Filma

“Lëkura e dyfishtë”, një film surreal dhe jokonvencional

Ishte një nga filmat më interesantë të Quinzaine des Réalisateurs (seksioni paralel i Festivalit të Filmit në Kanë) vitin e kaluar dhe tani mund të shikohet on-demand (sipas kërkesës). “Lëkura e Dyfishtë” e Quartin Dupieux, është një film surreal dhe me metrazh të gjatë.  

Shumëkush do ta kujtojë Dupieux me pseudonimin e Z. Oizo në rolin e prodhuesit diskografik rekordeve dhe DJ, por më vonë ky artist ekscentrik u bë një regjisor filmi me një stil absolut personal. Në qarqet e festivalit, veprat e tij karakterizohen nga tregime krejtësisht jokonvencionale: midis shembujve të mundshëm për të kornizuar kinemanë e tij, mund të përmendim “Rubber” të vitit 2010 (për shumë njerëz një “film kult” i vërtetë), në të cilin protagonist është një gomë që vjen në jetë dhe fillon të vrasë disa njerëz përmes “fuqive të tij psikike”, ose “Reality”, parë në Festivalin e Filmit në Venecia 2014, me një kameraman në qendër, i vendosur për të shkuar drejtpërdrejt me një histori plotësisht absurde si pikë fillestare për punën e tij.

Në “Lëkurë të dyfishtë”, nga ana tjetër, në qendër të narracionit është një burrë i fiksuar pas blerjes së një xhakete të re kamoshi. Pasi ta veshë atë, për të do të fillojnë një seri pasojash të paparashikueshme. Sikurse në filmat e tjerë me metrazh të gjatë të Dupieux, ne fillojmë nga një situatë e thjeshtë dhe nga një personazh me vendosmëri të zakonshme, i cili më pas përfundon në një shakull të ngjarjeve absurde dhe shqetësuese. “Lëkura e dyfishtë”, sidoqoftë, vlerësohet falë aftësisë së tij për të argëtuar dhe befasuar, duke ndjekur trajektoret narrative, për të thënë sa më pak kurioze. Ndoshta pjesa e parë është më incizive se e dyta (pasi kalojnë minutat, filmi merr një kthesë, por rezultati është ende i këndshëm dhe plot sugjerime.

Protagonisti Jean Dujardin

Jean Dujardin

Në rolin e protagonistit ekziston një Jean Dujardin i shkëlqyer, krejtësisht i zbrazur nga ikona e tij seks simbol dhe e shndërruar në një karakter të pasigurt dhe të vetmuar, i cili do të përfundojë si viktimë e një çmendurie të vërtetë që do ta konsumojë atë ditë pas dite. Përveç Dujardin, duhet të theksohet Adèle Haenel, e cila ishte gjithashtu në Croisette vitin e kaluar për “Portreti i gruas së re në flakë”. Gjithashtu duhet të mbahet mend se Dupieux po punon për një film të ri artistik që pritet të dalë në muajt e fundit të vitit 2020: “Mandibules” ku interpreton Adele Exarchopoulos.


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë