Teknologji dhe Inovacion

Ndryshimi i emrit të Facebook reflekton ambiciet dhe njëkohësisht dobësitë e tij

Kompania është më shumë se një rrjet social. Ajo gjithashtu ka një problem me reputacionin.

Për nga të ardhurat,Facebook është kompania e gjashtë më e vlefshme në botë. Të ardhurat e saj janë rritur me 56% vitin e kaluar, dhe çmimi i aksionit të saj me më shumë se një të katërtën.

Gati 3 miliardë njerëz përdorin produktet e saj çdo muaj. Pse një sukses i tillë shkëlqyes do të ndryshonte emrin, siç raporton Verge, një faqe lajmesh, të cilën e planifikon brenda pak ditësh?

Arsyeja zyrtare e mundshme për riemërimin, të cilën Facebook nuk e ka konfirmuar, është se firma ka tejkaluar rrjetin social që Mark Zuckerberg filloi 17 vjet më parë në një konvikt të Harvardit.

Sot ai përfshin aplikacione të tjera sociale (Instagram, WhatsApp, Messenger) dhe pajisje video (Oculus, Portal). Ka lëshuar një portofol digjital (Novi) dhe mund të ofrojë një monedhë (Diem).

Zuckerberg pret që njerëzit përfundimisht ta lidhin firmën e tij më shumë me "metaverse", një hapësirë ​​virtuale për punë, lojë dhe më shumë, sesa me mediat sociale. Këtë javë Facebook tha se do të punësonte 10.000 njerëz për të punuar në metaverse.

Nëse Facebook do të zërë vendin e dytë, mund të ketë një rast për rigrupim nën një emër të ri. Facebook nuk do të jetë titani i parë i teknologjisë që e bën këtë. Në 2015 Google krijoi Alphabet, një kompani mbajtëse për motorin e kërkimit dhe projektet e tij të shumta anësore. Sipas këtij modeli, Facebook do të bëhej vetëm një aplikacion tjetër në një familje më të gjerë.

Ekziston një motiv tjetër, më pak lajkatues për një ndryshim.

Me gjithë suksesin e saj monetar, marka e Facebook është njollosur. Rrjeti social fajësohet për nxitjen e gjithçkaje nga anoreksia adoleshente deri te kryengritja në Kapitolin e SHBA.

Këtë muaj Frances Haugen, një ish-punonjës, i tha Kongresit se Facebook po dështon të moderonte përmbajtjen në platformën e tij dhe po mbulonte një rënie të përdoruesve të rinj amerikanë (ai e mohon këtë). Besimi i publikut në të është më i ulët se në shumicën e gjigantëve të teknologjisë dhe po bie. Megjithëse dy vjet më parë firma filloi të markonte aplikacionet e saj si "nga Facebook", "syzet inteligjente" të saj të reja, të cilat mund të regjistrojnë video dhe të marrin telefonata, shfaqin vetëm logon e partnerit të saj, Ray-Ban.

Investitorët në Facebook duken të shqetësuar. Por toksiciteti në rritje i aplikacioneve të tij sociale kërcënon të helmojë projektet e tjera të tij. Më 19 tetor, senatorët demokratë nënshkruan një letër duke argumentuar se Novi dhe Diem duhet të hiqen, pasi "Facebook nuk mund t'i besohet për të menaxhuar një sistem pagese ose një monedhë digjitale kur aftësia e tij ekzistuese për të menaxhuar rreziqet dhe për të mbajtur konsumatorët të sigurt është provuar plotësisht e pamjaftueshme".

Vetë Zuckerberg ka qenë një shufër rrufeje për shumicën e kritikave ndaj Facebook -ut, dhe firmave të teknologjisë boshe në përgjithësi.

Si themeluesi i plotfuqishëm, ai ka një profil më të lartë se numrat e tij të kundërt në TikTok, YouTube dhe rrjete të tjera sociale. Normalisht, një markë që përballet me një krizë reputacioni mund të hedhë poshtë CEO -n e saj jopopullor. Por pozicioni i Zuckerberg është i pakundërshtueshëm, gjë që mund të shpjegojë pse ai do të donte të hiqte markën në vend.

Burimi: The Economist/Përshtati Gazeta SI


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë