Arredim

E bardha dhe 300 hijet e saj nuk ka qenë kurrë më në trend se tani dhe ka një mënyrë të zgjuar biznesi pas kësaj

Ngjyra e bardhë ka më shumë se 300 hije, të gjitha bestseller për më shumë se një dekadë. Kjo na tregoi se ne jemi thjesht të fiksuar me bojën e bardhë. Por nuk ishte gjithmonë kështu. Deri në shekullin e 19, një mur me ngjyra të pasura ishte mishërimi i stilit.

"Ishte një simbol i statusit", thotë Pedro da Costa Felgueiras nga Studio Lacquer të Londrës, i cili është i specializuar në rikrijimin e bojërave të humbura nga e kaluara.

"Nuk ishte aspak e lehtë për të krijuar një ngjyrë të ndritshme, të gjallë në shekullin e 18-të".

Shumë mendojnë se e bardha filloi marshimin e saj drejt dominimit falë stilistes Syrie Maugham, një nga më të preferuarat në të dy anët e Atlantikut. Ajo krijoi një dhomë të bardhë në shtëpinë e saj në vitet 1920: mure, pëlhura, madje edhe lule, çdo gjë e bardhë dhe shtëpia e saj u bë virale kudo.

Por, sipas historianit të pikturës Patrick Baty, prona më me ndikim ishte Kelmscott Manor, në Oxfordshire, Angli, e zotëruar në vitet 1870 nga pioneri i Arteve dhe Mjeshtërisë William Morris dhe shokut të tij, piktorit Dante Gabriel Rossetti. Të dy hoqën dorë nga dhomat e zbukuruara të epokës së vonë Viktoriane dhe pikturuan dhomat e tyre krejtësisht të bardha, një ngjyrë që ishte, deri në atë kohë, më e lidhur me spitalet. Këtu gjërat morën kthesën.

Një dhomë e zbukuruar në Epokën Viktoriane

Megjithatë, ishin vitet 1980 që u kthyen të bardha në hijen e brendshme mbizotëruese. Pati një shpërthim të të bardhës, duke filluar me gamën Natural Hints nga kompania britanike Dulux. Këto ishin të bardha me një prekje ngjyrash, si Apple White (jeshile) dhe Rose White (e kuqe).

Shumë filluan të përdornin të bardhën bashkë me një ngjyrë tjetër për të krijuar një ngjyrë më të butë.

Prandaj, nuk është çudi që opsione të tilla janë rritur në mënyrë eksponenciale gjatë 40 viteve të fundit. Disa vlerësojnë se 60% ose më shumë e bojës që shumica e markave shesin sot është e bardhë, në një hije ose në një tjetër. Si rezultat, zgjedhja e së bardhës së duhur është bërë një sfidë plot agoni për shumicën e amatorëve kur lyejnë një shtëpi, një problem që një markë e bojës synon ta ‘zhdukë’. Clare Inc., e themeluar në 2018 nga ish-stilistja e brendshme Nicole Gibbons, është një biznes i drejtpërdrejtë për konsumatorin që ofron vetëm tre opsione të bardha.

"Kompanitë tradicionale arritën në një pikë ku ata disi ndaluan të përtërijnë dhe e vetmja gjë që mund të bënin për të freskuar historinë e tyre ishte të lëshonin ngjyra të reja", shpjegon ajo.

Një shkencëtar, megjithatë, është edhe më i pamëshirshëm se Gibbons në misionin e tij për të hequr furnizimin e tepërt. Në prill, profesori i inxhinierisë mekanike i Universitetit Purdue Xiulin Ruan njoftoi se ekipi i tij prej gjashtë krijuesve të ngjyrave kishte zhvilluar bojën e bardhë më të bardhë në botë. Sekreti i tyre? Sulfat bariumi, e njëjta lëndë e përdorur në letër fotografike dhe kozmetikë.

“Pamja e çdo të bardhe ndryshon gjatë gjithë ditës, qoftë për shkak të ndërrimeve në rrezet e diellit apo shkëlqimit të llambave artificiale”, shpjegon Liz Michael, dizejnuse e cila thotë se duhet të llogaritet se si ndryshon drita në shtëpi dhe në varësi të shtëpisë duhet të zgjidhet dhe lloji i ngjyrës së bardhë.

Burimi: Bussinesweek. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë