Muzike

Si Amadeus e ktheu Sanremon në një fenomen social

Miti i një prezantuesi që vendosi paqen mes dy brezave.

Brezat kanë luftuar me njëri-tjetrin gjithmonë. Mijëvjeçarët nuk do t'i kuptojnë kurrë Baby Boomers, Gjenerata Z do të jetë gjithmonë në drejtim të kundërt me Gjeneratën X dhe anasjelltas. Në Itali, megjithatë, ka një javë në vit kur të gjithë, qoftë nga viti '68 apo 2008, mblidhen për të diskutuar një ngjarje historike që arriti edicionin e 73-të në 2023: Festivalin e Sanremos.

Në një intervistë për Sole 24 Ore, menaxheri i Amdeus, Luca Presta ka shpjeguar ndryshimet që janë bërë në festival, çka e bënë atë më të ndjekurin ndër vite.

Nëse në epokat e kaluara dukej se kishte humbur rëndësinë, vitet e fundit Sanremo është kthyer në një ngjarje me përmasa gjigande, falë protagonistëve të rinj, rrjeteve sociale dhe mbi të gjitha Amadeus, drejtorit artistik që ka bashkuar interesat e dy brezave në dukje në kundërshtim me njëri-tjetrin, duke krijuar një rivendosje të vërtetë kulturore. Në prag të Covid-19, në vitin 2020 Sanremo ktheu gjithë negativitetin që kishte kapluar vendin në një pozitivitet dehës në të gjithë vendin.

Por si shpjegohet suksesi online i një drejtori artistik i cili deri pak ditë më parë vazhdonte të ndante profilin e tij në Instagram me gruan e tij?

Menaxheri Lucio Presta e shpjegoi qartë ndryshimin në Festival: nuk bëhet fjalë më për "të vjetrën kundër të resë", por "një bashkëjetesë mes të vjetrës me të renë".

Ky është përbërësi sekret që e ka bërë Sanremon e Amadeus-it kaq të pëlqyer, duke qenë në gjendje të kombinojë dy demografi me ndihmën e një njohurie të gjerë që ka për botën e muzikës dhe duke pasur një fokus për botën e adoleshentëve.

Duke ftuar artistë si Cugini di Campagna dhe Ariete, apo Pooh dhe Matteo Romano, Amadeus i mban të mbërthyer në ekran si të moshuarit ashtu edhe të rinjtë, ndërsa këta të fundit bisedojnë në rrjetet sociale. ndryshimet e këtij viti kanë ngjallur interesin edhe të artistëve italianë që nuk do ta kishin menduar kurrë të rivlerësonin Festivalin, si Salmo, i cili këndoi gjatë mbrëmjes së dytë.

"Nëse dikush ka talent për të kënduar, nuk shkon në Sanremo. Jo shumë njerëz e mbajnë mend atë, por karriera e hershme e Amadeus, para se të shkonte në RAI, filloi pas një tastiere në vitet 1980. Si një adhurues i madh i muzikës, ai ka qenë i mirë në bashkimin e asaj që pëlqejnë fëmijët e tij dhe atë që pëlqejnë prindërit e tij", shpjegoi Presta.

Ai tha se para Sanremo 2020 Pinguini Tattici Nucleari nuk ishin të njohur për publikun e gjerë. Sot janë një nga fenomenet muzikore të momentit.

“Është i mirë, ka vesh për këto gjëra”.

Ndërsa tregu muzikor po ndryshonte, në vazhdën e ardhjes së transmetimit në internet, Festivali para Amadeus kishte ende figurën e një festivali që transmetohet në radio. Ndërmjet viteve 2016 dhe 2019, drejtimi artistik Carlo Conti dhe më pas Claudio Baglioni u përpoqën të prezantonin më shumë këngë radio në Festival, por jo aq sa për të tërhequr audiencë të madhe. Edhe pse këngët fituese në 2017 dhe 2018, “Karma e Occidentali” e Francesco Gabbanit dhe “Non mi avete fatto niente” e Fabrizio Moro dhe Ermal Meta ishin tërheqëse, nuk ishin një sukses në skenën e Eurovizion.

Vetëm “Soldi” i Mahmood u rendit i dyti në Eurovision 2019 dhe demonstroi një ndryshim të vërtetë të ritmit në industrinë e muzikës italiane, duke u bërë një shembull i qartë për regjisorin e ardhshëm Amadeus se si të rinjtë mund të krijojnë fenomene masive që janë gjithashtu të dobishme për TV.

Shifrat e edicionit të vitit të kaluar janë prova se Amadeus ka arritur t'i “vërë flakën” internetit.

Në vitin 2022, Sanremo kishte 65% të aksioneve, gjeneroi pothuajse 30 milionë shikime në Raiplay, faqja e internetit Fantasanremo u vizitua 18 milionë herë dhe kishte 1 milion Tweet dhe mbi gjysmë miliard shikime vetëm në TikTok për hashtagun zyrtar të ngjarjes. Këtë vit, përveç shifrave marramendëse në rrjetet sociale, nata e parë e Festivalit ndikoi edhe në faqen e Pornhub, duke ulur numrin e shikuesve.

Prej disa kohësh, Festivali vijon të mbetet aktual në rrjetet sociale edhe disa javë pas përfundimit të tij, falë memeve që shpërndahen në rrjetet sociale, si dhe intervistave që bëjnë artistët pas përfundimit të festivalit.

I ndihmuar nga fati i mirë dhe gafat që kanë shënuar vitet e fundit të Festivalit, ku vlen për t’u përmendur Morgan dhe Bugo ku Bugo braktisi skenën gjatë performancës apo dhe reagimi i Blanco i cili shkatërroi skenën pasi nuk arriti të dëgjonte veten në kufje, Amadeus jo vetëm që ka vendosur që të rrëmbejë vëmendjen e rrjeteve sociale gjatë javës së Sanremo-s, por ka mundur të korrë përfitimet duke shfrytëzuar në maksimum fenomenin dhe duke përdorur çdo armë të Festivalit.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë