Filma

Humbi abonentët, Netflix shkurton 150 vende pune në SHBA

foto ilustruese per netflix

Nga Gazeta Si - Netflix ka pushuar nga puna rreth 150 punonjës, vetëm një muaj pasi gjigandi i argëtimit tha se po humbiste abonentë për herë të parë në një dekadë.

Shkurtimet, të njoftuara nga shërbimi i transmetimit të martën, do të prekin kryesisht zyrën e saj në SHBA në Kaliforni. Ata përbëjnë rreth 2% të fuqisë punëtore të saj në Amerikën e Veriut.

Netflix tha se humbjet e vendeve të punës ishin për shkak të rënies së të ardhurave të kompanisë.

Shërbimi i transmetimit po lufton me një eksod shikuesish këtë vit.

“Këto ndryshime janë të nxitura kryesisht nga nevojat e biznesit dhe jo nga performanca individuale, gjë që i bën ato veçanërisht të vështira, pasi askush nga ne nuk dëshiron t’u thotë lamtumirë kolegëve kaq të mëdhenj”, tha kompania në një deklaratë.

Nuk u zbulua se cilat pjesë të biznesit do të kishin humbje të vendeve të punës, por ‘Los Angeles Times’ raportoi se rekrutimi, komunikimi dhe gjithashtu departamenti i përmbajtjes ishin prekur të gjithë.

Disa njerëz gjithashtu zbuluan humbjen e tyre të punës në internet.

Në prill, gjigandi i transmetimit tronditi industrinë kur zbuloi se kishte humbur 200,000 abonentë në tre muajt e parë të 2022 dhe paralajmëroi se dy milionë të tjerë pritej të largoheshin në tremujorin e ardhshëm.

Lajmi shkaktoi një shitje të investitorëve, me stokun e firmës që ra 35% brenda një dite. Tani po tregtohet me 190 dollarë (152 £), një rënie prej 46% në çmimin e mëparshëm.

Ndërsa Netflix ka 220 milionë abonentë globalisht dhe mbetet lider i qartë i tregut, ai është përballur me konkurrencë të ashpër vitet e fundit me ardhjen e platformave konkurrente si Disney Plus, HBO dhe Prime Video të Amazon.

Në raportin e saj të të ardhurave muajin e kaluar, kompania tha gjithashtu se lufta në Ukrainë dhe vendimi për të rritur çmimet e saj në SHBA i kishin kushtuar abonentëve.

Vetëm tërheqja nga tregu rus i kishte kushtuar shërbimit 700,000 anëtarë, zbuloi ai.

Së bashku me humbjet e vendeve të punës, kompania po shkurton gjithashtu përmbajtjen dhe po tërhiqet nga krijimet e veta. Më herët në maj, ajo anuloi zhvillimin e “Pearl”, një serial i animuar i krijuar nga Meghan Markle, në lëvizjen e tij për të ulur kostot.

Disa analistë thonë se pas një rritjeje të regjistrimeve gjatë pandemisë, Netflix-it i kanë mbaruar mënyrat e thjeshta për të rritur biznesin.

Kompania thotë se po shikon një model më të lirë, të bazuar në reklama dhe gjithashtu po planifikon të luftojë ndarjen e fjalëkalimeve, gjë që i ka kushtuar asaj 100 milionë familje.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë