Prindërit në zemër të një xhirimi në shkollë takohen në një dramë emocionalisht të papërpunuar ku luan Jason Isaacs, ndërsa fituesi i Çmimit të Madh të Asghar Farhadi në Kanë sheh përpjekjet e një njeriu të dëshpëruar për të mashtruar rrugën e tij për të dalë nga burgu. Filmi “Mass”, është një ndër zgjedhjet e javës.

Filmi i Fran Kranz-it është një dramë në dukje e thjeshtë. Martha Plimpton dhe Jason Isaacs, si mamaja dhe babai i viktimës, dhe Ann Dowd dhe Reed Birney, që luajnë prindërit e vrasësit, japin shfaqje shkatërruese. Duke drejtuar gamën e pikëllimit, ata bëjnë pyetje të vështira – sa i njihni vërtet fëmijët tuaj? A jeni ju fajtor për veprimet e tyre? A është e mundur falja pas një traume të tillë? – dhe nuk mund të merrni përgjigje të lehta.
The Witch
Në New England të viteve 1630, një baba jo më i devotshëm, Uilliam (Ralph Ineson), dëbohet nga komuniteti i tij i kolonëve puritanw dhe e çon familjen e tij në fermë në skajet e një pylli. Atje, gruaja e tij Katherine (Kate Dickie) lind një djalë – por ndërsa fëmija i saj i madh Thomasin (Anya Taylor-Joy, në rolin e saj të parë kryesor) po kujdeset për fëmijën, djali rrëmbehet nga një shtrigë. Bazuar në tregime të vërteta të asaj kohe, filmi debutues i Robert Eggers përshkohet nga makthi, pasi forcat e errëta – dhe dyshimi i ndërsjellë – pushtojnë familjen.

Pig
Në dramën e Michael Sarnoskit, Nicolas Cage luan Robin, një i vetmuar në pyllin e Oregonit, derri i dashur i të cilit rrëmbehet. I shqetësuar, ai shkon në Portland me kontaktin e tij të ri të biznesit, Amir (Alex Wolff), për të gjetur derrin e humbur. Është receta e përsosur për një thriller hakmarrjeje. E kaluara e Robit në një botë thuajse kriminale të ngrënies së nivelit të lartë, klubeve luftarake dhe filozofisë së ushqimit zbulohet ngadalë.

Crouching Tiger, Hidden Dragon
Filmi më i famshëm në valën e filmave që mahniti audiencën perëndimore, filmi i Ang Lee i vitit 2000 është ende në këmbë.
Nga pyjet e gjelbërta të gjalla të bambusë deri në shkretëtirën e verdhë si pluhuri Gobi, është një aventurë e shkëlqimit të pamëshirshëm pamor, pasi njerëz të aftë të shpatës (dhe shpirtrat binjakë të pakonsumuar) Chow Yun-Fat dhe Michelle Yeoh kërkojnë një hajdut misterioz. A mund të jetë vajza e martuar së shpejti e guvernatorit perandorak (Zhang Ziyi)? Në thelb është një film, ku vihet në pah një romancë e ndaluar dhe aksioni.

Nobody
Thriller-i aksion shpengohet nga kasti çuditërisht bindës i Bob Odenkirk si personazhi kryesor.
Hutch-i i tij me sjellje të butë, familjar dhe punonjës zyre, me ngurrim e kthen në lojë të kaluarën e tij brutale në operacionet kur shtëpia e tij plaçkitet dhe ai bie në kundërshtim me një mafioz rus. Ylli i “Better Call Saul” shton disa aftësi të reja në CV-në e tij, veçanërisht në një sekuencë të shkëlqyer luftimesh nga afër në një autobus të qytetit.

A Hero
Kjo dramë që përfshin dramën iraniane fitoi me meritë një çmim të madh në Kanë vitin e kaluar për regjisorin e saj, Asghar Farhadi. Piktori i shenjave të Amir Jadidi, Rahim, është në burg për mospagim të një borxhi.
Ndërsa ishte në lirim të përkohshëm, atij i është dhënë një çantë me monedha ari të gjetura nga e dashura e tij sekrete.

Pasi ia kthen pronarit dhe u nderua publikisht për aktin vetëmohues, ai zbulon se asnjë vepër e mirë nuk mbetet e pandëshkuar, pasi gënjeshtrat e tij të vogla të bardha – të thëna për t’i thjeshtuar gjërat – e futin atë në një gropë nga e cila nuk mund ta nxjerrë veten.
Munich: The Edge of War
Jemi në territorin kryesor të Robert Harris këtu. Interesimi i autorit për Luftën e Dytë Botërore dhe lojën e spiunazhit shërbehet mirë nga filmi i romanit të tij nga Christian Schwochow, teksa nëpunësi i trilluar civil i George MacKay, Hugh Legat, kryqëzon rrugët me figura reale, kryesisht Neville Chamberlain.

Duke u rrotulluar rreth marrëdhënieve të kryeministrit me Hitlerin në prag të konfliktit, është një histori rrëqethëse e mashtrimeve dhe manovrimeve politike, me mikun e tij të vjetër, zyrtarin e zyrës së jashtme gjermane, Von Hartmann (Jannis Niewöhner), duke u përpjekur të ekspozojnë luftën e Hitlerit dhe ambiciet.
Marrë nga The Guardian, përshtati në shqip Gazeta Si
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




