Filma

Manga më e suksesshme në historinë japoneze

Pas gjashtë vitesh pritjeje, sezoni i parë i serialit live-action (domethënë i interpretuar nga aktorë të jetës reale) u publikua në Netflix të enjten, duke përshtatur historinë e One Piece, deri tani manga më e suksesshme në historinë e Japonisë, por edhe më e shitura në formatin “comic book” (një kategori që përfshin të gjitha vëllimet me format të ngjashëm me atë të librave, duke përfshirë edhe romanet grafike) në histori, në mbarë botën.

One Piece lindi si manga me seri në vitin 1997, kur karikaturisti japonez Eiichirō Oda filloi të tregojë aventurat e piratit Monkey D. Luffy dhe ekuipazhit të tij të miqve të çuditshëm në revistën Shōnen Jump, një nga më të njohurat që botojnë manga të përjavshme në Japoni.

Që atëherë, janë publikuar më shumë se një mijë kapituj të mangës, rreth 1100 episode të animes dhe filma të ndryshëm të animuar të vendosur në të njëjtin univers: historia nuk ka përfunduar ende, edhe nëse fundi pritet midis 2024 dhe 2025.

Ndërkohë, disa videolojëra, një park tematik, një zinxhir dyqanesh dhe një grup statujash në Japoni i janë kushtuar botës së One Piece. Sipas vlerësimeve të fundit, më shumë se 500 milionë kopje janë shitur në mbarë botën midis skedarëve individualë dhe vëllimeve që mbledhin disa së bashku. Dhe pothuajse çdo javë del një kapitull i ri i mangës dhe një episod i ri i animes, i cili është mjaft besnik ndaj tekstit origjinal, duke shtuar disa personazhe dhe duke zgjatur disa skena beteje.

Në vitet e fundit, One Piece ka thyer disa rekorde të tjera: midis 2008 dhe 2019 ishte sistematikisht manga më e shitur në Japoni çdo vit, dhe në vitin 2015 hyri në Librin e Rekordeve Guinness si një serial komik i dizenjuar nga një autor i vetëm me numrin më të madh të kopjeve të botuara, në atë kohë mbi 320 milionë.

Disa nga protagonistët e One Piece

Historia e One Piece është mjaft e thjeshtë. Historia zhvillohet në një botë ku ekziston magjia, pothuajse tërësisht e mbuluar nga oqeanet dhe e banuar nga njerëzit dhe specie të tjera të ndjeshme, duke përfshirë kafshë të ndryshme antropomorfe. Një organizatë e quajtur Qeveria Botërore mban kontrollin e shumicës së tokës. Nëpërmjet Marinës, ushtria e tij, përpiqet të mbajë në gji problemin e shfrenuar të piraterisë, duke vendosur dhurata të mëdha për piratët që ai i konsideron më të rrezikshëm ose më të fortë në luftime.

Piratët, megjithatë, nuk janë të gjithë individë të këqij ose keqdashës: disa zgjedhin atë lloj jete vetëm sepse e duan aventurën dhe lirinë, ose sepse e shohin atë si mënyrën më të mirë për të realizuar ëndrrat e tyre.

Në këtë kontekst lëviz majmuni D. Luffy, një djalë i hollë që mban gjithmonë një kapele karakteristike prej kashte dhe që në fëmijëri fitoi fuqinë për t’u shtrirë dhe deformuar sipas dëshirës sikur të ishte prej gome, pasi hëngri një frut magjik të quajtur “fryt i djallit”. Ëndrra e Luffy-t është të gjejë thesarin legjendar të One Piece - nga çfarë përbëhet ende nuk është shpjeguar - dhe kështu të bëhet Mbreti i Piratëve: për ta bërë këtë ai bashkon një ekuipazh njerëzish që gradualisht përfshin personazhe të ndryshëm, duke përfshirë shpatarin Roronoa Zoro, hajdutin dhe navigatorin mendjemprehtë Nami, renë antropomorfike TonyTony Chopper dhe peshkun njeri Jinbe.

Së bashku, këta dhe personazhe të tjerë shkojnë në aventura të shumta, duke zbuluar ishuj të jashtëzakonshëm, duke u përballur me shumë armiq - duke përfshirë monstra, anëtarë të Marinës dhe piratët e tjerë - dhe duke u bërë gjithnjë e më të fortë në beteja.

Pavarësisht shkrimit të lehtë dhe ironik, One Piece ka disa tema qendrore shumë të thella: Luffy dhe ekuipazhi i tij shpesh janë të angazhuar në çlirimin e individëve ose komuniteteve të tëra nga shtypja politike dhe ushtarake e organizatave të korruptuara dhe autoritare, dhe gjatë historisë ata kundërshtojnë edhe në situatat e racizmit dhe skllavërisë. Personazhet e tij përballen me trauma dhe madje edhe përvoja shumë të rënda emocionale.

Megjithatë, sipas fansave të tij, One Piece gjithmonë arrin të shmangë të bëhet i rëndë dhe retorik, mbi të gjitha falë figurave dhe situatave absurde dhe ndonjëherë qesharake.

Luffy, në veçanti, konsiderohet shpirti i serialit: “me gjithë pengesat, emocionale dhe të dhunshme, me të cilat duhet të përballet, ai ruan një besim të palëkundur, duke frymëzuar personazhet e tjerë që të braktisin hezitimet e tyre dhe t’i bashkohen atij ose të ndjekin rrugën e vet të veçantë. Kjo ju inkurajon, në thelb, të jetoni jetën më të mirë të mundshme”, përmblodhi Daniel Dockery në Vulture.

Gjithë kësaj i shtohet fakti se, ndryshe nga shumë manga dhe anime të tjera që fillojnë shumë mirë, por nuk janë më bindëse deri në fund, One Piece ka mbajtur vëmendjen e lexuesve të tij për njëzet e gjashtë vjet, dhe në të vërtetë vazhdon të tërheqë atë të fansave të rinj.

“Sigurisht, disa aventura zvarriten më shumë se të tjerat, dhe herë pas here ka personazhe që nuk janë të shkëlqyeshëm”, shkruan Diaz.

“Por Oda vazhdon të ushtrojë me sukses dashurinë për artin e komikeve dhe ka arritur të ruajë frymën lozonjare që One Piece ka pasur që në fillim. Pas gjithë kësaj kohe, nuk e kemi humbur interesin për ëndrrën e Lufit dhe kemi përshtypjen se e njëjta gjë është edhe për Odën”.

Me kalimin e viteve, një adhurim veçanërisht i ngushtë është zhvilluar rreth One Piece: në Daily Beast, Kirsten Carey flet për të si një “sekt miqësor” që njihet në të gjithë botën. “Është një histori kaq e gjerë sa ka diçka për të gjithë”, shkruan ai.

Duke pasur parasysh pasionin e madh që shumë kanë ndaj kësaj historie, kishte disa shqetësime se përshtatja e drejtpërdrejtë e Netflix mund të ishte zhgënjyese. Platforma e transmetimit ka investuar shumë në vitet e fundit për të tërhequr fansat e anime dhe manga, por dy filmat kryesorë live-action që ajo ka prodhuar deri më tani, Death Note dhe Cowboy Bebop, konsiderohen shumë të dobët në krahasim me origjinalin. Ata që e kanë parë tashmë sezonin e parë të serialit One Piece në Netflix, megjithatë, flasin për të shumë më mirë se sa pritej, duke theksuar në veçanti një zgjedhje të duhur të aktorëve dhe efekteve speciale që arrijnë të mos duken qesharake dhe të pavend, siç ndodh shpesh në raste të ngjashme.

Shumë ia atribuojnë këtë sukses faktit që producenti ekzekutiv i serialit është Eiichirō Oda: Netflix ka njoftuar publikisht në një shënim se të gjitha vendimet e marra në serial kanë marrë miratimin e tij.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë