Mode

‘Çadra e diellit’ e Gucci dhe Adidas që ‘pikon’ ka zemëruar kinezët

Një çadër e vendosur të shitet në Kinë nga markat më të mira perëndimore Gucci dhe Adidas për 11,100 juanë (1,329 paund) po shkakton një protestë për mos mbajtjen e shiut.


Kritikat për artikullin që markat e quajnë "çadër dielli" janë bërë virale në platformën kineze të mediave sociale Weibo.

Kritikat vijnë pasi uebfaqja e Gucci-t thotë se "nuk është e papërshkueshme nga uji dhe është menduar për mbrojtje nga dielli ose përdorim dekorativ".

Çadra është pjesë e një koleksioni të përbashkët që po promovohet online përpara daljes në treg muajin e ardhshëm.
Një hashtag në Weibo që përkthehet "çadra e bashkëpunimit që shitet për 11,100 juanë nuk është e papërshkueshme nga uji", ka pasur deri më tani më shumë se 140 milionë shikime.

Një komentues e quajti çadrën "një produkt i padobishëm i modës".

"Ata po na mashtrojnë”, tha një komentues tjetër.

Të tjerë e kuptuan pse produkti mund të jetë akoma tërheqës.

“Ata që janë të gatshëm të paguajnë përdorin mallra luksi për të treguar se sa vlejnë”, ka shkruar një komentues. "Atyre nuk u intereson gjë tjetër".

Çadra do të dalë në treg më 7 qershor si pjesë e një koleksioni të ri të markës luksoze Gucci dhe gjigantit të veshjeve sportive Adidas.

Gucci dhe Adidas nuk kanë komentuar akoma zyrtarisht për këtë cështje.

Megjithatë, një zëdhënës i Gucci-t i tha revistës Caijing në Pekin se produkti "nuk rekomandohet të përdoret si një çadër e përditshme".

Kina është një treg kyç për markat kryesore luksoze.

Vitin e kaluar, shitjet e mallrave luksoze u rritën me 36% në ekonominë e dytë më të madhe në botë, sipas Kompanisë Bain.

Bain parashikoi gjithashtu se Kina do të bëhet tregu më i madh i mallrave luksoze brenda tre viteve të ardhshme.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë