Filma

Suksesi i serialit të parë televiziv mbi jetën e Jezusit

Nga Gazeta Si - Vitet e fundit në qarqet e krishtera në Shtetet e Bashkuara të Amerikës është bërë shumë i popullarizuar seriali “The Chosen”, seriali i parë me disa sezone mbi jetën e Jezusit. I konceptuar nga një regjisor pak i njohur, pa aktorë të famshëm dhe i mbështetur fillimisht përmes granteve të vogla, u bë projekti filmik më i suksesshëm i financuar nga publiku ndonjëherë dhe arriti sukses të konsiderueshëm që tregon popullaritetin dhe përfitimin e industrisë së argëtimit të krishterë në Bibël ose tekste të tjera të krishtera.

Seriali u konceptua në vitin 2017 nga Dallas Jenkins, një regjisor amerikan, i cili e ka fokusuar karrierën e tij në prodhimin e filmave dhe përmbajtjeve me temë fetare. Aktualisht përbëhet nga tri sezone dhe bazohet në katër Ungjijtë, të cilët rrëfejnë jetën e Jezusit.

Ideja e Jenkins për këtë serial ishte të krijonte një produkt që nuk është shumë serioz, siç janë përfaqësimet e tjera të krishtera, dhe që tregon një Jezus më pak hyjnor dhe më të humanizuar me të cilin mund të identifikohet: mrekullitë janë të pranishme në serial, por ato nuk janë qendrore dhe alternohen me më shumë histori të jetës së përditshme dhe të trilluara të personazheve të tjerë.

Për të shmangur kohët e gjata të miratimit të prodhuesve të mëdhenj dhe ndërhyrjen e tyre të mundshme në projekt, në vitin 2017 Jenkins kishte vendosur të mblidhte para online përmes crowdfunding, një lloj mbledhjeje fondesh në internet për të financuar projekte të një natyre tjetër.

Për sezonin e parë u grumbulluan 10 milionë dollarë ndërsa në vitet në vijim u përftuan më shumë se 40 milionë (pothuajse 40 milionë euro në total), të mjaftueshme për të mbuluar pjesën më të madhe të kostove të prodhimit. Publiku kryesor është ai i krishterë, por mënyra si është trajtuar seriali dhe mundësia e shikimit të tij në platforma të ndryshme të famshme, shpeshherë falas, e ka bërë të njohur edhe për personat jofetarë.

Neal Harmon, drejtori i shtëpisë së shpërndarjes së serialit Angel Studios, tha se deri më tani gati 110 milionë njerëz e kanë parë atë falas në aplikacionin e tyre, me shumë të tjerë në platformat e transmetimit si Amazon Prime Video, Netflix dhe YouTube. Një mënyrë tjetër për ta bërë të njohur serialin për më shumë njerëz ishte shfaqja e disa episodeve në kinema.

Në vitin 2022, për shembull, u publikuan dy episodet e para të sezonit të kaluar, të cilët vetëm në fundjavën e hapjes fituan pothuajse 9 milionë dollarë, duke e vendosur atë në vendin e tretë në klasifikimet e biletave përpara filmave me një audiencë më transversale si “Black Adam”, një film me superhero, ose “Ticket to Paradise”, një komedi romantike me George Clooney dhe Julia Roberts.

Suksesi i serialit në Shtetet e Bashkuara i atribuohet kryesisht dy faktorëve. Nëpërmjet crowdfunding, shikuesit që e financojnë ndihen të përfshirë personalisht dhe e konsiderojnë veten pjesë të një komuniteti që duan të vazhdojnë ta mbështesin, ndërkohë që narracioni i ndryshëm artistik duket se tërheq dhe përfshin më shumë njerëzit.

Por mes besimtarëve më konservatorë ka edhe nga ata që argumentojnë se “normalizimi” i Jezusit dhe personazheve të tjerë e bën serialin blasfemues dhe se duke bërë kështu regjisori po tradhton Biblën. Në përgjithësi, shumë të krishterë janë skeptikë për këtë lloj argëtimi: filmat e prodhuar në Hollywood si Noah, ose “The Last Temptation of Christ”, shpesh janë parë nga shikuesit si jobiblike dhe madje heretikë.

Por suksesi që kanë “The Chosen” dhe produkte të tjera të ngjashme argëtuese fetare, duket se konfirmon se ekziston një treg i krijuar për përmbajtje të këtij lloji, i cili merr liri krijuese në interpretimin e Biblës, duke u përpjekur të respektojë përmbajtjen e saj kryesore. Sipas përfaqësuesit të grupit të investimeve që financon përmbajtjet fetare Wedgwood Circle, Terence Berry, në 15 vitet e fundit ka ndryshuar shumë dhe “tregu i besimit” po shënon shumë sukses edhe jashtë sistemit të Hollivudit.

Në kinema ka një fluks të vazhdueshëm njerëzish për filmat e krishterë, muzikalët vazhdojnë të shiten shumë, e po ashtu edhe librat - babai i regjisorit të serialit televiziv “The Chosen” është autor i romaneve të krishtera dhe ka shitur më shumë se 80 milionë kopje gjatë viteve.

Bota e mediave fetare është shumë e larmishme dhe përfshin filma vizatimorë, videolojëra, talk show: me kalimin e viteve, është zhvilluar një nënkulturë që prodhon versionet e veta fetare të gjërave. Për shembull, VeggieTales është një film vizatimor për fëmijë që trajton tema morale dhe biblike, Adventures in Odyssey një serial komik radiofonik i krishterë i krijuar për fëmijët dhe familjet e tyre, Pure Flix një platformë si Netflix që grumbullon filma fetarë, dokumentarë dhe seriale.

Shumica e këtyre projekteve në përgjithësi nuk mbështeten nga kompanitë e mëdha të prodhimit, por nga kompani të pavarura që fokusojnë aktivitetet e tyre në shitjen e përmbajtjeve fetare dhe familjare.

Për shembull, kohët e fundit dy kompani në veçanti, Angel Studios dhe Wedgwood Circle, kanë gjetur mënyra inovative për të krijuar përmbajtje që janë me interes të madh për publikun dhe që i lejon prodhuesit të fitojnë nga një industri me një objektiv specifik, siç ndodhi me “The Chosen”. /Il Post/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë