Lajme

Shkarkohet drejtori i AAC, Balluku sulmon Koncesionarin

Drejtori i Autoritetit të Aviacionit Civil Shqiptar, Krislen Keri, është shkarkuar nga detyra një ditë pas grabitjes së miliona eurove në pistën e aeroportit të Rinasit.

Burime të gazetës “Si”, konfirmojnë se vendimi është marrë nga ministrja e Infrastrukturës Belinda Balluku.

Është  pikërisht Autoriteti, ai që ushtron kontroll periodik për zbatimin mes të tjerave edhe të masave të sigurisë.

Ndërkohë, ministrja e Infrastrukturës, Belinda Balliku ka sulmuar sërish Koncesionarin e TIA-s, duke folur me një gjuhë të ashpër dhe duke paralajmëruar masa të forta ndëshkimore pas ngjarjes së djeshme, ku disa persona grabitën të paktën 7 milionë euro në mjediset e aeroportit të vetëm ndërkombëtar në vend.

“Në situatën e rëndë që i është krijuar aviacionit civil shqiptar për shkak të ngjarjes së datës 9 prill, në situatën ku është cenuar siguria kombëtare dhe si rrjedhojë edhe ajo ndërkombëtare pasi aviacioni është një sektor pa kufij, reagimi i koncesionarit kinez tregon jo vetëm papërgjegjshmëri, po dhe mosperceptim të demit që ka shkaktuar për vendin”, – thotë Balluku. – Diskrecioni është element sigurie padyshim në aviacion, por jo ditën kur keqbërësit aksesojnë territorin e aeroportit të vetëm ndërkombëtar, pa asnjë pengesë apo mund për të depërtuar në pak sekonda deri tek shkallët e avionëve të mbushur me pasagjerë”.

“Që shteti shqiptar, – vijon Balluku, – që vetë shqiptarët të dëgjojnë sot thirrje për respektim të hetimeve nga koncesionari, i cili nuk respekton asnjë etikë profesionale të fushës ku ka vendosur të lëvrojë aktivitetin është jo vetëm fyese po edhe revoltuese për secilin prej nesh”.

Në vijim Balluku shton: “Që sot të na kujtohet nga kjo kompani, e cila u keqshërben shqiptarëve me çmimet më të kripura në Evropë, në sajë të një kontrate të vjetër abuzive koncesionare – se aeroporti është i të gjithë shqiptarëve, ndërkohë që vetëm unë si ministre marr çdo ditë mesazhe qytetarësh të pakënaqur për flamujt kinezë që valëviten sikur jemi në Pekin, ky është një kulm revoltues cinizmi!

Cilat masa sigurie ka përmbushur kompania kineze? Sa herë ka pasur thyerje të rrethimit të aeroportit? Sa herë ka dështuar siguria private që koncesionari ka kontraktuar për garantimin e sigurisë së aeroportit gjatë testeve të ushtruara nga AAC?”.

Balluku paralajmëron se shteti shqiptar nuk do të presë më, por do të reagojë: “Por koha e fjalëve mbaroi! Shteti shqiptar po vepron dhe siguria do të garantohet në perimetrin e jashtëm nga trupa të ushtrisë (siç ndodh në shumë aeroporte të Evropës e të botës) dhe forcat e policisë do të marrin nën kontroll hapësirën brenda rrethimit – pa pritur asnjë minutë më shumë që pronarët kinezë dhe menaxherët e tyre pehlivanë të mësojnë ligjet e Republikës së Shqipërisë”.

Akuzat e Ballukut ndaj TIA-së nuk ndale, sepse sipas saj bëhet fjalë edhe për prishje të imazhit kombëtar në botë.

“Jo vetëm kaq! Ne do ta përballim kompaninë deri në fund me përgjegjësitë e saj, jo vetëm për cenimin e vazhdueshëm të sigurisë, jo vetëm dëmet e për efektin negativ që ka krijuar mbi sistemin bankar, por edhe për prishjen e imazhit kombëtar kudo në botë. Ky imazh që na është dashur mund e përpjekje të shumta për ta përmirësuar, për të kthyer Shqipërinë në një destinacion turistik, përpjekje të cilat kanë sjellë edhe rritjen e vazhdueshme të numrit të turistëve e vizitorëve dhe si rrjedhojë rritjen e të ardhurave vjetore për aeroportin gjithashtu, nuk mund të goditet pa paguar deri në fund dëmin!”.

Balluku vlerëson se “do të kishte qenë në përmbushje të detyrimeve koncesionare, por dhe të kërkesave specifike të aneksit 17 të ICAO, që kompania të kishte investuar në rrethimin e territorit aeroportual, ashtu siç dhe i është kërkuar disa herë zyrtarisht nga organet mbikëqyrëse, por jo! Ajo ka preferuar të shtojë hapësirat për parkingje sepse ato gjenerojnë të ardhura për koncesionin dhe jo të investojë në përmbushje të kushteve të sigurisë së aeroportit”.

Në vijim të deklaratës së gjatë të saj, Balluku rrëfen edhe një episod, që ka lidhje me sigurinë e aeroportit.

“Para një viti, një djalë që vinte për herë të parë nga Puka, arriti të gjendej në shkallet e avionit me një palë pinca në dorë, pasi rrethimi në pjesën me të madhe të tij ishte dhe është ende sot totalisht jashtë parametrave të sigurisë që diktohen në aviacion. Të gjitha kërkesat e ankesat e autoriteteve shqiptare kanë rënë në vesh të shurdhër! Autoriteti ka evidentuar problematiken dhe e ka vënë në dijeni vijimësisht koncesionarin për të marrë masat e kërkuara, por jo! Koncesionari ka bërë ndonjë gjë pjesërisht dhe ka vazhduar të mbledhë fitimet pa u shqetësuar për detyrimet”.

Në përfundim të qëndrimit të saj, Balluku thotë: “Ne kemi besuar tek dialogu e mirëkuptimi dhe nuk kemi dashur të krijojmë kosto të asnjë natyre me veprime ekstreme. Tani boll. Edhe deklarata e sotme e koncesionarit është një provë që koha ka mbaruar dhe limitet janë kapërcyer”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë