Filma

“Parim”, ambicia e pakufishme e Christopher Nolan

Filmi i ri me metrazh të gjatë, të parashikuar nga regjisori i madh britanik, arrin në teatro. Në kast janë John David Washington dhe Robert Pattinson.

Christopher Nolan nuk i ka munguar asnjëherë ambicia, por me “Tenet” autori i “Inception” dhe “Interstellar” me të vërtetë e ka tejkaluar veten: filmi i ri nga regjisori anglez është një nga titujt më të pritur të vitit dhe pritet të shpresohet se do të bindë publikun që të kthehet në kinema pas pauzës së gjatë për shkak të izolimit.

Një fjalë e vetme

Në qendër të komplotit është një njeri i cili, i armatosur me një fjalë të vetme (“parim”), do të duhet të shpëtojë botën nga një kërcënim i tmerrshëm, duke u përpjekur të nxjerrë veten nga një rrjet i dendur spiunazhi ndërkombëtar që vepron si në hapësirë ​​ashtu edhe... në kohë.

Asgjë më shumë nuk mund të thuhet për një komplot që do të zbulohet, plot kthesa dhe me mister deri në momentin e shfaqjes së filmit. Palindrome si titulli i tij, “Parim” është një film që kthehet mbrapa, duke luajtur me kohën përmes çelësave narrative që madje as Nolan nuk i kishte eksploruar kurrë: Regjisori anglez kishte ndërtuar tashmë komplote të ndërlikuara në të kaluarën, por në “Parim”, rai përpiqet të rrisë edhe më shumë adrenalinën, duke marrë rreziqe aq të mëdha saqë përfundojnë duke rënë në disa pasazhe.

Në fakt guximi duhet vlerësuar dhe filmi është i kënaqshëm nga fillimi në fund, por disa pjesë të skenarit janë shumë të vështira dhe të tjerët thjesht skicë për të siguruar që rezultati është në pritshëmritë e duhura. Një shfaqje e mirë me disa rënie, ku nuk mungojnë momentet me një ritëm të lartë spektakolar, duke filluar me një sekuencë fillestare të pëlqyeshme, për të arritur në gjysmë ore të ushqyer me adrenalinë përmbledhëse, në të cilën Nolan jep më të mirën për sa i përket redaktimit vizual dhe të shëndoshë.

Sidoqoftë, disa ‘krisje’ mbeten këtu dhe atje, gjithashtu për shkak të një ftohtësie të caktuar themelore që parandalon filmin të jetë aq i thellë dhe emocionues sa veprat më të mëdha që Nolan ka drejtuar në të kaluarën (thjesht mendoni për "Knight Dark" ose "The Prestige". Rrëfimi mbetet i patëmetë në çdo rast dhe kasta e bën detyrën e saj përgjithësisht mirë: nga protagonisti John David Ëashington te Robert Pattinson, duke kaluar tek Elizabeth Debicki dhe Kennet Branagh, përfshirë dhe Michael Caine në një rol të vogël, por të rëndësishëm.


Copyright © Gazeta “Si”




Më Shumë