Facebook po planifikon të ndryshojë emrin javën e ardhshme për të vënë fokusin në ndërtimin e metaverse, botës virtuale.
Ndryshimi i emrit, për të cilin Mark Zuckerberg do të flasë në konferencën vjetore të kompanisë në 28 tetor, por mund të zbulohet edhe më herët, ka për qëllim që të njohë kompaninë si më shumë sesa thjesht një media sociale.
Facebook tashmë ka më shumë se 10.000 punonjës që ndërtojnë pajisje të konsumit si syzet AR që Zuckerberg beson se do të jenë po aq të kudogjendura sa telefonat inteligjentë. Në korrik, ai i tha The Verge se, gjatë viteve të ardhshme, "ne do të kalojmë nga njerëzit që na shohin si kompani kryesore të mediave sociale në kompani metaverse".
Facebook nuk është kompania e parë e njohur e teknologjisë që ndryshon emrin e kompanisë ndërsa zgjeron ambiciet. Në vitin 2015, Google u riorganizua tërësisht nën një kompani mëmë të quajtur Alphabet, pjesërisht për të sinjalizuar se nuk ishte më vetëm një motor kërkimi. Dhe Snapchat u riemërua në Snap Inc. në 2016.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.