Ngjarje

Sa vlen ‘Habemus Papam’, një ngjarje e pritur nga thuajse 1.5 miliardë katolikë (dhe jo vetëm)

Nga një audiencë rekord globale, te qiratë prej mijëra eurosh për një tarracë me pamje nga Shën Pjetri, përmes bumit turistik dhe shfrytëzimit në mediat sociale

Gazeta Si – Zgjedhja e një Pape të ri është një ngjarje globale që bashkon spiritualitetin, gjeopolitikën dhe financat.

Por është gjithashtu, sipas të dhënave, një volant i fuqishëm ekonomik dhe mediatik. Me një audiencë potenciale prej 1.4 miliardë njerëz (aq katolik ka në botë), miliona ndërveprime digjitale, shifra qiraje rekord dhe një fluks turistik që mund të trefishohet brenda pak ditësh, “biznesi i Konklavës” përfshin televizionin, platformat digjitale, hotelet, restorantet dhe madje edhe tregun roman të pasurive të paluajtshme.

Vatikani nuk shet bileta apo të drejta transmetimi, por ka një vlerë të mundshme që lëviz rreth tymit të bardhë që në pak ditë e kalon atë të finaleve sportive që kanë qenë gjithmonë super-fitimprurëse, si Super Bowl i famshëm në SHBA.

Një audiencë globale e ngjarjes – “Habemus Papam” e Papa Françeskut më 13 mars 2013, u pasua nga një audiencë televizive globale e vlerësuar në rreth një miliard njerëz.

Në Itali, kulmi ishte 29 milionë shikues. Me pak fjalë, një nga momentet live më të ndjekur në historinë e fundit, në të njëjtin nivel me Olimpiadën, dasmat apo funeralet mbretërore.

Megjithatë, këto të dhëna janë absolutisht të pjesshme, pasi ngjarja nuk mbulohet vetëm nga televizioni, por edhe nga radio, mediat sociale, gazetat online dhe shtypi i shkruar.

Duke marrë parasysh vetëm popullsinë katolike, audienca e mundshme për shpalljen e Papës së ri mund të jetë 1 miliard e 406 milionë (të dhëna sipas shifrave Vjetore Papnore 2025).

Vlera e reklamimit dhe shikueshmëria për Tv – Nuk ka të drejta të paguara për të transmetuar Konklavën, por kthimet janë të mëdha: një transmetim komercial në Itali në minutat menjëherë pas njoftimit, mund të vlejë dhjetëra mijëra euro në minutë, siç është rasti për ngjarjet kryesore si Super Bowl.

Bumi i mediave sociale – Në vitin 2013, Tëitter regjistroi 132,000 “cicërima” në minutë në momentin e shpalljes, për një total prej mbi 7 milionë mesazhesh që lidhen me Papën e ri në një ditë të vetme (të dhënat nga gazeta “Le Monde”).

Llogaria @Pontifex tejkaloi 10 milionë ndjekës brenda gjashtë muajve të ardhshëm. Tetë nga dhjetë tendencat globale në Tëitter ishin të lidhura me Konklavën. Është një nga momentet më intensive të angazhimit digjital në historinë e platformave.

Tarracat me pamje nga Shën Pjetri – Gjatë Konklavës, qiratë e përkohshme të tarracave dhe apartamenteve me pamje nga sheshi i Shën Pjetrit arrijnë shifra të jashtëzakonshme.

Në vitin 2013, sipas agjencive të pasurive të paluajtshme, disa hapësira janë marrë me qira nga 2.000-3.000 euro në ditë, për disa orë pamje ekskluzive për të parë tymin e bardhë (që do të thotë zgjedhja e Papës së ri).

Hotelet në zonën e Vatikanit regjistruan prenotime me trefishin e normës mesatare. Dhe këtë vit nuk është ndryshe: ballkonet me pamje nga tymi nisin me një mijë euro në ditë dhe tashmë janë të gjitha të rezervuara nga mediat ndërkombëtare.

Pelegrinë dhe turistë – Zgjedhja e Françeskut ka pasur një ndikim të drejtpërdrejtë në turizëm. Midis marsit dhe dhjetorit 2013, 6.6 milionë njerëz morën pjesë në ngjarjet papale në Vatikan, krahasuar me 2.35 milionë në vitin 2012: një rritje prej +180%.

Bashkia e Romës regjistroi një rritje +7% të pranisë turistike, me kulmin prej +66% nga Argjentina. Një rritje që solli miliona euro në hotele, restorante dhe biznese që lidhen me pelegrinazhet fetare.

E njëjtë me ngjarjet kryesore botërore – Edhe pa sponsorë apo bileta, Konklava gjeneron një vlerë mediatike dhe përfitime ekonomike të barabarta – nëse jo më të mëdha se – me atë të shumë ngjarjeve sportive.

Ceremonia e hapjes së Lojërave Olimpike të Londrës 2012 arriti 900 milionë shikues; Funerali i Mbretëreshës Elizabeth II në vitin 2022 do të kishte arritur një shifër hiperbolike prej 4 miliardë njerëz, edhe duke marrë parasysh ata që shikuan klipe të shkurtra të tij në internet.

Por “Habemus Papam” krenohet me një ndikim më të përhapur dhe kapilar, të lidhur me besimin, politikën dhe shoqërinë. Është një ngjarje falas që vlen qindra milionë në dukshmëri dhe të ardhura indirekte.

Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë