Keshilla

Disa truke psikologjike që do ju ndihmojnë të harxhoni më pak para kur dilni për të blerë

Të gjithëve na ka ndodhur të shkojmë për të blerë diçka të vogël dhe të përfundojmë duke blerë shumë, më shumë seç kishim planifikuar.
Kjo ndodh sepse pronarët dhe shitësit na studiojnë me kujdes "për të shkaktuar" dëshirën tonë për të blerë. Sidoqoftë, sipas një studimi të bërë nga Jonas Hedman dhe Emma Runnemark, pedagogë në Universitetin e Kopenhagës, ka mënyra shumë efektive për t'i bërë ballë çdo tundimi.
Vishni taka
Sipas studimit, të qenit i përqendruar në mbajtjen e ekuilibrit tuaj mund të ketë një ndikim në paratë që shpenzoni. Në këtë mënyrë, konsumatorët do të jenë në gjendje të vlerësojnë mundësitë e tyre me më shumë kujdes dhe të zgjedhin produkte me çmime normale në vend të atyre që janë shumë të shtrenjta.
Mbani me vete para të reja
Pamja fizike e parave gjithashtu ndikon në shpenzimet tona. Njerëzit ka më shumë të ngjarë të japin ato para që duken të vjetra, të ndyra dhe të konsumuara. Mundohuni të mbani paratë e reja në portofolin tuaj dhe pjesën tjetër ta depozitoni në llogarinë tuaj bankare.
Zvarritja mund të jetë e mirë

Para se të klikoni në butonin "plotëso porosinë" gjatë blerjeve në internet, mund të përpiqeni të mbyllni faqen e internetit dhe ta lini për disa orë ose brenda natës. Mund të ndodhë që madje të harroni artikujt që keni zgjedhur, që do të thotë se nuk ju duheshin vërtet. Ju mund të bëni saktësisht të njëjtën gjë në një dyqan fizik duke e kthyer sendin përsëri dhe duke bërë një shëtitje të shkurtër larg nga ai dyqan.
Shmangni ndërveprimet e gjata me stafin

Ndërveprimet pozitive me klientët janë një nga rregullat që ndiqet me kujdes nga shumë shitës. Sa më shumë bashkëpunëtorë të shitjeve të ndërveprojnë me klientët e tyre, aq më gjatë i bëjnë ata të qëndrojnë në dyqanin e tyre dhe aq më shumë ka të ngjarë që klientët të blejnë më shumë nga sa kishin menduar. 
Mundohuni të lini kartën tuaj bankare në shtëpi ndonjëherë
Studimi ka zbuluar se konsumatorët kanë më shumë të ngjarë të shpenzojnë më shumë para nëse paguajnë me kartat e tyre të krediti, sesa nëse paguajnë me para në dorë. Kur paguajmë me para, ne shohim sasinë e parave që shpenzojmë dhe kështu mund të jetë "e dhimbshme". Sidoqoftë, pagesa me një kartë e bën më të vështirë për të gjurmuar shpenzimet tuaja.
Mund të shikoni çfarë kanë thënë të tjerët për produktin

Blerja e gjërave të shtrenjta dhe pastaj pendimi për të mund të jetë shumë e keqe. Për ta parandaluar këtë, mund të përpiqeni të kontrolloni në internet dhe të shihni se çfarë thonë të tjerët në lidhje me çmimin që ju synoni të blini. Ndonjëherë mund të zbuloni se shumica e klientëve të tjerë përfunduan të pakënaqur për këtë, kështu që ndoshta nuk duhet të shpenzoni paratë tuaja as për të.
Hani çamçakëz kur hyni në një dyqan

Dyqanet përdorin një strategji të veçantë të quajtur "marketing aromash" për ta bërë përvojën e blerjes më të këndshme për klientët e tyre. Ata përdorin aroma si vanilje, çaj të bardhë ose bambu për t'i nxitur të shpenzojnë më shumë para. Çamçakëzi mbizotëron aromat dhe bën që ajo strategji të mos funksionojë.
Dëgjoni muzikë me kufje

Një mënyrë tjetër për të na bërë të shpenzojmë më shumë është përdorimi i tingujve dhe këngëve të këndshme në dyqane. Këtë gjë e kanë studiuar për një kohë shumë të gjatë dhe është provuar që zhanri i muzikës ndikon në mënyrën se si marrim vendimet e blerjes. Në mënyrë që të mos bini pre, mund të vendosni kufje gjatë blerjeve ose të dëgjoni muzikë që e dini që nuk do të ndikojë shumë në gjendjen tuaj shpirtërore.
Shmangni prekjen e produkteve

Studiuesit zbuluan se nëse klientët lejohen të shohin dhe prekin mallra të ndryshëm në dyqan, ka më shumë të ngjarë të paguajnë më shumë. Rezulton se prekja me të vërtetë ndikon në vendimet tona të blerjes dhe se shitësit e kthejnë këtë në avantazhin e tyre. Kur bëni pazar, përpiquni të prekni vetëm ato sende që me të vërtetë keni ndërmend të blini.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë