Arsim

‘Të gjithë gabuam rëndë’ / Qeveria e Suedisë tërhiqet nga teknologjia në shkolla: Ekranet po dëmtojnë nxënësit

Rritja e teknologjisë në arsim u shpall dikur si çelësi për modernizimin e klasave dhe përmirësimin e të mësuarit. Megjithatë, Suedia, një vend shpesh në ballë të inovacionit arsimor, ka dhënë alarmin: përdorimi i tepërt i ekraneve në shkolla mund të jetë duke bërë më shumë dëm sesa mirë. Qeveria suedeze po punon tani për të rifutur tekstet tradicionale si një mënyrë për të kundërshtuar rënien akademike të lidhur me mjetet digjitale.

Si u bë teknologjia pjesë e shkollave?

Gjatë 15 viteve të fundit, Suedia përqafoi një qasje të parë digjitale ndaj arsimit. Nga shkollat ​​fillore në shkollat ​​e mesme, tabletët dhe laptopët u bënë elementë kryesorë në klasa. Nxënësit u inkurajuan t’i përdornin këto pajisje për gjithçka, nga kryerja e kërkimit deri tek rishikimi për provime. Ndërsa kjo metodë ofronte interaktivitet dhe akses të menjëhershëm në burime, ajo gjithashtu paraqiste sfida.

Shumë prindër shprehën shqetësime nëse fëmijët e tyre po studionin vërtet apo thjesht po shpërqendroheshin nga lojërat dhe videot. Studimet kanë treguar se leximi në ekranet me dritë mund të lodhë sytë dhe të çojë në lodhje, duke e bërë më të vështirë për nxënësit që të memorizojnë informacion në krahasim me leximin në letër. Për më tepër, nxënësit e rinj shpesh kanë vështirësi të zhvillojnë aftësi të të menduarit kritik kur mbështeten shumë në mjetet digjitale, një pikë e bërë jehonë nga Ministrja e Arsimit e Suedisë, Lotta Edholm.

Pavarësisht reputacionit të Suedisë për përsosmëri arsimore, është shfaqur një rënie e dukshme në performancën e nxënësve. Nxënësit suedezë vazhdojnë të renditen mirë në krahasim me bashkëmoshatarët e tyre evropianë, por rezultatet e përgjithshme akademike kanë rënë. Kjo e shtyu qeverinë të rivlerësonte politikat e saj të përqendruara në teknologji.

“Mbështetja në mjetet digjitale ka çuar në mungesë të të menduarit kritik dhe besim të tepruar në burimet online,” shpjegoi Edholm.

Situata nuk është unike për Suedinë. Në të gjithë Evropën dhe më gjerë, mësuesit dhe politikëbërësit po luftojnë se si të integrojnë teknologjinë pa kompromentuar rezultatet e të nxënit. Në Suedi, megjithatë, përgjigja ka qenë vendimtare: një angazhim për të pakësuar mjetet digjitale në favor të materialeve të printuara.

Kthimi te tekstet tradicionale

Qeveria suedeze ka ndarë tashmë 60 milionë euro në vitin 2023 dhe 44 milionë euro shtesë për vitin 2024, me plane për të financuar nisma të ngjashme në vitin 2025. Qëllimi është i qartë: çdo nxënës do të ketë një tekst fizik për secilën lëndë. Në disa institucione parashkollore suedeze, edukatorët po largohen gjithashtu nga mësimi i shkrim-leximit në tableta, duke zgjedhur në vend të tyre metoda praktike me letër dhe lapsa.

Ky kthesë tek tekstet shkollore nuk ka të bëjë vetëm me nostalgjinë. Hulumtimet tregojnë vazhdimisht se nxënësit ruajnë më shumë informacion dhe angazhohen më mirë me materialet në letër.

Balancimi i inovacionit me efektivitetin

Ndërsa shtytja për të rifutur tekstet shkollore është pritur me një mbështetje të gjerë, ajo gjithashtu ngre pyetje në lidhje me rolin e teknologjisë në arsimin modern. Në fund të fundit, mjetet digjitale ofrojnë përfitime të pamohueshme, nga nxitja e kreativitetit deri te thjeshtimi i komunikimit midis mësuesve dhe prindërve. Platformat si Pronote, të përdorura gjerësisht në Francë, kanë zëvendësuar librat tradicionalë, duke e bërë më të lehtë ndarjen e orareve, notave dhe regjistrimeve të pjesëmarrjes.

Sfida qëndron në gjetjen e një ekuilibri. Ndërsa Suedia rivlerëson qasjen e saj, komuniteti global i arsimit e shikon nga afër. Përvoja suedeze shërben si një kujtesë se ndërsa teknologjia mund të përmirësojë të mësuarit, ajo nuk është zëvendësim për përfitimet themelore të metodave tradicionale.

Një thirrje zgjimi për arsimtarët në mbarë botën

Vendimi i Suedisë për t’u tërhequr nga ekranet në shkolla është një pranim i guximshëm se teknologjia, kur përdoret tepër, mund të pengojë dhe jo të ndihmojë. Për prindërit dhe mësuesit është një moment për të reflektuar se si t’i përgatisin më mirë nxënësit për të ardhmen. Duke kombinuar mjetet më të mira digjitale me avantazhet e provuara të teksteve shkollore, ndoshta mjedisi ideal i të mësuarit është ai që ndërthur të vjetrën me të renë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë