Në javët e nxehta të gushtit, të shikosh ndonjë film do të thotë mbi të gjitha të relaksohesh dhe të argëtohesh: nuk është rastësi që filmi më i shumëpritur i këtyre ditëve është “Free Guy”, një komedi e thjeshtë, por e bukur aksion, me protagonist Ryan Reynolds.
Aktori kanadez luan një punonjës të përulur të bankës, i cili papritmas zbulon se është një personazh në një video-game një ditë. Por ka edhe më shumë: krijuesit e lojës do t’i japin fund botës së tij dhe protagonisti do të nisë një seri aventurash për t’u përpjekur t’i ndalojë ato.

Me regji nga Shaën Levy, “Free Guy” është një lloj “Truman Show” në universin e video-gameve. Disa pasazhe mund të kujtojnë edhe tituj të tjerë më të fundit, përfshirë filmin e animuar të Disney “Wreck-It Ralph”, por nuk mungojnë idetë origjinale në këtë film artistik që alternon pasazhe më banale me të tjerët me vendosmëri dhe i aftë për t’i bërë njerëzit të reflektojnë.
Argëtim efektiv
“Free Guy” arrin të krijojë argëtim të këndshëm, të përshtatshëm për një shikim të pakujdesshëm me të gjithë familjen. I prezantuar në Festivalin e Filmit në Locarno, filmi vuan nga një skenar që luan me kartat e tij më të mira në fillim kur fillon dhe pastaj bie në distancë, por ai ka një ritëm të mirë dhe një sërë skicash qesharake, të cilat nuk bëjnë që kohëzgjatja e përgjithshme prej gati dy orësh të peshojë shumë.
Ndër aktoret kryesore është emri i Taika Waititi, një përkthyese dhe regjisore nga Zelanda e Re, e cila u bë e famshme për drejtimin e “What We Do In The Shadows?”, “Thor: Ragnarok” dhe “Jojo Rabbit”.
“Përbindëshi i kriptës”
Një film i dytë artistik i paraqitur në Locarno dhe gjithashtu interesant është “Përbindëshi i kriptës” nga Daniele Misischia me një skenar nga Manetti Bros. Pas “The End? Hell out”, Misischia kthehet prapa kamerës me një vepër tjetër personale, e cila ndërthur tmerrin dhe komedinë. I vendosur në fund të viteve tetëdhjetë, filmi është një haraç për kinemanë e asaj dekade, me referenca të epokës dhe gjithashtu me muzikën e asaj periudhe. Në qendër është një djalë, i trembur dhe i apasionuar pas komikëve, i cili zbulon një analogji kurioze midis një prej librave të tij të preferuar dhe disa ngjarjeve mizore të afta për të mbjellë panik dhe terror në vendin ku jeton. Së bashku me një grup miqsh të çuditshëm, ai do të fillojë një aventurë jashtë rrethit të tij. Sigurisht që ka shumë pasion në këtë film me shumë citate dhe referenca për kinemanë e zhanreve: Misischia dhe ekipi i tij dhanë jetë për një produkt që do të kënaqë fansat e trendit melankolik të viteve tetëdhjetë, por që ka të ngjarë që së shpejti të mos i pëlqejë të gjithë të tjerët.
Komploti është shumë i brishtë për të qenë në gjendje të emocionojë ashtu siç dëshiron, edhe nëse nuk mungojnë idetë vizuale kurioze që e bëjnë filmin personal (ju mund të ndjeni prekjen e Manettis në skenar) dhe argëtues: nëse luani lojë, vizioni është i këndshëm, përndryshe rrezikoni së shpejti të humbni interesin për ngjarjet e treguara. Duhet theksuar se aktori që luan rolin komik është Lillo (Pasquale Petrolo), këtë vit një nga protagonistët më të mëdhenj të sezonit të parë të “LOL – Who laughs is out”.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




