Filma

Hollywood po zbulon TikTok

Studiot kanë filluar të shfrytëzojnë zakonet e çuditshme të të rinjve që përdorin platformën, të tilla si shikimi i filmave të rastësishëm dhe jashtë kontekstit.

Muajt ​​e fundit, eksperimentet që studiot amerikane kanë kryer në TikTok që nga viti 2022 për të reklamuar prodhimet e tyre janë shtuar, veçanërisht pasi greva e shkrimtarëve e kombinuar me atë të aktorëve bllokoi shumicën e aktiviteteve promovuese. Duke mos qenë në gjendje të përgatisnin produksione të reja ose t’i xhironin ato dhe duke mos pasur mundësi t’i përdornin aktorët për ngjarje dhe shfaqje, ata filluan të provonin strategji që deri në atë moment i kishin ndjekur me më shumë kujdes.

Gjithashtu, kompanitë e prodhimit i shtyu edhe fakti se për disa vite në TikTok, filmat dhe serialet televizive janë bërë përmbajtje të kërkuara dhe të pëlqyera, edhe pse në mënyra jokonvencionale dhe pothuajse ekskluzivisht përmes piraterisë.

Shfaqja më 3 tetorin e kaluar e një llogarie zyrtare të “Mean Girls” të menaxhuar nga Paramount, në të cilën filmi i vitit 2004 me Lindsay Lohan, Rachel McAdams dhe Amanda Seyfried u vu në dispozicion falas (në 23 klipe nga 1 deri në 10 minuta), ishte manifestimi më evident i kësaj strategjie të re marketingu. Filmi, i cili zakonisht është i dukshëm në platformën e transmetimit Paramount+ ishte në TikTok vetëm për 24 orë në një ditë të zgjedhur jo rastësisht. 3 tetori është në fakt një datë që është kthyer në një meme, e përmendur në një skenë të filmit dhe e cituar dhe e festuar shpesh nga fansat.

Tashmë në gusht, një studio tjetër produksioni, Universal, kishte publikuar të gjithë episodin e parë të sezonit të dytë të serialit të saj televiziv “Killing It” në TikTok për një periudhë të kufizuar, të ndarë në 5 klipe. Dhe të njëjtën gjë bëri edhe me episodin e parë të sezonit të pestë të reality show “Love Island”. Të dy programet transmetohen në platformën e transmetimit të Universal të quajtur Peacock. Shpërndarja falas e episodeve të para të sezoneve të reja në internet, madje edhe duke përdorur media sociale apo platforma si YouTube, nuk është në vetvete një strategji e re promovuese dhe sërish për promovimin e “Killing It”, janë ngarkuar tre episode të serialit, për një kohë të kufizuar, në YouTube.

Në qershor, Apple kishte vendosur episodin pilot të serialit të saj “Silo” në Twitter për një periudhë të kufizuar, tre ditë përpara se finalja e sezonit të ishte e disponueshme në Apple TV+. Megjithatë ngarkimi i një filmi shumë të dashur dhe për këtë arsye të vlefshëm si “Mean Girls” në tërësinë e tij, qoftë edhe vetëm për një ditë, u pa si diçka më radikale.

Gjithsesi, e gjithë kjo ndodhi në një moment shumë delikat sa i përket politikave të shfrytëzimit të veprave intelektuale në Hollywood. Sindikata e skenaristëve në fakt ka mbyllur së fundmi kontratën e re me studiot, atë për të cilën ka hyrë në grevë prej pesë muajsh. Një nga pikat vendimtare të konfliktit ishte një sistem i ri për llogaritjen e honorareve për skenaristët sipas platformave për filmat dhe serialet që ata shkruajnë.

Se Paramount, një studio, ka treguar se është e mundur të shfrytëzohen me sukses filmat e katalogut në rrjetet sociale, dukej se tregoi se ekziston një sektor krejtësisht i ri në të cilin të drejtat e skenaristëve nuk mbrohen, sepse kontrata e re nuk përmend rrjetet sociale (dhe negociatat e ardhshme janë pas tre vjetësh). Në fakt, shumë skenaristë kanë protestuar në rrjetet sociale kundër asaj që ata thonë se mund të jetë një mënyrë e re për të fituar fitime pa kompensuar ata që kanë të drejtë.

Sidoqoftë, ky lloj operacioni është i mundur vetëm sepse një mënyrë për të shijuar filma dhe seriale në TikTok ekziston tashmë prej disa vitesh. Trendi duket se ka nisur nga Azia dhe është vendosur veçanërisht në vitin 2022. Shumë përdorues kanë ngarkuar klipe nga filma të njohur të dekontekstualizuar, pa përmendur titullin e filmit, ndonjëherë pa iu referuar komplotit apo skenave të mundshme të mbetura. Një shembull është ajo që ndodhi me filmin “Gone Girl” nga David Fincher, në të cilin u shfaqën disa video të cilat përshkruajnë komplotin në një mënyrë shumë thelbësore dhe didaktike, duke anashkaluar aspektet më komplekse dhe të nuancuara të komplotit që e bëri filmin të famshëm dhe të vlerësuar.

Suksesi i këtyre videove ka qenë i dukshëm sidomos në Kinë, sepse ato shpesh përmbledhin ose shfaqin vetëm filma që nuk mbërrijnë ose janë të ndaluara në atë vend. Sipas faqes së internetit Rest of World, TikTokers që shkarkojnë dhe përdorin softuer për të përkthyer, titruar dhe më pas krijojnë zërin robotik që shoqëron videot, mund të fitojnë deri në 342 dollarë për klip përmes sistemit të kompensimit të TikTok të quajtur “Creator Fund”.

Që nga viti 2022, filmat dhe serialet janë bërë gjithashtu përmbajtje të kërkuara dhe të shikuara edhe për përdoruesit perëndimorë të TikTok. Pjesa dërrmuese e klipeve që shihen janë pirate, herë në kinema, me celularë, herë të tjera duke filmuar ekranet televizive, të tjera duke ngarkuar pjesë të skedarëve video. Në shumicën e rasteve këto klipe janë në një format hibrid, i cili nuk është as ai horizontal origjinal, sepse përfshirja e tij tërësisht brenda ekranit vertikal do të zvogëlonte shumë dimensionet e tij dhe as atë vertikal tipik për TikTok.

Në fakt, përshtatja e një filmi në format horizontal në një format vertikal do të kërkonte pozicionim të kujdesshëm të kornizës në çdo kohë, për të siguruar që imazhi të jetë gjithmonë i përqendruar në pjesën në të cilën ndodh veprimi.

Llogaritë si NiceClips kanë miliona ndjekës falë zgjedhjes që bëjnë për klipet nga filmat e katalogut, jo domosdoshmërisht ato të fundit. Klipet nga filmi Legally Blonde (2001) me Reese Witherspoon kanë grumbulluar miliona shikime, pak a shumë sa skenat nga i njëjti film kanë në YouTube, por në një kohë shumë të shkurtër. Për pjesën tjetër, megjithatë, ajo që po ndodh në TikTok nuk është asgjë ndryshe nga mënyra se si klipet pirate të filmave dhe serialeve kanë qarkulluar në YouTube që nga krijimi i tij.

Përveç se, ndryshe nga ajo që YouTube ka bërë nga një moment i caktuar e tutje, në TikTok nuk ka asnjë teknologji që identifikon videot me të drejtë autori dhe lejon pronarët legjitimë që dëshirojnë të fitojnë nga ai ekspozim. E vetmja masë për mbrojtjen e të drejtës së autorit është një sistem që heq përmbajtjen me të drejtë autori, por për momentin nuk duket shumë efektiv.

Për studiot, të qenit prezent në TikTok dhe transmetimi i filmave dhe serialeve të tyre në platformë, qoftë edhe në copa, të shkëputura dhe pa shumë informacione kontekstuale, është një mënyrë për t’iu afruar një audience që, për shkak të moshës, është më e vështirë për t’u arritur. Në fakt, ata nën 25 vjeç shikojnë televizor gjithnjë e më pak, si televizionet konvencionale ashtu edhe platformat e transmetimit, duke preferuar TikTok ose më së shumti Instagram dhe YouTube.

Fenomeni ka kontribuar në tejkalimin e kohës së shpenzuar për shikimin e përmbajtjes video dixhitale këtë vit në krahasim me kohën e kaluar duke parë televizor (të lidhur me internetin ose jo) në Shtetet e Bashkuara.

Ndryshe nga ajo që ndodh në YouTube, megjithatë, veçoria e shikimit të filmave ose serialeve pjesë-pjesë në TikTok është se klipet individuale nuk përmbajnë emrin e serisë (përveç në hashtags të lidhur dhe në çdo rast jo gjithmonë). Ata që kanë parë seriale si Emily në Paris, filma si Avatar 2 por edhe Gomorrah – Serialet në TikTok nuk e kanë bërë këtë nga fillimi në fund. Edhe nëse do të dëshironit ta bënit, do të ishte shumë e ndërlikuar, sepse përveç disa lidhjeve mes klipeve në komente, në shumicën e rasteve vërtet nuk është e mundur të ktheheni në pjesën tjetër.

Si çdo gjë në TikTok, është algoritmi i rrjetit social që udhëzon përdoruesit dhe rekomandon klipin e radhës. Për të njëjtën arsye, klipet e filmave në fjalë zakonisht priren të favorizojnë sekuencat më të bujshme, më qesharake ose ato që përmbajnë momente kyçe të dramës.

Se kjo lloj strategjie - aktualisht ende kaotike dhe më e ngjashme me përpjekjet sesa protokollet e sakta - mund të funksionojë, është demonstruar nga mënyra në të cilën serialet televizive si Malcolm (2000) ose The Good Doctor (2017) kanë regjistruar kohët e fundit spontanisht një rikthim të interes në platformat e tyre pasi disa klipe në lidhje me to ishin shikuar dhe shpërndarë gjerësisht në TikTok.

Nga një këndvështrim tjetër, publikimet e Minions 2 dhe Barbie në vitin e kaluar kanë treguar në mënyra të ndryshme se sa mund të kontribuojë TikTok në suksesin në botën reale. Në rastin e Minions 2, një trend që lindi spontanisht dhe i quajtur #GentleMinions shtyu shumë njerëz të filmonin veten (dhe më pas të shpërndanin videot në platformë) ndërsa shkonin për të parë filmin vizatimor në kinema të veshur me kostume dhe kravata. Në rastin e Barbie, fenomeni Barbiecore, pra përsëritja e pamjes së kukullave Barbie, e shtyu Warnerin të inkurajonte njerëzit që të shkonin dhe ta shihnin filmin të veshur me rozë dhe ta shpërndanin atë në rrjetet sociale. Në të dyja rastet, tendencat që rezultuan u konsideruan të rëndësishme për suksesin e filmave përkatës.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë