Muzike

Modesti Oliver Anthony dhe kënga e tij e ‘panjohur’ që kryesoi listat e muzikës amerikane falë të djathtës politike (refuzoi ofertën 8 mln dollarëshe)

Më 8 gusht, një radiostacion lokal në Virxhinian Perëndimore, në rajonin amerikan të Appalachia, publikoi në kanalin e tij në YouTube videon e kantautorit Oliver Anthony, duke kënduar një këngë të quajtur “Rich Men North of Richmond”, një referencë për qytetin në Virxhinia në jug të Uashington DC). Deri në atë moment, Anthony ishte praktikisht i panjohur në skenat e vendit dhe pop: ai punoi kryesisht si fermer në zonën Farmville, Virxhinia dhe regjistroi këngët e tij në telefonin e tij celular. “Rich Men North of Richmond”, megjithatë, ka arritur një sukses krejtësisht të papritur: në 12 ditët e fundit ka arritur 29 milionë shikime në YouTube, dhe aktualisht është kënga më e dëgjuar dhe më e shkarkuar nga amerikanët në Spotify, Apple Music dhe iTunes. Së fundmi, Oliver Anthony ka refuzuar një ofertë prej 8 milionë dollarësh që iu bë atij nga një shtëpi diskografike.

Mesazhi politik i këngës kontribuon ndjeshëm në këtë sukses, i cili u referohet temave të ndryshme shumë të dashura për të djathtën ekstreme në SHBA: nga inflacioni tek taksat shumë të larta, nga abuzimet e supozuara të sistemit të mirëqenies nga njerëzit obezë, te besimi konspirativ se trafikimi i fëmijëve është veçanërisht e përhapur në mesin e elitave amerikane.

“Anthony është një zë i dërguar nga parajsa për të shprehur zemërimin e klasës së bardhë punëtore, ose është një këngë viraliteti i së cilës është pompuar me kujdes nga e djathta”, shkroi gazetari Jay Caspian Kang në New Yorker.

Menjëherë pas postimit të videos në YouTube, disa figura të shquara të ekstremit të djathtë të SHBA-së filluan ta shpërndanin dhe lavdëronin këngën: Kongresmenia republikane Marjorie Taylor Greene e quajti atë “himni i amerikanëve të harruar”; Kari Lake, një kandidat për guvernator i Arizonës i mbështetur nga Donald Trump, e quajti atë “një himn për këtë moment në historinë amerikane”.

Matt Walsh, një komentator i njohur konservator, shkroi në Twitter se “punëtorët amerikanë janë të lodhur nga vjedhja e parave të tyre për të mbështetur një sistem të mirëqenies që funksionon vetëm si një program për të fituar vota për demokratët. Nëse shkoni të flisni me ndonjë djalë në çdo bar në çdo pjesë të klasës punëtore të vendit dhe ta pyesni se çfarë mendon për mirëqenien, ai do të thotë saktësisht atë që thotë Anthony në këngë”.

Edhe senatori demokrat Chris Murphy tha se “progresistët duhet ta dëgjojnë këngën”, sepse problemet e theksuara nga autori janë “të gjitha problemet për të cilat e majta ka zgjidhje më të mira se e djathta”.

Në videon e "Rich Men North of Richmond", kantautori - një burrë truphollë me një mjekër të madhe të kuqe, i cili i ngjan shumë stereotipit të punëtorit klasik amerikan të fshatit - këndon në mes të pyllit duke mbajtur një kitarë.

Nuk është kënga e parë e zhanrit që ka tërhequr vëmendje të ngjashme në javët e fundit: në fillim të gushtit, një këngë e quajtur “Try That in a Small Town”, nga këngëtari country Jason Aldean, kryesoi tabelën e Billboard 100 - i cili mat këngët më të dëgjuara në vend në bazë të shitjeve (fizike dhe dixhitale), transmetimeve online dhe shfaqjeve në radio - pasi ishte në qendër të diskutimit politik për disa ditë.

Në rastin e “Try That in a Small Town”, teksti vlerëson vlerat tradicionale që lidhin komunitetet e qyteteve të vogla në provincën amerikane.

Shkaktimi i polemikave ishte fakti që Aldean vendosi në video muzikore pamjet e kamerave të vëzhgimit nga një market që kap momentin e një grabitjeje, imazhe të njerëzve që mbanin pushkë dhe video të protestuesve të rinj që hidheshin mbi makinat e policisë gjatë demonstratave kundër dhunës policore kundër komunitetit afrikano-amerikan, duke nënkuptuar se kjo lloj trazire do të ishte e krahasueshme dhe nuk do të tolerohej në një qytet të vogël. Në pasazhe të tjera të videos, këngëtari performon para një gjykate ku dikur ishte një turmë linçuese.

Pas polemikave, videoja u hoq nga kanali i televizionit Country Music dhe u ripublikua pa imazhet e protestuesve: kompania diskografike e Aldean shpjegoi zgjedhjen duke thënë se kishin probleme me të drejtën e autorit, por ndërkohë polemika ndihmoi në katalizimin e vëmendjes së publikut, duke u rritur shitjet. Sipas The Hollywood Reporter, pas heqjes së videos, kënga u shikua edhe më shumë, nga 1,000 në më shumë se 228,000.

Nga njëra anë, si “Try That in a Small Town” dhe “Rich Men North of Richmond” janë pjesë e një “lufte kulturore” më të gjerë që po ndan botën e country, historikisht e lidhur me tema të dashura për konservatorizmin, me ardhjen në skenë të shumë artistëve të suksesshëm, të cilët, pavarësisht se lëvrojnë këtë lloj muzike, u përkasin komuniteteve të margjinalizuara dhe ndajnë vlerat progresive dhe pozicionet politike. Nga ana tjetër, shumë njerëz veçanërisht në Shtetet e Bashkuara sot konsumojnë produkte kulturore bazuar në përkatësinë e tyre të perceptuar politike, shpesh duke u besuar interpretimeve të dhëna nga krijuesit e opinionit të tyre referues, të cilët për këtë arsye kanë aftësinë për të zhvendosur shumë vëmendje (të paktën në internet) drejt filmave të veçantë, podkasteve ose, si në këtë rast, këngëve.

“Duket se një pjesë e vogël e figurave të krahut të djathtë që fitojnë para duke përdorur mediat konservatore për të mërzitur liberalët, kanë kuptuar se mund të bëjnë para, duke investuar në muzikë fyese ose ndryshe indirekte politike”, thotë New Yorker.

“Si ‘Try That in a Small Town’ dhe ‘Rich Men North of Richmond’ mund të shihen si një përpjekje e makinës konservatore të medias për të krijuar ‘repin e saj’ përmes kanaleve lehtësisht të manipulueshme”.

Suksesi i papritur i Anthony ka bërë që shumë njerëz të pyesin nëse ka ndonjë strategji të veçantë marketingu pas tij. The Guardian thekson, për shembull, se një nga njerëzit që e shtyu më shumë këngën e Anthony në Twitter është Jason Howerton, puna e të cilit është “të ndihmojë në rritjen e kompanive dhe influencuer-ve politikë” dhe i cili gjithashtu ka ofruar të ndihmojë në financimin e një albumi të tërë të këngëve të tij. Megjithatë, Howerton mohoi të kishte punuar me kantautorin.

Nga ana e tij, Anthony ka thënë në të kaluarën se është një person i qendrës, jo i së djathtës. Ai ka refuzuar të japë intervista të çfarëdo lloji që kur kënga e tij u bë virale dhe është e paqartë se çfarë mendon ai për faktin që konservatorët e pëlqyen aq shumë këngën e tij. /Il Post/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë