Përkufizimi i bukurisë ndryshon gjatë gjithë kohës. Dhe ndonjëherë, ndërsa shoqëria zhvillohet, ajo shkon në cikle, si ndryshimi i katër stinëve. Jo shumë kohë më parë, populli kinez e pa modën si diçka që erdhi nga Perëndimi. Ata e shihnin modën si frikën për të bërë ‘gabime’. Si rezultat, moda në Kinë dukej e zbehtë dhe e paqartë. Por tani, interneti, teknologjia dhe mediat sociale kanë bërë botën të sheshtë sa i përket modës në këtë vend.
Moda mund të arrihet nga kudo, me stile nga e gjithë bota që bashkëjetojnë dhe ndikojnë njëri-tjetrin. Për shembull, shkoni në një supermarket Pekinit dhe do të shihni blerësit që mbajnë çanta Hermes dhe mbajnë çorapet Chanel me Uggs, gjithashtu femrat që mbajnë rruaza lutjesh budiste në duart e tyre. Fotografi i njohur kinez Chen Man thotë se e ardhmja e modës do të jetë vizuale.

Si një artist vizual, i cili u rrit në Kinë, unë dëshmova se ëndrrat materiale të brezit tim u bënë realitet. Unë shoh sfondin e shkrepjeve të mia si frymëzim, por gjithashtu besoj se përsëritja është një sëmundje, e sidomos kur bëhet fjalë për modën
Vendi që gjenerata ime tani po jeton, nuk është më i izoluar nga informacionet dhe idetë e jashtme. Unë përdor teknologjinë në fotografinë time dhe besoj se kjo është e ardhmja e artit vizual. Nëse teknologjia mund t’i ndihmojë artistët të paraqesin gjërat në mënyra të reja dhe më të mira, pse nuk duhet ta përqafojmë atë? Nuk ka nevojë që artistët të jetojnë në të kaluarën. Në fund të fundit, jetojmë në një botë ku inteligjenca artificiale është aq e avancuar saqë mund të krijojë art.

UA është një specie e re e krijuar nga njerëzimi. Ne japim atë gjuhë dhe aftësinë për të bërë gjëra të caktuara, ashtu si bëjmë fëmijët tanë. Por, si një fëmijë, kur AI ka pjekur mjaftueshëm, do të zhvillojë gjuhën e vet dhe aftësitë e veta. Ne mund t’i japim AI me kreativitet, por kjo nuk do të thotë se nuk mund të jetë krijuese në të drejtën e vet. Mendimi artificial dhe vendimmarrja është rrënjosur në fuqinë dhe përvojën e mendjeve të panumërta njerëzore, prandaj është e logjikshme që kjo të rezultojë në trurin më të mirë, më të madh dhe më të avancuar sesa vetë.
Sipas fotografit, artistja që mishëron stilin është Rihanna.
Ai thotë se këngëtarja është shembulli më i mirë, i ndërthurjes mes stilt dhe fotografisë.
Gjuha vizuale është ajo që nuk ka nevojë për përkthim. Ne kemi lindur të paaftë për të folur, por ne mund të shohim menjëherë qiellin blu, lule të kuqe dhe emocionet njerëzore. Ajo që shohim mund të na bëjë të ndihemi të kënaqur ose të shqetësuar, të frikësuar ose të sigurt. Për këtë arsye, unë besoj se në një botë të globalizuar, e ardhmja duhet të jetë – dhe do të jetë – më vizuale.

Kjo marrëdhënie midis teknologjisë dhe estetikës është e ngjashme me atë të shkencës dhe filozofisë – në një botë ideale, të dy ecin krah për krah. Arritja e një ekuilibri të tillë kërkon që artistët të zotëronin të dyja, duke kombinuar artin dhe aftësitë në këtë proces.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.