Muzike

Elton John: Nëse do të duhej të bëja koncerte të tjera, nuk do të këndoja hitet e mëdha

Jo shumë artistë mund të mburren me më shumë hite sesa Elton John. Pjesë si “Your Song” e “Tiny Dancer” janë luajtur në radio për dekada, ato janë paraqitje të qëndrueshme në koncertet e tij, ato kanë qenë kolona zanore e fimit “Rocketman” në vitin 2019. Dhe hitet janë vetëm një pjesë e vogël e këngëve të shkruara nga muzikanti me tekstshkrues Bernie Taupin nga 1967 e tutje. Ju mund ta kuptoni këtë duke dëgjuar përmbledhjen e Elton John: ‘Jewel Box’ i cili do të dalë në treg më 13 nëntor. Kuruar nga çifti, ajo përmban pjesë më pak të njohura të marra nga albumet, këngët e shkruara para suksesit, midis 1967 dhe 1969, kur dy autorët u përpoqën në mënyrë të shpërndarë për t’u vënë re. Janë gjithsej 148 këngë, nga të cilat 60 të palançuara, shoqëruar me nota të shkruara nga John dhe Taupin.

“Unë jam budalla, që kam bërë një përmbledhje”, shpjegon John, “por ndonjëherë ato përmbajnë pak informacion. Kjo është ndryshe: ti e hap dhe është si një libër. Përmban shumë gjëra të freskëta. Jam krenar”.

Në fillim, Taupin kishte disa dyshime nëse duhej të botonte pjesët e para. “Kisha frikë se naiviteti i tyre do të më vinte në siklet”, shpjegon ai. “Në atë kohë, nuk kisha ide se si ndërtohej një këngë. Sapo kam shkruar, i kam hedhur idetë e mia në letër pa u menduar shumë, në liri absolute. M’u desh ca kohë për të gjetur zërin tim”.

Kjo përmbledhje këngësh ka edhe këngë që nuk janë dëgjuar kurrë

As unë (qesh). Ose më saktë, nuk i kam dëgjuar prej vitesh. Unë nuk i dëgjoj regjistrimet e vjetra shpesh dhe më duhej ta bëja tani. Ka gjëra që as nuk i mbaja mend. Ishte si udhëtimi në kohë për në vitet e para të shkrimit me Bernie, ndonjëherë pa të.

Ishte një përvojë prekëse. Ju mund të shihni se si marrëdhënia jonë ka evoluar, përfshin zgjuarsi dhe këngë me sheqer.

Nuk doja të lëshoja rezultate vetëm nga rekordet e fundit. Ky është një dokument historik. Duhej të ishte i saktë. Kam dëgjuar përsëri materialin e vjetër dhe ishte një përvojë e bukur, më kujtoi që e kam njohur Bernin për 54 vjet ose aq sa janë, kjo më bëri të vlerësoj rrugën që kemi udhëtuar, bukurinë e udhëtimit që kemi bërë së bashku.

Më trego për ‘Come Down in Time’

Është një rezultat nga sesionet e Tumbleweed të regjistruara në Trident. Nuk e mbaja mend. Kur ma dërguan, nuk doja t’u besoja veshëve. Nuk e mbaja mend fare.

Ajo është shumë xhaz

Mendoj sepse kam luajtur me Caleb Quaye dhe Roger Pope (përkatësisht në kitarë dhe bateri, ed). Nuk e mbaj mend kush ishte në bas, mbase Dave Glover. E regjistrova dhe shkova më tej. Caleb dhe Roger janë muzikantë shumë shokues. Nëse xhazi do të dilte nuk ishte i qëllimshëm.

Ju keni thënë që ‘Come Down in Time’ shënoi një pikë kthese për ju në përdorimin e akordeve. Çfarë e bëri atë ndryshe?

Është ndryshe nga pjesa tjetër e Tumbleweed, i cili është një rekord i frymëzuar nga Muzika e Bandit nga Big Pink. Sapo e kishim dëgjuar dhe na kishte ndikuar deri në atë masë, saqë ndryshoi mënyrën e të shkruarit. Por ‘Come Down in Time’ ishte një tjetër gjë. Nuk kishte një tekst të stilit amerikan. Ishte një këngë dashurie dhe ishte e trishtueshme. Është një anomali dhe më pëlqen që është publikuar, e dua.

Më pëlqen të mendoj për ju dy, pak më shumë se adoleshentë, duke shkruar një album për një Amerikë që e kishit parë vetëm në kinema. Ju kurrë nuk keni qenë atje.

Bernit i pëlqente muzika country. Heronjtë e tij ishin Marty Robbins dhe Bob Dylan, ai ishte Cowboy Brown Dirt, unë isha Captain Fantastic. Ai mund të ketë lindur në Lincolnshire, por ai gjithmonë ka qenë një kauboj brenda. Unë mendoj se shkrimi i Tumbleweed do të thoshte të bëje një ëndërr të vërtetë, të paktën nga pikëpamja e shkrimit. Nuk kishte diçka të tillë në albumin Elton John.

Le t’i kthehemi përmbledhjes: a ka ndonjë këngë të vjetër që keni harruar dhe që ju ka befasuar?

Më kujtohej mirë Regimental Sgt.Zippo, si mund ta harrosh një titull të tillë? Për të tjerat jo, veçanërisht ato që nuk i kam shkruar me Bernie. Nuk më kujtohen pjesët me Nicky James.

Ju filluat në fund të vitit 1967, menjëherë pas daljes së Sgt. Pepper. Shumë artistë po përpiqeshin të luanin psikedelinë, por ju po shkonit në një drejtim krejt tjetër.

Epo, ishte edhe epoka e Nick Drake. Unë kisha bërë disa nga kopertinat e tij për Island, ata donin t’i bënin ato të dukeshin më komerciale për të parë nëse dikush do t’i regjistronte. Ishte fundi i epokës së autorëve të pastër, para ardhjes së kantautorëve. Prodhuesit si Roger Cook dhe Roger Greenaway na inkurajuan. Pastaj, kur dolën artistë si Nick Drake, botuesit donin të fitonin para duke i lënë të tjerët të regjistronin ato këngë.

Nuk kisha dëgjuar kurrë për albumin e braktisur të Sgt. Zippo 1968. A jeni i kënaqur që nuk doli?

Ai nuk do të dilte gjithsesi. Ne i kemi shkruar ato këngë për punë. Ata nuk ishin ato që ne donim të bënim. Pjesë si ‘The Tide Will Turn for Rebecca’ ekzistojnë sepse ata na detyruan të shkruajmë, ne po merrnim 15 £ në javë, një paradhënie për të drejtat e botimit.

https://youtu.be/nN7G6eMVsEo

Kur Steve Brown mori përsipër karrierën tonë, ai shkoi te Dick James Music dhe tha: “Shikoni, ju dhe fëmijët po humbni kohë. Ata duhet të shkruajnë gjëra në të cilat besojnë, jo gjëra komerciale. Ata nuk janë të aftë për të”.

Unë kurrë nuk kam shkuar atje me idenë për të shkruar një këngë komerciale. Shkrova parodi si Crocodile Rock dhe u bë hit. Unë shkrova Philadelphia Freedom si një haraç për muzikën e Gamble & Huff. ‘Don’t Go Breaking My Heart’ ekziston sepse Kiki Dee dhe ishim me pushime në Barbados dhe mendova se ishte kënaqësi të regjistroje një këngë me të. Për më tepër, nëse do të dija të shkruaja një hit do të isha vërtet i pasur.

https://youtu.be/Ek-E-91DCqU

Po punoni për diçka të re, këngë për një album tjetër?

Unë kam tekstin e këngës, por nuk jam në gjendje të bëj një rekord të Eltonit. Nuk më pëlqen të shkruaj këngë të Eltonit. Këtë vit i jam përkushtuar plotësisht Lady Gaga-s. Unë bëra një pjesë me ‘Surfaces’. Kam shkruar një këngë me Charlie Puth që ende nuk do të dalë në treg. Pastaj ka bashkëpunime me Ozzy Osbourne dhe Gorillaz. Ekziston edhe një video me Teyana Teylor, fantastike.

Unë vazhdoj të punoj me të tjerët. Dhe çdo javë është shfaqja ime në radio. Por unë nuk jam në disponim për një rekord. Unë kam tekstin e këngës. I kisha edhe kur shkova në Australi. Mendova: Do të jem në turne në Australi për një kohë të gjatë, do të shfrytëzoj rastin të shkruaj këngë. Por unë isha shumë i lodhur për ta bërë këtë, për shkak të koncerteve. Nëse do të duhej të bëja koncerte të tjera, nuk do të këndoja hitet e mëdha.

Po kaloj kohë me familjen, fëmijët e mi dhe Davidin. Të them të drejtën, ishte e çuditshme në fillim. Por po mësohem. Ata kanë qenë në rrugë me mua për 18 muaj. Po përpiqem të nxjerr më të mirën nga kjo periudhë, po përpiqem të gjej anën e ndritshme.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë