Filma

“Honey Boy”, një përvojë personale dhe frymëzuese

Një nga projektet më kuriozë të muajve të fundit është “Honey Boy”, një ide e aktorit të njohur Shia LaBeouf, i cili shkroi skenarin frymëzuar direkt nga përvojat e tij personale dhe marrëdhëniet e trazuara dhe konfrontuese me babanë e tij. LaBeouf, sidoqoftë, disi çuditërisht, merr rolin e figurës së babait, në këtë lloj seance psikoanalize në të cilën ai përpiqet të ekspozojë frikën dhe fillimet e tij në botën e show-bizz.

Me regji nga Alma Har'el, ky eksperiment shumë interesant pritej në kinema në mars, gjë e cila ndryshoi për shkak të pandemisë Covid-19.  

Struktura narrative e filmit artistik, që alternon të kaluarën dhe të tashmen, është mjaft skolastike dhe banale, por filmi ka pasazhe të shumta incizive dhe shumë befasuese, si për dialogët e skenarit, ashtu edhe për provën e aktorëve në skenë.

Një projekt ambicioz

Rezultati është një projekt aq ambicioz sa edhe i rrezikshëm, i cili arrin të magjepsë dhe të bëjë përshtypje me sinqeritetin me të cilin aktori ka vënë lakuriq veten.

Gjithashtu i rëndësishëm është fakti që “Honey Boy” mbetet i besueshëm deri në fund dhe, mbi të gjitha, arrin të ngacmojë dhe të përfshijë edhe ata që nuk janë fansa të LaBeouf.

Duhet të kihet parasysh gjithashtu se filmi fitoi Çmimin Special të Jurisë në Festivalin e Filmit Sundance 2019 dhe u prezantua në disa ngjarje të tjera të rëndësishme, duke përfshirë Festivalin e fundit të Filmit në Romë.

Në kast përfshihet edhe Lucas Hedges, një aktor i lindur në vitin 1996, i cili po bën gjithnjë e më shumë përparim në kinema, pasi mori nominimin për Oscar për “Manchester By the Sea” dhe ka marrë pjesë dhe në filma të tjerë si “Mid90s” ose “Boy Erased”.

“Të kthehesh” (Tornare)

Një film tjetër i planifikuar në kinema gjatë muajve të fundit është “Tornare” (Të kthehesh) e Cristina Comencini me Giovanna Mezzogiorno.

Aktorja romake luan Alice, një grua që kthehet në Itali pas një kohe të gjatë për të marrë pjesë në funeralin e babait të saj. Kështu që ajo do ta gjejë veten në shtëpinë ku është rritur dhe kujtimet që duket se janë varrosur do të fillojnë të rishfaqen në të.

Paraqitur si një film përmbyllës në Festivalin e fundit të Filmit në Romë, “Tornare” është një film me metrazh të gjatë që luan me psikikën e protagonistit, në një dialog midis së kaluarës dhe së tashmes që është tepër ambicioz dhe i përdredhur.

Qëllimet kanë edhe qëllime metafizike, por frymëzimi narrativ ka mjaft mungesë dhe me kalimin e kohës humbet përfshirja drejt asaj që tregohet.

“Të mjerët” (I Miserabili)

Pas fitimit të çmimit të Jurisë në Festivalin e Filmit në Kanë 2019 dhe disa çmime të tjera të rëndësishme (përfshirë César si filmin më të mirë artistik francez të vitit), tani është e mundur të shihet edhe në Itali “I Miserabili”.  

Regjisori francez merr sugjerimin nga një prej filmave të tij me metrazh të shkurtër nga 2017 dhe realizon një film me metrazh të përkushtuar, i cili thekson fuqimisht kushtet në të cilat vendosen lagjet si ajo në qendër të filmit.

Prandaj nuk është një zhvendosje e re e kryeveprës së Viktor Hygo me të njëjtin emër, por një fotografi e kushteve të sotme të rrugëve në të cilat ishte vendosur romani i vitit 1862.

Pas një nxitjeje kushtuar festimeve në Paris për fitoren e Francës në kupën e fundit të futbollit botëror, filmi vazhdon të tregojë një vend shumë konfliktual (përkundrazi), ku dallimet etnike dhe fetare vazhdojnë të jenë bartëse të një urrejtjeje të egër: përplasjet në fakt, midis policisë dhe banorëve të periferive franceze shpesh shndërrohen në guerile të vërteta urbane.

Nëse ndonjë pasazh nuk është shumë inciziv dhe studiohet në tryezë, skenat e luftimeve janë shkrepur dhe tërhequr mirë, duke demonstruar dorën e mirë të të sapoardhurit Ladj Ly në lëvizjen e kamerës lirshëm dhe ngacmuese.

Një vlerësim edhe për kastin, të përbërë kryesisht nga aktorë të rinj joprofesionistë, i cili ofron një provë të vlefshme kolektive. Burimi: Il sole 24 ore, përshtati në shqip Gazeta "Si"


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë