Nga Gazeta Si- Ju lutem, jo skena erotike, ne jemi Gjenerata Z!
Sipas të dhënave të reja nga UCLA-së, universitet që është lider botëror në kërkime, shikuesit e Gjeneratës Z janë të lodhur nga përmbajtja seksuale në ekran.
I publikuar këtë javë, raporti vjetor “Teens & Screens”, anketoi 1500 të rinj dhe adoleshentë të moshës midis 10 dhe 24 vjeç gjatë gushtit.
Ai zbulon se si Gjenerata Z dëshiron përfaqësim autentik në media, me 59.7% që thonë se “duan të shohin më shumë përmbajtje ku marrëdhëniet qendrore janë miqësitë”; 54.1% që thonë se duan të shohin “portretizime të personazheve që nuk janë të interesuar për marrëdhënie romantike në atë moment” dhe 48.4 për qind e shikuesve adoleshentë thonë se ka “shumë seks dhe përmbajtje seksuale” në filmat dhe shfaqjet televizive moderne.
Në fakt, romanca u rendit e treta nga fundi në një listë temash që të rinjtë donin t’i shihnin të eksploruara në ekran. Marrëdhëniet toksike dhe trekëndëshat e dashurisë u renditën gjithashtu midis temave më të bezdisshme për shikuesit e rinj.
Në vend të kësaj, Gjenerata Z ka një preferencë për animacionin krahasuar me filmat aksion, duke u rritur nga 42 për qind në vitin 2024 në 48.5 për qind këtë vit.
Këto rezultate nuk duhet të vijnë si surprizë, pasi studimi i UCLA-s i vitit 2023 tregoi një prirje të shtuar nga Gjenerata Z drejt narrativave të përqendruara rreth marrëdhënieve platonike në vend të takimeve eksplicite.
Vitin e kaluar, raporti ‘Adoleshentët dhe Ekranet’ i UCLA-së tregoi gjithashtu se audienca më e re dëshironte më shumë filma të përqendruar në marrëdhëniet platonike, me mbi 62 për qind të atyre të moshës 10-25 vjeç që bien dakord se përmbajtja seksuale nuk është e nevojshme për të çuar përpara komplotet në filma ose shfaqje televizive.
Gjithashtu vitin e kaluar, revista Economist zbuloi se kishte 40 për qind më pak përmbajtje seksuale në filmat e Hollivudit krahasuar me fillimin e vitit 2000, me afërsisht gjysmën e të gjithë filmave që nuk shfaqin fare përmbajtje seksuale.
Çuditërisht dhe në kundërshtim me stereotipet, studimi i këtij viti i UCLA sugjeron gjithashtu se të rinjtë ende duan të shkojnë në kinema, ata ende shikojnë filma dhe shfaqje televizive dhe janë të etur të diskutojnë gjërat që shikojnë me miqtë e tyre.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



