Kompanitë tashmë po synojnë të reklamojnë produkte të ndryshme në Hënë.
Reklamat potencialisht mund të shfaqen në anën e karrocës, e cila është krijuar për të transportuar njerëz dhe materiale rreth hënës.
Rob Noble, themeluesi i Group of Humans, i tha "Times" se markat duke përfshirë telekomunikacionin, ndërtimin dhe artin mund të përfitojnë nga reklamat hënore.
Firma ka zhvilluar një 'kartë hënore' që të gjitha markat pjesëmarrëse duhet të nënshkruajnë, e cila përcakton një angazhim për 'përmirësimin e jetës në Tokë'.
“Markat mund të dallohen nga një largësi e paimagjinueshme”, thotë Noble.
Ideja e vendosjes së produktit gjatë udhëtimit në hapësirë nuk është asgjë e re, theksoi ai.
Për shembull, gjatë misioneve Apollo të viteve 1960, ora Speedmaster e Omega-s ishte një aksesor në kostumin e çdo astronauti.
Dhe NASA po punon me Prada për të dizajnuar kostume hapësinore për astronautët që do t'i veshin në Hënë në misionin Artemis III.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.