Netflix do të raportojë rritjen më të vogël të abonentëve në një dekadë javën e ardhshme, pasi fluksi i tifozëve të rinj që kanë nxitur rritjen e saj meteorike po ngadalësohet, duke e çuar Netflixin në shënjestër të moshës mbi 55 vjeçare.
Gjigandi i transmetimit pret që të ketë shtuar vetëm 1 milion abonentë, numri më i ulët i regjistrimeve të reja që nga viti 2011.
Rritja rekord e vitit të kaluar prej 37 milion abonentë tërhoqi bazën e saj globale të përdoruesve në mbi 200 milion, ndërsa pandemia çoi shikuesit e rinj për të kërkuar shfaqje të tilla si “The Crown”, “The Queen’s Gambit” dhe “Bridgerton” për të përballuar mërzinë e karantinës.

“Tani është vetëm pak i lëkundur,” -tha themeluesi Reed Hastings në prill, duke hequr rënien prej 20 miliardë dollarësh në çmimin e aksioneve të kompanisë pasi Netflix humbi tremujorin e parë të parapaguesit të ri me 2 milion.
Sidoqoftë, prapa numrave, Netflix po përpiqet të trajtojë një problem moshe: i duhen njerëz të moshuar që të abonohen.
Dy të tretat e 207 milion abonentëve globalë të Netflix banojnë në Europë dhe Amerikën e Veriut.
Arsyeja është se Netflix ka përdorur demografinë më të re të etur për teknologji – 80% e njerëzve të moshës 18 deri në 34 në Mbretërinë e Bashkuar tani janë ose abonentë ose kanë qasje përmes familjeve të tyre ose fjalëkalimeve të përbashkëta, sipas hulumtimit nga Ampere Analysis. Shifrat janë pothuajse identike në SHBA.
“Netflix është bërë viktimë e suksesit të vet,” thotë Richard Broughton, analist i mediave në Ampere. “Është një treg kaq masiv në shumë prej territoreve të tij më të vendosura, saqë ka regjistruar kryesisht të gjithë audiencat e reja tashmë.”
Netflix është detyruar të fillojë të zgjedhë zinxhirin e moshave. Grupi i moshës 35-44 tashmë është fituar kryesisht, me rreth 70% që tani kanë qasje, ndërsa demografia 45-54 tregon më shumë hapësirë për rritje në 62%.
Sidoqoftë, mundësia e vërtetë është midis atyre nga mosha 55 deri 64 vjeç, të cilët e kanë lënë anash teknikën e tyre të matur për të lehtësuar lodhjen e bllokimit. Midis tremujorit të tretë të vitit 2020 dhe fundit të marsit, përqindja e njerëzve të lidhur në internet në këtë grupmoshë që janë regjistruar u rrit nga 38% në 50%.
Broughton tha se kërkimi në strategjinë e porositjes së Netflix tregoi se po i jepte më shumë peshë krimit dhe dokumentarëve, të njohur me një demografikë më të vjetër, sesa fantazi, veprim dhe tmerr.
Burimi: The Guardian/Përshtati Gazeta SI
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




