Gazeta Si - "Giro d'Italia 2024" ka përfunduar, por organizatorët e garave RCS Sport tashmë janë duke punuar në edicionet e ardhshme të Corsa Rosa, duke përcaktuar vendndodhjet dhe fazat e fillimit për disa vitet e ardhshme.
Gara e vitit 2025 pritet të nisë në Trieste, në verilindje të Italisë dhe të përfundojë sërish në Romë.
Një ide e guximshme për Arabinë Saudite dhe resortin turistik AlUla për të pritur Grande Partenza në vitin 2026, me sa duket është anuluar ose të paktën është vënë në pritje. Pasiguritë aktuale në Lindjen e Mesme janë përmendur si një arsye, me ndërtimin ende në vazhdim të hoteleve dhe objekteve të tjera një arsye tjetër për vonesën.
Megjithatë, Giro d'Italia nuk ka qenë kurrë e frikësuar për të shtyrë kufizimet e rregullave të UCI për udhëtimin dhe rikuperimin e çiklistëve.
Në të kaluarën ka pasur plane dhe propozime që "Giro d'Italia" të nisë në Bregun Lindor të SHBA-ve dhe madje edhe në Japoni.
Rajoni turistik AlUla i Arabisë Saudite tashmë sponsorizon ekipin Jayco AlUla dhe Fondi i Investimeve Publike të Arabisë Saudite (PIF) mund të jetë një mbështetës kryesor i projektit One Cycling që synon të shkundë sportin, ndërsa Abu Dhabi do të presë Kampionatin Botëror Rrugor UCI në 2028 dhe Kampionatin Botëror të UCI Track në 2029.
Një vonesë në planet e Arabisë Saudite mund të nënkuptojë që Shqipëria të presë Grande Partenza 2026, me Friuli-Venezia Giulia që fiton procesin e ofertës për 2025.
Oferta për Shqipërinë mbështetet nga kryeministrja italiane e krahut të djathtë, Giorgia Meloni, e cila ka lidhje të ngushta me kryeministrin shqiptar, Edi Rama për shkak të një marrëveshjeje për dërgimin e emigrantëve në vend.
Megjithatë, Friuli-Venezia Giulia shpesh ka organizuar skena të rëndësishme malore falë punës së organizatorit të ndjerë rajonal Enzo Cainero, i cili krijoi përfundimin e Zoncolan.
Trieste priti përfundimin e Giro 2014 të fituar nga Nairo Quintana. Faza 20 në 2024 në Sappada ishte në rajonin Friuli-Venezia Giulia, me politikanët që takuan menaxhmentin e lartë të RCS Sport për të rënë dakord për një marrëveshje për garën e vitit të ardhshëm. Mediat lokale kanë raportuar se RCS Sport mund të fitojë afër 6 milionë euro nga marrëveshja.
RCS Sport ka projektuar tashmë rrugë për fillim në Friuli-Venezia Giulia ose në Shqipëri, por një Grande Partenza italiane në veri pritet të konfirmohet në javët në vijim, me itinerarin e plotë të zbuluar në tetor.
Në vitin 2025, faza e hapjes së rrugës pritet të jetë rreth Triestes, me faza të tjera që mund të përfundojnë në Gorizia në Piazza Transalpina, e cila simbolizon hyrjen e Sllovenisë në Bashkimin Evropian në 2004 pas tensioneve historike në zonë pas Luftës së Dytë Botërore dhe krijimi i Jugosllavisë.
Suksesi i çiklistit të Friuli-Venezia Giulia, Jonathan Milan (Lidl-Trek) ka të ngjarë të thotë se skena e hapur do t'i përshtatet sprinterit italian.
Giro d'Italia përfundoi në kryeqytetin italian në 2023 dhe 2024, me autoritetet e Romës që i paguan RCS Sport 1.2 milionë euro për fazën finale kryebashkiaku i Romës dhe stafi i tij me sa duket do të sigurojnë një zbritje për vitin 2025 dhe më tej, por RCS Sport shpreson që Giro të përfundojë në Romë për vitet në vijim, për të konkurruar kundër Parisit, i cili tradicionalisht pret fundin e Tour de France.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.