Filma

Suksesi i “Everything Everywhere All at Once”/ Për ta prodhuar atë u desh guxim, heqje dorë dhe shumë ide

Nga Gazeta Si - Filmi me më së shumti nominime për Oscar këtë vit, dhe favorit për të fituar më shumë çmime, duke përfshirë filmin më të mirë, është një rast i shkëlqyer kinematografik i 2022: “Everything Everywhere All at Once”. Është një histori me një ton të çmendur dhe surreal që përdor humorin, fantashkencën dhe konceptin e universeve paralele për të treguar diçka më të pjekur dhe më serioze, pra për një grua kineze në Amerikë, për frustrimet e jetës dhe për marrëdhëniet e një personi të rritur me familjen e saj. Gjithçka nis nga një problem tatimor.

“Everything Everywhere All at Once” është pëlqyer shumë nga kritikët, të cilët e panë si një film argëtues dhe origjinal dhe kushtoi pak sipas standardeve amerikane: 14 milionë dollarë. Ndërkohë, ai fitoi mbi 100 milionë dollarë, rreth tri herë më shumë se, le të themi, “The Fabelmans” e Steven Spielberg, një tjetër pretendent për Oscar për filmin më të mirë. Fitimet ishin më të larta se të gjithë filmat e nominuar për Oscar për filmin më të mirë në 2022 dhe 2021.

Ai u drejtua dhe u shkrua nga dy regjisorë (Daniel Kwan dhe Daniel Scheinert), të cilët mund të fitonin çmimin për regjisorin më të mirë, ndërsa protagonistja, e cila ndoshta do të konkurrojë për Oscar me Cate Blanchett, është Michelle Yeoh, ylli i Hong Kong dhe më pas Hollywood, e cila u bë e famshme në botë me “Crouching Tiger, Hidden Dragon”.

Pa regjisorë të famshëm, pa një buxhet të madh, pa një sagë të madhe pas tyre, pa aktorë të aftë për të tërhequr vetë audiencën dhe me një protagonist që nuk është më i ri, suksesi i “Everything Everywhere All at Once” konsiderohet si një pikë kthese e mundshme për kinemanë e këtyre viteve.

Historia e “Everything Everywhere All at Once” është ajo e një pronareje lavanderie, e cila zbulon se jeta e saj e mërzitshme si një grua e moshës së mesme është vetëm një nga të shumtat, dhe se burri i saj i mërzitshëm në një univers tjetër është një njeri i veprimit.

Gjithashtu për këtë arsye, për shkak të vështirësisë për të imagjinuar që filmi i përfunduar të mund të konsultohej vetëm me skenarin e tij, të kishte vënë bast për dy regjisorë, debutimi i të cilëve ishte një dështim i madh, ishte një vendim i rrezikshëm. Në ndihmë të filmit ishin vëllezërit Joe dhe Anthony Russo (autorë të shumë filmave për Marvel), të cilët e prodhuan atë, dhe e njëjta kompani që i mbështeti ata fillimisht, A24, një distributor i cili gjithashtu punon si producent.

Vitet e fundit, A24 është bërë i njohur për aftësinë e tij të jashtëzakonshme për të njohur talentet e reja, për të transformuar filma të vegjël në suksese dhe për të krijuar fushata promovuese rreth produksioneve që të tjerët ndoshta nuk do të kishin ditur t’i shfrytëzonin. A24 vendosi të investojë katër herë më shumë në Daniels, duke rrezikuar të vërë bast për një skenar edhe më të komplikuar.

Me qasjen e tij ndaj shpërndarjes dhe filozofinë e tij për të vlerësuar kineastët e pavarur, A24 është një nga elementët më të rëndësishëm që duhet marrë parasysh në kërkimin e shkaqeve të suksesit të “Everything Everywhere All at Once”.

Filmi “Everything Everywhere All at Once”

Megjithatë, historia e “Everything Everywhere All at Once”, ndryshe nga të tjerat, bie ndesh me disa rregulla të mira të pashkruara që kompanitë e prodhimit kanë ndjekur përgjithësisht vitet e fundit dhe që besohej se ishin të pashmangshme. Duke u nisur nga fakti se për të takuar një audiencë të madhe është e detyrueshme fokusimi në histori, personazhe apo tituj tashmë të njohur që i përkasin rrymave të njohura. Në vend të kësaj, me kalimin e viteve A24 ka qenë në gjendje të gjejë një pikë takimi më të mirë se konkurrenca midis origjinalitetit që karakterizon kinemanë e pavarur dhe elementeve që herë pas here mund të përgjojnë interesin dhe më pas shijen e një audience shumë më të gjerë.

Gjatë dekadave, kjo ka zhvendosur pjesën më të madhe të marrjes së saj në fillimin e jetës komerciale të një filmi, duke inkurajuar një qarkullim të shpejtë në kinema. Një film i pavarur shitet lehtësisht drejtpërdrejt në një platformë, sepse konsiderohet më i thjeshtë dhe më fitimprurës. Në rastin konkret, megjithatë, ishin Daniels ata që insistuan shumë dhe i bënë presion A24 për një udhëtim në kinema.

“Everything Everywhere All at Once” u shfaq në kinematë amerikane nga marsi deri në shtator 2022 dhe më pas u kthye në janar 2023, për të përfituar nga rikthimi publicitar i 11 nominimeve për Oscar. Shpërndarja filloi në dhjetë kinema që ishin shumë të mbushura me njerëz. Pas dy javësh filmi u shfaq në një numër të madh kinemash, duke mbuluar të gjithë vendin. Në vend që të ulej duke filluar nga fundjava e dytë, për katër javë radhazi audienca u rrit dhe po ashtu edhe numri i kinemave ku u shfaq. Përfundimisht ai arriti një prani të njëkohshme në 3000 ekranet amerikane. Rezultati i mirë (edhe pse jo në të njëjtin nivel) në pjesën tjetër të botës, ku mblodhi 30% të totalit 100 milionë, më pas u ndikua shumë nga mënyra se si dhe sa u fol me rastin e lançimit në SHBA.

Deadline, një revistë që merret me lajmet e industrisë amerikane të filmit, raportoi një sondazh nga kompania e sondazheve PostTrak sipas të cilit 46% e kampionit të intervistuar kishin shkuar për të parë filmin sepse kishin dëgjuar se ishte i mirë. Për më tepër, siç është e lehtë të imagjinohet, e njëjta kompani konfirmoi se sa një histori e ngjashme e amerikanëve me origjinë kineze e ka sjellë atë segment demografik në kinema më shumë se në rastet e tjera: ndërsa publiku i filmave amerikanë mesatarisht përbëhet nga njerëz me origjinë aziatike 7%, në rastin e “Everything Everywhere All at Once” ishte 21%.

Nuk ka dyshim se aderimi i historisë në disa nga temat më të rëndësishme për kinemanë e këtyre viteve kontribuoi gjithashtu në suksesin e filmit në sezonin e çmimeve, përkatësisht përfshirjen e pakicave me këndvështrimin e tyre për Amerikën dhe një qasje e re për të shkruar personazhe femra.

Vështirësitë e një familjeje kineze në Amerikë përfaqësojnë në fakt një pjesë të filmit, i cili megjithatë më pas bëhet shumë i përqendruar në jetën e mundshme të një nëne dhe në marrëdhënien me burrin dhe vajzën e saj. Në kërcimet që gruaja bën midis dimensioneve paralele ka momente të çmendurisë së pastër. Por ka edhe universe ku ajo është një artiste luftarake ose një yll i suksesshëm.

Nga pikëpamja e kostumeve dhe mjediseve, punëtorët që punuan në “Everything Everywhere All at Once” e përshkruan veprën si një përgatitje për 75 filma të ndryshëm, për shkak të shumë universeve të ndryshme paralele të shfaqura.

Sipas një vlerësimi të “Hollywood Reporter”, vetëm Michelle Yeoh ndryshon 58 veshje të ndryshme gjatë filmit. Personazhet e tjerë mesatarisht rreth njëzet.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë