Treg

Amerikanët arrijnë rekord të ri shpenzimesh për ‘Black Friday’: 10 mld dollarë, shumica online

Amerikanët prekën një rekord të ri shpenzimesh për uljet e “Të Premtes së Zezë” (Black Friday) duke kapur vlerën 9.8 mld dollarëve. Sipas analistëve kjo tregon se shumë konsuamtorë janë të ndjeshëm ndaj çmimeve dhe kërkojnë të gjejnë pazare apo ulje për të marrë produktet.

Rritja e shpenzimeve të së Premtes së Zezë tregon se konsumatori është më i gatshëm të shpenzojë se në vitin 2022, kur çmimet e gazit dhe ushqimeve ishin jashtëzakonisht të larta.

Vivek Pandya, analist në Adobe Insights që nxorri këto të dhëna, vuri në dukje se blerjet impulsive mund të kenë luajtur një rol në rritjen e së Premtes së Zezë pasi 5.3 miliardë dollarë të shitjeve në internet erdhën nga blerjet në celular. Ai vuri në dukje se ndikuesit dhe reklamat e mediave sociale e kanë bërë më të lehtë për konsumatorët që të kenë shpenzime të rehatshme nga pajisjet e tyre celulare.

Megjithatë, blerësit janë të ndjeshëm ndaj çmimeve, duke menaxhuar buxhete më të shtrënguara për shkak të inflacionit rekord të vitit të kaluar dhe normave të interesit. Sipas sondazhit të Adobe, 79 milionë dollarë nga shitjet erdhën nga konsumatorët që zgjodhën metodën fleksibël të pagesës ‘Bli Tani, Paguaj Më vonë’ për të shtrirë kuletat e tyre, 47% më shumë nga viti i kaluar.

Kategoritë më të shitura të së Premtes së Zezë, sipas raportit të Adobe, ishin pajisjet elektronike si orët inteligjente dhe televizorët, së bashku me lodrat dhe lojërat. Ndërkohë, mjetet e riparimit të shtëpisë nuk ecën mirë. Pandya tha se shitësit kryesorë lidheshin drejtpërdrejt me cilindo produkt që kishte zbritjet më të mira.

Adobe mbledh të dhënat e saj duke analizuar një trilion vizita në faqet e internetit të shitjes me pakicë në SHBA, 18 kategori produktesh dhe 100 milionë artikuj unikë. Ai nuk gjurmon transaksionet me pakicë me tulla dhe llaç.

Një analizë e Mastercard për shitjet e të Premtes së Zezë të këtij viti zbuloi se shitjet në dyqane u rritën pak më shumë se 1% kundrejt shitjeve në internet, të cilat u rritën me mbi 8% krahasuar me vitin e kaluar.

"Unë mendoj se koncepti ka ndryshuar rreth përvojës së të Premtes së Zezë në dyqan, linjave të gjata dhe gjërave të tilla," tha Pandya e Adobe.

Konsumatorët janë "më shumë në vendin e shoferit" kur bëjnë blerje në internet, shtoi ai, sepse është më e lehtë të bëhen krahasime të çmimeve krah për krah dhe të sigurohet një çmim më i mirë.

Por shpenzimet ka të ngjarë të fillojnë të dobësohen thellë në sezonin e festave, sipas Pandya.

“Ne presim që rritja të dobësohet sepse ato zbritje do të reduktohen dhe ato po diktojnë sjelljen e blerësve këtë sezon,” tha Pandya.

Ai vuri në dukje se ka gjithmonë konsumatorë që i shtyjnë blerjet e festave të tyre, kështu që shpenzimet mund të vazhdojnë të rriten edhe në fund të dhjetorit. Por rritja reale, tha ai, "përfundon në nëntor dhe javën e Falënderimeve (Thanksgiving)"./CNBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë