Mode

Moda bashkohet për të planifikuar një të ardhme më të mirë

Pandemia e koronavirusit para së gjithash është një krizë shëndetësore, por të punuarit nga shtëpia dhe rënia ekonomike që ajo shkaktoi kanë nxjerrë në pah gjithashtu shumë nga dobësitë në sistemin e modës. Edhe para krizës, njerëzit nuk po shpenzonin aq shumë dhe kur ata ishin të gatshëm të shpenzojnë për mallra luksoze, atyre u shërbenin pallto gjatë verës, rroba banje gjatë pushimeve të dimrit dhe materiale të dëmtuara. Kalendari i modës i dërgesave dhe shitjeve sezonale, që është hartuar gjysmë shekulli më parë ose më shumë për të pasqyruar nevojat e shitësve me shumë marka, nuk është më funksional në një botë të mundësive të pafundme dhe lëvizjes së pafund të tregtisë elektronike.

Por edhe me vetëdije të gjerë se sistemi është i prishur, rregullimi i industrisë mbetet një detyrë monumentale. Shumë kanë folur, por pak kanë vlerësuar në mënyrë kritike saktësisht se çfarë duhet të bëhet deri më tani. Ndërkohë një grup ndërkombëtar i stilistëve, ekzekutivëve, shitësve me pakicë dhe figura të tjera të industrisë publikuan një letër të hapur për industrinë e modës duke mbrojtur një rivlerësim të dërgesave sezonale dhe periudhave të shitjes, prodhimin e më pak mallrave dhe më pak udhëtime për javët e modës dhe blerjen me pakicë.

"Kam marrë një email nga miqtë tre javë më parë. Ai kishte mbledhur një grup të vogël njerëzish dhe unë mendoj se ai donte të bënte një bisedë për atë që ne po bënim tani dhe më e rëndësishmja, një bisedë për të ardhmen dhe ne me të vërtetë ishim të ngazëllyer për pjesëmarrjen në këtë lloj forumi,"u shpreh per Vogue Joseph Altuzarra një nga anëtarët themelues te grupit të industrisë së modës.


Lista e nënshkruesve të letrës së botuar përfshin shumë shtete. Kontigjenti i Shteteve të Bashkuara përfshin: Altuzarra dhe CEO të tij Shira Sue Carmi, Linda Fargo të Bergman Goodman's Linda Fargo, Gabriela Hearst, Jeffrey Kalinsky, Nordstrom's Pete Nordstrom, Pierre Rougier të PR Consulting dhe Sylvie Piquet, Jack McCollough të Proenza Schouler dhe Lazaro Hernandez, Thom Browne Tory Burch dhe CEO dhe burri i saj Pierre-Yves Roussel, dhe Chris Bossola i Totokaelo. Në rang ndërkombëtar, lista është shumë më e gjatë dhe përfshin Marine Serre, Craig Green, Mary Katrantzou, Andrew Keith of Lane Crawford, Hirofumi Kurino të United Arrows, dhe Vittorio Radice të La Rinascente.

"Unë mendoj se ka një ndryshim vërtet të madh se nuk janë vetëm dizajnerët. Janë dizajnerët dhe shitësit me pakicë që bashkohen dhe zhvillojnë një bisedë shumë të hapur për industrinë. Unë mendoj se është një hap shumë domethënës," shprehet Joseph.

Erdem Moralioglu, i cili mori pjesë në Londër, i thotë Vogue se stilisti Dries Van Notes paraqiti një mundësi për të bërë një ndryshim pozitiv dhe ai nuk hezitoi të bashkohet me këtë forum në të cilin beson me gjithë zemër.

Së bashku, nënshkruesit hartuan një deklaratë ku thuhej: Le të dorëzojmë koleksione sezonale kur të ketë kuptim, vjeshtë/dimër të jenë në dyqane nga gushti në janar dhe pranvera/vera duke i dorëzuar nga shkurti deri në korrik. Shitjet do të ndodhin vetëm në janar dhe korrik për të inkurajuar shitjen me çmimin e plotë të produktit.

Letra gjithashtu mbron "produkte më pak të panevojshëm, më pak mbeturina në inventar" si dhe rishikimin e funksionit dhe kohën e shfaqjeve të modës. "Ideja e shitjes së rrobave të pranverës në pranverë dhe rrobat e vjeshtës gjatë vjeshtës duket aq e qartë por nuk ndodhi kështu derisa kjo krizë e ngriu sistemin dhe na detyroi të merren masa.
Nxitja e uljeve kur moti fillon të ndryshojë dhe mbërrijnë koleksionet e reja është gjithashtu një zgjidhje normale e këtij koncepti.
"Ne nuk mund të jemi më të ngazëllyer për këtë ndryshim. Është diçka për të cilën kemi menduar për ca kohë dhe jemi të entuziazmuar që po merr formë dhe shpresojmë se do të bëhet norma e re, " shprehet Jack McClought për Vogue.


"Ne e dimë që të gjithë bashkë jemi më të fortë. Çdo gjë që na bashkon bën përparim evolucionar. Nëse është përçarëse, është një pengesë, "shton Gabriela Hearst, një tjetër anëtare e forumit.
Ajo tregon se qëllimi,është që të gjithë mund të punojmë së bashku drejt shkëmbimit të informacionit dhe përparimit. Ajo thekson se zhvendosja e sezoneve është vetëm fillimi i mënyrave që këto kompani mund të punojnë së bashku.

"Unë kam thënë gjithmonë se çdo gjë që lidhet me praktikat e qëndrueshme e është gjë që duhet të kopjohet dhe nëse një kompani që është më e madhe se e jona e merr atë dhe e shkallëzon atë ky është misioni i arritur. Ne mund ta përdorim këtë pandemi për të na bashkuar, kështu që të gjithë mund të punojmë së bashku. Publikimi i këtij dokumenti i cili po pranon nënshkrime në faqen e tij nuk është i vlefshëm vetëm për përmbajtjen e tij, por për këtë natyrë bashkëpunuese. Është e vështirë të imagjinohet që markat të punojnë së bashku në këtë mënyrë kur vetëm disa vjet më parë, kur të gjithë që shesin një mini-çantë ose shall të shëmtuar ishte një konkurrent dhe një kërcënim. Pra, nëse kjo pandemi i ka dhënë vëmendje të gjitha dobësive sistematike të modës, ajo gjithashtu do të ndriçojë një dritë në njërën prej pikave të forta të industrisë sonë më pak të kremtuara: sensin e saj të komunitetit. Nga bisedat që kam pasur në lidhje me sfidat e paraqitura në këtë letër, të gjithë për të cilët kam folur kanë qenë me të vërtetë të ngazëllyer dhe të etur për të marrë pjesë," përfundon Gabriela.

Për të gjithë konkurrencën miqësore, moda nuk mund të ekzistojë si ishull. Shumë prej markave më të njohura përdorin të njëjtat fabrika, të njëjtat sallë ekspozite, të njëjtat firma për marrëdhënie publike dhe flasin si një kor nëpër trupat drejtues përkatës të vendit të tyre. Një person nuk mund të "shpëtojë modën", ne duhet ta bëjmë të gjithë së bashku. Është ky mentaliteti që frymëzoi për të filluar një bisedë globale për një fije të përbashkët. Efektet e kësaj letre janë të sigurta se do të shihen kur të hyjmë në pranverën dixhitale të parë të veshjeve për meshkuj, 2021 dhe sezoneve 2021. Markat mund dhe ka shumë të ngjarë të tregojnë koleksione më të vogla, të angazhohen me eko-materiale dhe të riciklueshme ose të ndajnë burime për të prodhuar revista, video ose asete komerciale. Mbetet për tu parë sa të gatshëm do jenë dizenjuesit dhe shtëpitë e modës por dicka është e sigurtë se nëse ndodh atëherë bashkëpunimi më i zhurmshëm i vitit 2020 do të jetë ai që shpëton modën.

Burimi:Vouge/ Përktheu: Gazeta "Si"


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë