Ngjarje

Covid-19, Milano do t’i “dorëzohet” biçikletave

Milano do të prezantojë një nga skemat më ambicioze të Europës që dan hapësirën rrugore për makinat, për çiklizëm, ecje, në përgjigje të krizës së koronavirusit.

Qyteti verior italian dhe rajoni që e rrethon, Lombardia janë ndër më të ndoturit në Europë dhe gjithashtu janë goditur fort nga shpërthimi i Covid-19.

Nën bllokimin mbarëkombëtar, bllokimet e trafikut motorik kanë rënë me 30-75%, dhe ndotja e ajrit sëbashku  me të. Zyrtarët e qytetit shpresojnë të rikonceptojnë përdorimin e makinave pasi banorët të kthehen në punë duke kërkuar shmangien e transportin publik të superpopulluar.

Qyteti ka njoftuar që 35 km rrugë (22 milje) do të shndërrohen gjatë verës, me një zgjerim të shpejtë, eksperimental në të gjithë vendin të çiklizmit dhe hapësirave në këmbë për të mbrojtur banorët, pasi të hiqen kufizimet Covid-19.

Plani “Strade Aperte” (rrugë të hapura), i njoftuar të martën, përfshin korsi të ciklit të përkohshëm me kosto të ulët, trotuare të reja dhe të zgjeruara, kufijtë e shpejtësisë 30 km / orë dhe rrugët me përparësi për këmbësorët dhe çiklistët. Vendndodhjet përfshijnë një lagje të trafikut të ulët në vendin e ish-Lazzaretto, një strehë për viktimat e epidemive të murtajës në shekujt 15 dhe 16.

Marco Granelli, nënkryetar i Bashkisë së Milanos, tha: "Ne kemi punuar me vite për të ulur përdorimin e makinave. Nëse të gjithë drejtojnë një makinë, nuk ka hapësirë ​​për njerëzit, nuk ka hapësirë ​​për të lëvizur, nuk ka hapësirë ​​për aktivitete tregtare jashtë dyqaneve.

"Sigurisht, ne duam të rihapim ekonominë, por mendojmë se duhet ta bëjmë atë në një formë tjetër nga më parë. Ne mendojmë se duhet të rimagjinojmë Milanon në situatën e re. Ne duhet të përgatitemi; kjo është arsyeja pse është kaq e rëndësishme të mbrosh edhe një pjesë të ekonomisë, të mbështesësh bare, artizanë dhe restorante. Kur të përfundojë e gjitha kjo, qytetet që kanë ende këtë lloj ekonomie do të kenë një avantazh, dhe Milano dëshiron të jetë në atë kategori. "- është shprehur nënkryetari i bashkisë së Milanos.

Milano është një qytet i vogël, i dendur, 15 km nga fillimi deri në fund me 1.4 milion banorë, 55% e të cilëve përdorin transportin publik për të shkuar në punë. Transporti mesatar është më pak se 4 km, duke e bërë një kalim nga makinat tek mënyra e re e udhëtimit potencialisht të mundur për shumë banorë.

Puna mund të fillojë në një shtrirje 8 km të Corso Buenos Aires, një nga rrugët më të rëndësishme të qytetit, deri në fillim të majit - me një korsi të re për biçikleta dhe trotuare të zgjeruara. Pjesa tjetër e punës do të përfundojë deri në fund të verës, thonë zyrtarët.

Janette Sadik-Khan, një ish komisioner transporti për New York City, po punon me qytete përfshirë Bogota dhe Milano në programet e tyre të rimëkëmbjes së transportit. Ajo thotë se Milano, i cili është një muaj para qyteteve të tjera të botës në trajektoren e pandemisë, mund të jetë udhërrëfyes për të tjerët.

"Shumë qytete dhe madje edhe vende janë identifikuar nga mënyra sesi u janë përgjigjur forcave historike, qoftë rindërtimi politik, shoqëror ose fizik," thotë ajo.

"Plani i Milanos është kaq i rëndësishëm sepse krijon një libër udhërrëfyes të mirë për mënyrën sesi mund t'i rikonceptohen qytetet tani. Është një mundësi që vjen një herë në jetë për të parë një pamje të re në rrugë dhe duhet siguruar që ato janë të përcaktuara për të arritur rezultatet e duhura: jo vetëm lëvizja e makinave sa më shpejtë që të jetë e mundur nga pika A në pikën B, por duke bërë të mundur që të gjithë të lëvizin të sigurt.

"Unë e di se ne do të kërkojmë në Milano udhëzime për New York City."

Pierfrancesco Maran, një nga nënkryetarët e bashkisë së Milanos, tha: "Ne duhet të pranojmë që me muaj ose mbase një vit, do të ketë një normalitet të ri, dhe ne duhet të krijojmë kushte të mira për të jetuar këtë normalitet të ri për të gjithë.

"Unë mendoj se në muajin tjetër në Milano, në Itali, në Europë, ne do të vendosim një pjesë të së ardhmes sonë për dekadën tjetër. Më parë, ne ishim duke planifikuar për vitin 2030; tani fazën e re, ne po e quajmë atë 2020. Në vend që të mendojmë për të ardhmen, duhet të mendojmë për të tashmen. "

Në Mbretërinë e Bashkuar të hënën, Brighton filloi hapjen e një pjese të bregdetit, Madeira Drive, vetëm për këmbësorët dhe çiklistët nga ora 8 e mëngjesit në 8 të mbrëmjes. Në Barnes, Londër, bizneset dhe banorët kanë braktisur një pjesë të rrugës jashtë trotuarit ku shiteshin produkte të ndryshme për të zgjeruar hapësirën e këmbësorëve dhe për t'i ndihmuar blerësit të mbajnë distancën nga njëri-tjetri.

Ndërkohë në Irlandë, Dublin po zbrazen parkingjet për të rritur hapësirën për distancimin shoqëror, duke përdorur ndarës plastikë të lëvizshëm./TheGuardian/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë