Gjatë orëve të para të mëngjesit të së shtunës, pasagjerë që udhëtonin me Rynair në të gjithë Europën nuk kishin mundësi të kontrollonin fluturimet e tyre, për shkak të ndërprerjes së sistemeve që shkaktuan vonesa në të gjitha aeroportet.
![](https://gazetasi.al/wp-content/uploads/2019/09/r5.jpg)
Udhëtarët u ankuan për kaosin që ndodhi në aeroportin Stanstes, pasi ata nuk mund të kontrollonin fluturimet e tyre nëpërmjet internetit. Ndërkohë që kompania e fluturimeve bën me dije se, personat që nuk bëjnë chek-in në internet, paguajnë 55 paund më shumë kur e kryejnë në sportelin e aeroportit. Shumë njerëz kanë ndarë zemërimin e tyre në rrjete sociale, duke shkruar se kompania është e papërgjegjshme dhe nuk ka mundësi që një kompani aq e madhe, të mos paguaj faturat e internetit. Pak orë më vonë çdo gju normalizua, por pasagjerët vazhdonin me ankesat e tyre.
Ndërkohë, që kompania i është përgjigjur pasagjerëve në internet, deklaroi gjithashtu për mediat se sistemi është restauruar dhe fluturimet funksionojnë normalisht.
“Kërkojmë falje për çdo shqetësim të shkaktuara,” thuhej në deklaratë.
![](https://gazetasi.al/wp-content/uploads/2019/09/r2.jpg)
Rynair është një kompani ajrore irlandeze e themeluar që prej vitit 1984, ndërsa në vitin 2016 është cilësuar si një ndër kompanitë ajrore më të preferuara nga pasagjerët. Gjatë vitit të kaluar u përfol se kjo kompani do të vinte edhe në Shqipëri, por ende nuk ka diçka konkrete.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.