Libra

Si ndikojnë mediat sociale që autorët të bëhen bestseller?

Talia Hibbert ishte duke rishikuar një film për Spider-Man dhe duke ngrënë një vakt në dhomën e saj të ndenjjes kur mori një lajm që i ndryshonte jetën. Romani i saj romantik “Act Your Age”, të cilin ajo e shkroi në fillim të pandemisë, kishte hyrë në listën e bestsellerëve të New York Times.

Ndërsa, komedia romantike, e botuar këtë vit, ndjek arratisjet e një gruaje të re britanike me ngjyrë, e cila përplaset në jetën e një pronari.

Hibbert nuk kishte pritur që lexuesit jashtë bazës së fansave të saj të interesoheshin për librin, të cilin ajo e përshkruan si më qesharakun e saj deri më sot. Por ai arriti një audiencë shumë më të madhe, pjesërisht falë komuniteteve të mëdha të librave në Instagram, YouTube dhe, më e rëndësishmja, TikTok.

Këto komunitete, të njohura si Bookstagram, BookTube dhe Booktok, nuk janë vetëm hapësira për njerëzit që të ndajnë pasionin e tyre për çfarëdolloj leximi. Ata gjithashtu kanë fuqi të madhe marketingu, duke nxitur libra të tillë si Hibbert’s në top listat më të shitura dhe duke riformuar botën e botimeve.

Fenomeni po ndihet në mënyrë akute në romanet romantike, veçanërisht ato me personazhe dhe histori të ndryshme, të cilat më parë kanë luftuar për t’u depërtuar përmes rrugëve tradicionale të botimit.

Hibbert, tashmë 25-vjeçare, filloi të lexonte romane romantike kur ishte 12 vjeç. Në atë kohë, librat e disponueshëm në këtë zhanër nuk ishin shumë të larmishëm.

“Nuk e kam menduar as të përpiqem të publikohem tradicionalisht, sepse kisha shumë mendimin se nuk do të ndodhte që dikush si unë të shkruante personazhe si të mitë”, tha ajo.

“E dija se nëse do të kisha një shans për t’u botuar tradicionalisht, duhet të isha më e mirë se më i miri. Dhe thjesht nuk mendoja se isha. Mendova se isha e mirë, por nuk mendoja se isha mjaftueshëm e mirë për të kapërcyer të mos qenit i bardhë, në thelb”.

Fillimisht ajo vetë-botoi dhe ndërtoi një bazë besnike fansash. Përveç personazheve kryesorë me ngjyrë, Hibbert gjithashtu eksploron sëmundje kronike dhe forma të tjera të paaftësisë në shumë prej romaneve të saj. “Jam vërtet e lumtur që e bëra këtë sepse më mundësoi të kuptoj se çfarë lloj shkrimtareje doja të isha dhe të zhvilloja platformën time sipas kushteve të mia”, tha ajo.

Ajo mundi të merrte një agjent dhe ia shiti trilogjinë me tri pjesë të motrave Brown botuesit amerikan, Avon. Librat shpërthyen në rrjetet sociale. Lexuesit e të gjitha racave dhe moshave u tërbuan pas serialit dhe gjetën rrugën e tyre drejt librave të tjerë të saj.

Midis tyre ishte edhe Tolu Akingbade, një studente 22-vjeçare në master në Universitetin e Kembrixhit, e cila filloi të postonte në TikTok në fillim të vitit. Ajo tani ka më shumë se 31,000 ndjekës. Ajo tha se shumë ishin njerëz me ngjyrë dhe/ose LGBTQ+, të cilët shpesh e falënderonin për rekomandimet e ndryshme për romancat.

“Është vërtet e rëndësishme të jesh në gjendje të shohësh veten dhe të kuptosh se nuk je e padukshme”, tha Akingbade. “Autorët si Talia Hibbert u kanë treguar njerëzve se njerëzit e zinj britanikë ekzistojnë”.

Ajo i pëlqen librat që thjesht tregojnë “vajza të zeza të dashuruara” dhe kanë histori të gëzueshme. “Më pëlqejnë historitë romantike që fokusohen gjithashtu në komunitet dhe flasin për familjen e gjetur. Unë mendoj se kjo është diçka që ne mund ta shohim vërtet në komunitetin e zi, veçanërisht në Mbretërinë e Bashkuar”.

Soniya Ganvir thotë se mediat sociale u tregojnë botuesve se ka kërkesë për këto lloj librash nga lexues të të gjitha racave.

“Në vitin e fundit kam lexuar më shumë libra me protagonistë zezakë në sektorin e romancës sesa kurrë”, tha 32-vjeçarja.

“Dhe, gjithnjë e më shumë, autorët e bardhë të romancës përfshijnë personazhe që nuk janë të bardhë”.

Ndërsa ajo e ka mirëpritur këtë rritje, ajo thotë se disa nga këta libra po nxirren me nxitim dhe shumë shkrimtarë të romancave me ngjyrë janë ende duke u zhgënjyer nga redaktorët e tyre ose ekipet e marketingut.

Sumayyah Malna, 32 vjeç, një rrëfimtare tjetër tha:

“Dhe kështu një pjesë e mënyrës se si u rrit llogaria jonë është të shfaqim dhe promovojmë në mënyrë specifike shkrimtarët me ngjyrë dhe ato libra që nuk marrin vëmendjen që meritojnë. Ne lexojmë mjaft gjerësisht dhe nuk lexojmë vetëm shkrimtarë me ngjyrë”.

Ata janë të etura për ndryshime të mëtejshme dhe kërkojnë në mënyrë specifike më shumë libra ku gratë me ngjyrë janë në qendër të një historie “romantike të pastër”.

Ganvir tha: “Mendoj se është e mrekullueshme që njerëzit me ngjyrë të paraqiten në tregime pa qenë një element i saj raca. Ata mund të jenë personazhe që bien në dashuri, mund të jenë personazhe që u ndodhin gjëra të bukura dhe të gëzueshme”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë