Keshilla

Masat paraprake efektive kundër djersitjes në ditët e nxehta

Përplasja e krahëve me trupin është një mekanizëm i rëndësishëm fizik që rregullon temperaturën e trupit, por mund të shndërrohet në makth për shumë njerëz, veçanërisht në ditët e nxehta të verës. Ndërsa i bën rrobat të duken të lagura, gjithashtu mund të shkaktojë edhe çështje të tjera, siç është era e pakëndshme. Specialisti i Dermatologjisë Burçak Bozdemir Aral deklaroi se shumë faktorë mund të shkaktojnë djersitje, përfshirë temperaturat e larta, aktivitetin fizik, sëmundje të caktuara dhe madje edhe pesha e tepërt. Ai thotë se njerëzit që djersin shumë duhet patjetër të bëjnë ndonjë kontroll, për të zbuluar nëse kanë ndonjë arsye shëndetësore që i çon ata në këtë problem. Nëse djersitja nuk është për shkak të një sëmundje, njerëzit mund të shmangin djersitjen duke ndjekur disa rregulla të thjeshta”, tha Aral.

Këtu janë disa masa paraprake efektive kundër djersitjes:

Vishni rroba me ngjyra të lehta dhe pambuku– Gjatë verës , zgjedhja e rrobave me ngjyra të lehta është një nga faktorët që do të zvogëlojë efektin e diellit. Shmangni rrobat e ngushta dhe sintetike. Zgjidhni pëlhura pambuku dhe veshje të gjera që mund të thithin djersën tuaj.

Pini shumë ujë-Në kundërshtim me besimin popullor, konsumi i bollshëm i lëngjeve nuk rrit djersitjen. Uji mban në ekuilibër temperaturën e trupit. Kur djersitja është intensive, ndodh që trupi ynë humbet kripërat. Prandaj, për të mbajtur nivelin e natriumit brenda intervalit të përshtatshëm shëndetësor, konsumoni shumë ujë.

Mos konsumoni kafeinë ose alkool– Nëse konsumoni, kafe, çaj dhe pije alkoolike më shumë se sa duhet, shkaktojnë djersitje të tepërt. Prandaj, evitoni pijet me kafeinë dhe alkoolin.

Shikoni atë çfarë hani– Jini shumë të kujdesshëm kur konsumoni ushqime të nxehta, pikante dhe vajore, si dhe qepë dhe hudhra pasi ato rritin djersitjen. Hani ushqime të lehta në vend të ushqimit të shpejtë dhe ushqimeve të rënda.

Pesha e tepërt-Pesha e tepërt është një nga faktorët kryesorë që shkakton djersitje. Prandaj, për të ruajtur shëndetin tuaj të përgjithshëm dhe për të zvogëluar djersitjen, hiqeni qafe peshën tuaj të tepërt me një dietë të shëndetshme.

Kushtojini vëmendje higjienës– Bëni dush të paktën një herë në ditë. Pas banjës, thajeni tërësisht dhe përdorni produkte antiperspirant.

Ventiloni ambientin tuaj-Ventiloni ambientin, shtëpinë dhe zyrën tuaj shpesh gjatë ditës. Qarkullimi i ajrit zvogëlon djersitjen.

Shmangni lëvizjen e tepërt– Shmangni lëvizjen e tepërt pasi punët që kërkojnë veprimtari fizike rrisin djersën. Mos dilni në mesditë kur rrezet e diellit shkëlqejnë më së shumti. Nëse keni nevojë të jeni vazhdimisht jashtë dhe në diell për punën tuaj, përpiquni të bëni një pushim në momentet e përshtatshme.

Mos bëni dushe të nxehta– Një dush me ujë të nxehtë rrit temperaturën e trupit dhe shkakton shumë djersitje. Bëni dush me ujë të vakët ose të ftohtë pasi kjo ndihmon për të mbajtur temperaturën e trupit në ekuilibër.


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë