Teknologji dhe Inovacion

Pse Instagram u kërkon përdoruesve të krijojnë llogari të dyta

Instagram ka nxjerrë në heshtje një opsion që inkurajon përdoruesit të "provojnë të hapin një llogari të re". Njoftimi thotë se do t'i ndihmojë njerëzit "të vazhdojnë me një grup më të vogël miqsh" dhe të eksplorojnë më lehtë interesat e tyre.

Me disa hapa të thjeshtë, cdo njeri mund të krijojë një llogari tjetër duke pasur edhe llogarinë ekzistuese.

Përdoruesit kanë një zgjedhje nëse do të lidhin llogaritë, duke e trajtuar llogarinë e dytë si një zgjatje të së parës së tyre, si një profil i ri shikuesi në Netflix ose si një llogari krejtësisht të veçantë me hyrjen e vet, konfirmoi një zëdhënëse për Instagram. Kjo përcakton nëse Instagram e konsideron këtë si një përdorues aktiv apo të shumëfishtë. Nëse të dy llogaritë nuk janë të lidhura, një përdorues mund të fshijë njërën pa ndikim tek tjetra.

Kudo në botë, përfitimet dhe dëmet e mediave sociale janë subjekt i shumë debateve. Nëse media sociale, dhe Instagram në veçanti, mund të fajësohen për rritje të ankthit dhe depresionit, a do t'i bënte gjërat më mirë apo më keq një llogari e dytë? Dhe a është më e lehtë krijimi i një llogarie të dytë sesa përpjekja për të pastruar një furnizim të tejkaluar me njerëz të panjohur, interesa të harruara prej kohësh dhe reklama që nuk kanë asnjë lidhje për ju?

Zëdhënësja e Instagram nuk e thotë se kur kompania e nxori opsionin e ri ose sa njerëz kanë krijuar llogari të reja duke e përdorur atë. Vëzhguesit e mediave sociale thonë se masa është një reagim ndaj përdoruesve që ndryshojnë mënyrën se si ata zgjedhin të ndërveprojnë në internet nga postimet publike deri te diskutimet më private midis grupeve më të lidhura. Dhe ata thonë se Instagram dhe Meta Platforms, më parë Facebook përfitojnë duke rritur angazhimin dhe të ardhurat nga reklamat.

“Aplikacioni pozicionohet për të marrë një nxitje reklamimi nga përdoruesit që angazhohen më shumë me përmbajtjen në një llogari të re me më pak miq dhe interesa sesa mund të kenë në një llogari më të vjetër dhe të “populluar”, tha Dan Ives, analist IT.

Ndërsa përdoruesit mund t'i vendosin llogaritë e tyre në Instagram në private ose të ndajnë postime me "Shokë të ngushtë" brenda aplikacionit, shumë prej tyre tashmë krijojnë një llogari të dytë, shpesh të referuar si "finsta", që rrjedh nga "insta e rreme". Ndryshe nga rrjeti social Facebook, i cili insiston në një llogari për çdo përdorues, Instagram ka qenë gjithmonë i hapur për shumë llogari për një përdorues të vetëm.

Zëdhënësja e Instagram tha në një deklaratë se njoftimi është një kujtesë se "krijimi i një llogarie tjetër për t'i shërbyer interesave të tjera në Instagram është i mundur dhe mund të jetë pa probleme".

“Shumë përdorues që i kanë kthyer llogaritë e tyre në Instagram në billborde publike për markat e tyre personale, nuk i përdorin më ato për t'u lidhur dhe ndarë me njerëzit që njohin. Ata gjithashtu janë lodhur nga algoritmet që vendosin se çfarë shohin dhe çfarë përmbajtje të tyre shohin të tjerët”, tha Stacy Jones, shefe ekzekutive e marketingut. Llogaritë dytësore mund t'i ndihmojnë përdoruesit të mendojnë se janë në një hapësirë më të sigurt dhe t'i lejojnë ata të jenë më të sinqertë.

Meta po përballet me shqetësime në rritje se si tërheq dhe ndikon tek të rinjtë. Në nëntor, një koalicion shtetesh filloi të hetojë nëse kompania dhe Instagram në veçanti shkelën ligjet për mbrojtjen e konsumatorëve duke përdorur teknika për të nxitur angazhimin midis përdoruesve të saj më të rinj.

“Në klimën aktuale të mediave sociale, e cila është bërë toksike në një farë mënyre, Instagram është duke u fokusuar më shumë në komunitetet private dhe të mbyllura për ata përdorues që e dëshirojnë atë”, tha Ives. "Nëse nuk ndodh, ata përdorues do të gjejnë aplikacione të tjera që do ta bëjnë".

Burimi: Wall Street Journal. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë