Në klasë duhet të përdoren më shumë libra shkollorë dhe materiale mësimore në formë të shtypur: Ky është rezultati i një studimi evropian, sipas të cilit 63% e prindërve dhe 71% e mësuesve në njëzet vende të Evropës bëjnë thirrje për një rol më të madh të librit dhe materialeve të shtypura në mësimdhënie.
Studimi, i porositur nga kompania Epson, lider në fushën e printimeve, u krye nga platforma e brendshme e Focaldata. Nga gushti deri në shtator 2024, u intervistuan 4,239 mësues dhe 20,690 prindër me fëmijë nga 8 deri në 16 vjeç në 20 vende evropiane.
Në Itali, përqindja e mësuesve që mbështesin përdorimin e materialeve të shtypura është 68%, duke qenë në përputhje me mesataren evropiane. Ndërkohë, vetëm 21% e prindërve italianë ndajnë këtë mendim, duke treguar një mungesë të theksuar të ndjeshmërisë ndaj temës krahasuar me vendet e tjera.
Sipas shumicës së të intervistuarve, materialet e shtypura ndihmojnë më shumë në mësimnxënie dhe ruajtjen e informacionit. Studime shkencore, si ato nga neuroshkencëtarët e Teachers College në Columbia University, kanë treguar se leximi në letër ofron avantazhe më të mëdha krahasuar me ekranet, duke përmirësuar përqendrimin dhe kuptimin. Ky efekt njihet si "avantazhi i letrës" ose "inferioriteti i ekranit".
Kjo çështje përfshin jo vetëm librat shkollorë, por edhe materiale mbështetëse si fletë pune, fotokopje dhe grafikë. Në Itali, 45% e prindërve dhe 54% në Evropë mendojnë se materialet e shtypura përmirësojnë aftësitë e leximit, ndërsa vetëm 9% besojnë se ato e shpërqendrojnë vëmendjen e nxënësve.
Debati vazhdon dhe është pasqyruar në libra si "Cilësia në tregimet për fëmijë", me fokus në raportin mes përmbajtjeve analoge dhe digjitale për fëmijët, që eksploron transformimet në pedagogji dhe edukim. Studiuesit theksojnë avantazhet e leximit në letër, por gjithashtu sugjerojnë që librat dhe aplikacionet digjitale të konsiderohen si plotësuese të njëra-tjetrës, duke hapur dimensione të reja për tregimet.
Çështja e leximit në letër ose format dixhitale trajtohet gjithashtu në dy vëllime të rëndësishme të këtij viti, të cilat ofrojnë një vështrim të thellë mbi ndikimin e mjeteve të ndryshme në mësimdhënie dhe zhvillimin e fëmijëve.
Burimi: Corriere Della Sera, Përshtati: Gazeta "Si"
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.