Mode

Trendi më i madh i “Pranverë 2021” mund të jetë vetëm e kaluara

Të gjithë i kthyen sytë nga Milano për shfaqjen e Pradas "Pranverë 2021" ku debutoi dhe Raf Simons si drejtor bashkëkrijues i markës, duke joshur një audiencë të re. Në shfaqje u vunë re dy veshje që i përkisnin arkivave nga koleksionet pranverë- vjeshtë të vitit 1996, të ripunuara nga bashkëpunëtori i Simons, Peter De Potter. Ishte vetëm një nga shumë rastet e modës déjà vu këtë sezon. Versace kishte elemente nga koleksioni i saj në pranverë 1992. Gucci ribotoi pamjet nga koleksioni debutues i drejtorit krijues Alessandro Michele në 2015. Pa dyshim, stilistët që bëjnë udhëtime në arkiva nuk është një fenomen i ri. “Furtuna” e hapjes së arkivave duket se po ndikon në modë ndoshta dhe për shkak të pandemisë dhe gjithë pasigurisë që solli ajo. Tani nuk ka më dallime midis stinëve dhe risia po zëvendësohet nga dëshira për të njohur të vjetrën.

Kjo gjithashtu flet për mënyrën se si ne po vishemi tani: duke bastisur "arkivat" tona personale për të rishikuar atë që tashmë kemi, me sy të rinj. Njerëzit po shohin nga veshjet që i kishin të harruara në dollap. A është ndonjë çudi që stilistët po ndjekin këtë shembull?

Për Prada-n, risjellja e vëmendjes tek viti 1996 erdhi si një mënyrë për të treguar se gjërat janë më të rëndësishme se një sezon dhe se çdo gjë ka vëmendjen e vet.

Koleksioni i Prada-s Pranverë 2021
Koleksioni i Prada-s Pranverë-Vjeshtë 1996

“Me këtë koleksion ne donim të krijonim diçka që u jep kuptim njerëzve, diçka që është e dobishme", thotë Simons.

Mendimi pas “ringjalljes” së Trésor de la Mer ishte "jo vetëm për të zgjedhur një artikull nga e kaluara dhe për ta vendosur atë në kohën e sotme. Ne donim të theksojmë se moda mund të jetë vërtetë përgjithmonë, se një ide e mirë në të kaluarën mund të përkthehet në diçka po aq të mirë për brezat e sotëm", shpjegon Donatella Versace.

Tek Gucci, Michele pyeti çfarë ndodh "kur moda largohet nga zona e saj e rehatisë?". Një nga përgjigjet dukej se po u jepte një jetë të re rrobave ekzistuese, duke imagjinuar "çfarë u ndodh atyre kur veniten shfaqjet?". Kështu që pjesët që ai krijoi gjashtë vjet më parë, si një fustan dhe një pallto leshi, morën edhe një herë qendrën e vëmendjes. Në mënyrë të ngjashme, gjatë izolimit, drejtori krijues i Traineri Stuart Vevers e gjeti veten duke reflektuar mes realitetit të ri të frikshëm të modës.

"Ndërsa isha duke menduar se çfarë të eksploroja në këtë botë të re, unë pashë prapa për të parë përpara", duke risjellë, ndër të tjera, një pallto nga koleksioni vjeshtë 2020 dhe një fustan nga pranverë 2018.

Ndërsa e shkuara është bërë e tashme, ka stilistë që mendojnë se gjithçka mbahet me një fije peri dhe në çdo moment mund të teprohet.

"Nëse doni të qëndroni të rëndësishëm dhe të jeni pjesë e botës së modës, nuk mund të ktheheni përsëri në arkiv", thekson Versace.

Versace thotë se arkivi mund të jetë pika fillestare, por pastaj gjithçka duhet të shikohet me sytë e sotëm.

“Pyetjet që gjithmonë i bëj vetes dhe ekipit tim janë: ‘A është kjo e re? A është kjo moderne? A është kjo ajo që u duhet njerëzve tani?’. Moda për mua është një mënyrë për t’i bërë njerëzit të ëndërrojnë dhe t’i shpëtojnë realitetit, por unë duhet të sigurohem që ajo që krijoj të ketë një vend në botë”, thotë Versace.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë