Në Milano, është zgjedhur një nga imazhet simbolike të luftës kundër koronavirusit. Në Tokio, një dritë blu për të thënë “faleminderit”.
Më në fund, një fillim i ri. Kjo e hënë, 18 maj, shënon rinisjen e të gjitha aktiviteteve tregtare në Itali duke luftuar me menaxhimin e fazës 2 të emergjencës së koronavirusit. Bota e modës është gjithashtu e gatshme të rihapë dyert e saj dhe të nisë zemrën e saj përtej pengesës pandemike. Sanitizimi, distancimi shoqëror, maska, pritja në butike me takim. Në Milano Giorgio Armani ia dedikoi “muralen” e tij (hapësirën e reklamave përmes Broletto) imazhit të mjekut me krahë që mbanin në krahë Italinë, e cila është bërë një simbol i luftës kundër Covid-19.
Gjeste mirënjohje - “Për të filluar në siguri ne kemi ende nevojë për të”, janë fjalët e inkurajimit të stilistit që mund të lexohen pranë dizenjos së Franco Rivolli. Pas letrës me të cilën ai dëshironte të falënderojë të gjithë punonjësit e shëndetësisë për punën e tyre të ashpër në javët e para të krizës, Giorgio Armani edhe njëherë përqendron vëmendjen e tij në angazhimin e atyre që, ende në vijën e parë, po kujdesen për njerëzit, duke u bërë thirrje italianëve që të vijojnë të kujdesen. Për të njëjtën arsye, në Tokio, vendosi që nga fundjava e kaluar të ndriçojë fasadën e Kullës Armani Ginza me blu. Ngjyra e cila, në Japoni, është përdorur për të shprehur mirënjohje për njerëzit që punojnë në fushën e mjekësisë për angazhimin e tyre të madh në luftën kundër koronavirusit.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.