Kinema

“Tradhtari” i Bellocchio triumfon me 6 trofe

Pa të ftuar dhe miq, çmimi ‘David di Donatello’ ishte surreal: ishte një ceremoni çmimi e pandodhur ndonjëherë më parë për shkak të Covid-19 me kandidatët që ishin nga shtëpitë e tyre dhe prezantuesi Carlo Conti pothuajse gjithmonë vetëm në skenë. Mesazhi nga Quirinale ngroh zemrat.

Presidenti Sergio Mattarella u kujtoi të gjithëve rëndësinë e këtij arti që na bën të ëndërrojmë, duke dëshiruar një rilindje të shënuar nga një shpërthim krijimtarie, si në kohën e neorealizmit.

Një edicion i shënuar nga Covid-19 dhe dëshira për të rezistuar, dhe shoqëruar me shumë mesazhe pozitive shprese dhe solidariteti drejt një industrie, siç është industria e filmit, e cila i është dashur të ndalet plotësisht muajt e fundit. Drejt përfundimit të ceremonisë, në skenë së bashku me Conti, Piera Detassis, presidenti i Akademisë së Kinemasë Italiane, nënvizoi me fjalë emocionuese rëndësinë e kinemasë dhe se si imazhet audiovizuale na shoqëruan edhe në momentet më të vështira të izolimit.

Në një mbrëmje që filloi me shumë kinema që kanë vendosur të kthejnë sërish dritat e tyre, duke sjellë një mesazh të shkëlqyeshëm shprese, fjalët e ministrit Dario Franceschini ishin gjithashtu thelbësore, veçanërisht në atë se si këtë verë sheshet mund të shndërrohen në arena të mëdha kinematike.

Çmimet

Le të vijmë te fituesit, mund të fillohet nga “Tradhtari” i Marco Bellocchio, i cili mori dy statuja kryesore si filmi më i mirë dhe regjisori më i mirë.

Paraqitur në Festivalin e Filmit në Kanë 2019, filmi që tregon jetën e Tommaso Buscetta triumfoi gjithashtu në kategoritë e skenarit më të mirë origjinal, montazhin më të mirë, aktorin kryesor më të mirë (një jashtëzakonisht si Pierfrancesco Favino) dhe aktori më i mirë joprotagonist (Luigi Lo Cascio).

David për aktoren më të mirë protagoniste shkoi për Jasmine Trinca për “La Dea Fortuna” të Ferzan Ozpetek, ndërsa ajo për aktoren më të mirë mbështetëse te Valeria Golino për “5 është numri i përsosur” nga Igort.

Skenari më i mirë jo origjinal është ai i “Martin Eden” i Pietro Marcello, një adaptim i romanit të famshëm me të njëjtin emër nga Jack London.

Pesë janë Davidet e fituara nga “Pinocchio” e Matteo Garrone: dizajneri më i mirë i setit, stilisti më i mirë i kostumeve, artisti më i mirë make-up, parukierja më e mirë dhe efektet më të mira vizuale.

Disa trofe edhe për “Il Primo Re” nga Matteo Rovere, i cili fitoi për prodhimin më të mirë, tingullin më të mirë dhe autorin më të mirë të fotografisë (Daniele Ciprì).

Regjisori më i mirë i ri ishte Phaim Bhuyan për “Bangla”, aq i mahnitur që Carlo Conti e ftoi atë të reagojë me një klithmë gëzimi, ndërsa “Selfie” e shquar e Agostino Ferrente është dokumentari më i mirë italian i vitit.

Më Shumë