Teknologji dhe Inovacion

Aplikacionet vazhdojnë të vjedhin gjithë kohën e njerëzve

Njerëzit shpenzojnë mesatarisht 4.8 orë në ditë në celularët e tyre, sipas firmës së monitorimit të aplikacioneve App Annie.

Raporti i App Annie tregon se aplikacionet janë shkarkuar 230 miliardë herë në vitin 2021.

TikTok ishte aplikacioni më i shkarkuar në mbarë botën, me përdoruesit që shpenzonin 90% më shumë kohë atje krahasuar me vitin 2020.

“Ekrani i madh po vdes ngadalë pasi celulari vazhdon të thyejë rekorde pothuajse në çdo kategori, koha e shpenzuar, shkarkimet dhe të ardhurat”, tha Theodore Krantz, shefi ekzekutiv i App Annie.

Firma monitoruese parashikoi që, deri në gjysmën e dytë të këtij viti, TikTok do të kalonte 1.5 miliardë përdorues aktivë mujorë.

Koha mesatare e shpenzuar në aplikacionet celulare ishte katër orë e 48 minuta, 30% më shumë nga viti 2019, tregoi raporti i gjendjes celulare të App Annie.

Kjo u llogarit në dhjetë tregje, duke përfshirë Indinë, Turqinë, SHBA-në, Japoninë, Meksikën, Singaporin dhe Kanadanë.

Përdoruesit në Brazil, Indonezi dhe Korenë e Jugut i kaluan pesë orë në ditë.

Nga ajo kohë, shtatë nga çdo 10 minuta shpenzoheshin në aplikacione sociale, fotografike dhe video, me TikTok-un kryesues.

Ekosistemi celular në përgjithësi mbetet shumë i preferuar, me dy milionë aplikacione dhe lojëra të reja të lançuara në vitin 2021 dhe numrin e aplikacioneve që fitojnë më shumë se 100 milionë dollarë, sipas raportit.

YouTube ishte aplikacioni më i popullarizuar i transmetimit të videove në mbarë botën, duke arritur më shumë se një milion shkarkime në 60 vende të ndryshme. Netflix doli i dyti në shumë rajone.

Lojërat celulare gjithashtu u rritën, me njerëzit që shpenzuan 116 miliardë dollarë për to. Veçanërisht të njohura ishin ato që raporti i quajti lojëra hiper-rastësore si Sfida e flokëve, në të cilën lojtarët duhet të shmangin prerjen e flokëve dhe Gara e Urës, në të cilën lojtarët mbledhin tulla dhe ndërtojnë shkallë.

Disa përdorues janë ankuar për numrin e reklamave në lojëra të tilla, por reklamimi i aplikacioneve në përgjithësi po shkon jashtëzakonisht mirë, me shpenzimet globale që kaluan 295 miliardë dollarë vitin e kaluar.

Në përditësimin e tij iOS 14.5 vitin e kaluar, përdoruesve të iPhone iu dha opsioni për të thënë 'jo' që të dhënat e tyre të mblidheshin nga aplikacionet.

Disa nga tendencat e vërejtura në hulumtim pasqyruan ndryshime më të gjera, veçanërisht në mënyrën se si pandemia ka ndryshuar mënyrën se si jetojnë njerëzit.

Për shembull, njerëzit shpenzonin shumë kohë në aplikacionet e blerjeve, më shumë se 100 miliardë orë globalisht, me Singaporin, Indonezinë dhe Brazilin që rriteshin më shpejt.

Pati gjithashtu një rritje të madhe të aplikacioneve për ushqim dhe pije në të gjithë botën.

Aplikacionet e shëndetit dhe fitnesit gjithashtu panë rritje, pasi pandemia nënkuptonte që njerëzit nuk mund të ndiqnin gjithmonë palestrat ose të bënin klasa ushtrimesh në grup.

Dhe duke reflektuar theksin më të madh në mirëqenien mendore, aplikacionet e meditimit gjithashtu u përdorën shumë, veçanërisht nga të rinjtë, me shumë prej tyre që panë një rritje prej 27% në 2021.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë