se të bënte debutimin e tij regjisorial me këtë film, kishte drejtuar disa videoklipe, përfshirë ato të vetë Liberato-s.

Spenser Confidential

Në mesin e lajmeve të Netflix të javëve të fundit, “Spenser Confidential” i Peter Berg është gjithashtu shumë i kërkuar.

Aktori amerikan luan një ish-polic që sapo është liruar nga burgu, i cili do të hetojë vrasjen e dy ish-kolegëve të tij së bashku me shokun e tij të ri të dhomës.

"Spenser Confidential"

Ky është bashkëpunimi i pestë midis Berg dhe Wahlberg, i cili tashmë kishte bërë së bashku “Lone Survivor”, “Deepwater”, “Boston – Manhunt” dhe “Red Zone”.

Asnjë prej këtyre nuk ishte i paharrueshëm, me të vërtetë, por ata prapëseprapë kishin diçka më origjinale sesa ky film i ri veprimi, i vendosur qartë dhe konvencional.

Kufizimi kryesor qëndron në një ritëm që po përpiqet të heqë më shumë se zakonisht (“Boston – Manhunt”, për shembull, ishte në gjendje të përfshijë në mënyrë efektive) dhe në një skenar të pashpresë.

6 Underground

Nëse jeni duke kërkuar një film aksion spektakolar në Netflix, mund të zgjidhni “6 Underground” nga Michael Bay, regjisor i sagës «Transformers».

Në qendër ka një ekip të thirrur në bëmat më të pabesueshme, por komploti është reduktuar në kushtet minimale dhe konfuzioni mbretëron suprem brenda skenarit.

“6 Underground”

Për sa kohë që ju pranoni rregullat e një produkti të këtij lloji (asnjëherë të besueshëm dhe me shumë pak thellësi të personazheve në terren), ju mund të argëtoheni, sidoqoftë, midis ndjekjeve të befasishme dhe efekteve speciale të nivelit të lartë.

Pjesa më e mirë është ajo e vendosur në Firence, ku ju kaloni vendet e rëndësishme të kryeqytetit toskan me shpejtësi shumë të madhe dhe madje përfundoni brenda Uffizi. Shikojeni që ta besoni.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë