Nga Gazeta ‘Si’- Pirja e alkoolit është bërë më e përhapur në mesin e Gjeneratës Z (20 e ca vjeçarët) ndërsa brezi “baby boomers” (60 vjeç e lart) ka ulur konsumin e alkoolit, sipas një studimi të ri.
Një anketë e IWSR me më shumë se 26.000 njerëz në 15 tregjet më të mëdha të pijeve alkoolike zbuloi se 73 për qind e të anketuarve të Gjeneratës Z kishin konsumuar alkool në gjashtë muajt e mëparshëm, krahasuar me 66 për qind dy vjet më parë.
Kjo ishte rritja më e madhe e çdo brezi, sipas IWSR, një studiues tregu për industrinë globale të pijeve.
Ndërkohë, 72 për qind e brezit “baby boomers” – njerëz të moshës 60 vjeç e lart – thanë se kishin pirë alkool gjatë së njëjtës periudhë kohore, krahasuar me 73 për qind dy vjet më parë, tha IWSR, i cili gjithashtu zbuloi se konsumi i përgjithshëm i alkoolit ishte ende në moderim ndër breza.
Gjetjet vënë në pikëpyetje aludimet se Gjenerata Z ‘i ka kthyer shpinën’ pirjes masive të alkoolit.

Richard Halstead, kreu i analizave të konsumatorëve në IWSR, tha se rezultatet e anketës sugjeronin se konsumi më i ulët midis të rinjve ishte shkaktuar nga kriza e kostos së jetesës, në vend të ndryshimeve themelore në zakonet shoqërore.
“Çmimet në rritje kanë qenë veçanërisht të theksuara në bare dhe restorante – vende që u pëlqejnë më shumë pijedashësve të Gjeneratës Z”, tha ai. “Me çdo vit që kalon, më shumë pijedashës të Gjeneratës Z po hyjnë në fuqinë punëtore dhe ata që janë tashmë në punë zakonisht fitojnë më shumë.”
Megjithatë, industria e pijeve ende po përballet me një rënie globale të sasisë së alkoolit që konsumohet.
Vëllimi i pijeve alkoolike të shitura globalisht ra me 2% në vitin 2024, krahasuar me një rënie prej 1% në vitin 2023, sipas IWSR, pasi rritja në tregjet në zhvillim si Brazili, Meksika dhe India u kompensua nga rënia e shitjeve në Kinë, SHBA dhe Europë.
Rënia ka shkaktuar një debat midis investitorëve nëse fenomeni është strukturor apo ciklik. Çmimet e aksioneve të kompanive, përfshirë Diageo, Pernod Ricard dhe Heineken, janë goditur rëndë nga shqetësimet se rënia është afatgjatë.
Kompanitë janë përpjekur të kompensojnë rënien e konsumit duke i joshur konsumatorët drejt pijeve me cilësi më të lartë — një strategji e njohur si “premiumizim” — ose duke investuar në opsione pa alkool dhe me pak alkool.
Rënia e vëllimeve të shitjeve dhe rritja e të ardhurave të përgjithshme të raportuara nga kompanitë e pijeve nënkuptojnë se konsumatorët po pinë më pak pije dhe më të shtrenjta.
Skeptikët besojnë se rënia e konsumit të alkoolit është për shkak të njerëzve që bëjnë një stil jetese më të shëndetshëm ose kalojnë më shumë kohë në mediat sociale.
Përqindja e gjeneratës X (ata të moshës midis 44 dhe 59 vjeç) që thanë se kishin pirë alkool në gjysmën e fundit të vitit u rrit nga 77 për qind në vitin 2023 në 79 për qind këtë vit.
Gjashtë përqind e brezit “boomers” thanë se po pinin më shumë në mënyrë aktive, krahasuar me 29 përqind të të anketuarve të Gjeneratës Z. Dyzet e dy për qind e konsumatorëve të Gjeneratës Z thanë se anëtarët e rrethit të tyre shoqëror po pinin më shumë, krahasuar me dy vjet më parë, zbuloi IWSR.
Marrë nga Financial Times/Përshtati Gazeta Si
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.