Filma

Pse gjigantët e transmetimit po rinovojnë kontratat për sezone të reja me seriale televizive

Nga Gazeta Si - Skenaristët janë një hap larg grevës. Platformat televizive po dridhen. Çfarë mund të bëjnë ata për të frenuar dëmin? Të rinovojnë projektin herët. Kjo është ajo që duket se ka ndodhur me “The Night Agent”, një thriller i Netflix, sezoni i dytë i të cilit sapo është shpallur.

Një lëvizje anormale, duke qenë se gjithçka ndodhi më pak se një javë pas daljes së serialit.

Gazetari Matt Belloni parashtron hipotezën gjatë podcast-it të tij, “The Town”: “Në përgjithësi, Netflix zakonisht vëzhgon të dhënat për 28 ditë, për të kuptuar nëse një serial është një sukses i qëndrueshëm apo jo. Por unë mendoj se me grevën e afërt të skenaristëve, ose ndoshta duke filluar nga fundi i prillit ose fillimi i majit, ai po kërkon të rindërtojë shpejt disa përmbajtje. Dhe parashikimi im është se ne do të shohim shumë prej tyre gjatë gjashtë javëve të ardhshme. Njerëzit që përpiqen të fillojnë produksionet, të përfundojnë ‘Writer’s Room’ (dhoma e skenaristëve, një model shumë i mirëpërdorur në Shtetet e Bashkuara që sheh një grup krijuesish të bashkohen për të zhvilluar një seri televizive), miratojnë skenarë ose heqin dorë”.

Arsyetimi nuk do të kishte kuptim. Rinovimi i një serie televizive nga një shërbim transmetimi në fakt do të lejonte që produksionet të vazhdonin, pavarësisht grevës.

E vërteta për këtë vendim të shpejtë të gjigantit Los Gatos nuk do të dihet kurrë, por do të jetë interesante të kuptojmë se çfarë drejtimi do të marrin misionet e reja të agjentit të FBI-së, Peter Sutherland (Gabriel Basso). Gjë që ndoshta do të kishte vazhduar gjithsesi, duke pasur parasysh suksesin që po shënon seriali këto ditë.

Kontrata që lidh “Writers Guild of America” (WGA), bashkimi i skenaristëve, producentëve dhe studiove do të përfundojë më 1 maj. Kjo është marrëveshja që rregullon punën e autorëve të filmave dhe serialeve, veçanërisht në aspektin e të drejtës së autorit. Në përpjekje për të thjeshtuar çështjen e mprehtë, ndër aspektet kryesore, në themel të pakënaqësisë së tyre, janë kompensimi i pamjaftueshëm, si dhe mungesa e mundësisë për të marrë pjesë në suksesin e njërit prej titujve të tyre, pasi platformat, bashkëbiseduesi kryesor i tregut, deri më sot mbeten mbajtësit e vetëm të të drejtave të përmbajtjeve të prodhuara dhe të shpërndara prej tyre.

Nga ana tjetër, nëse situata nuk përmirësohet, ata ndoshta do të detyrohen t’u drejtohen skenaristëve të huaj, jo anëtarëve të sindikatës dhe kjo do të sillte një rritje të kërkesës edhe në kontinentin tonë. Por rreziku i paralizës në këtë sektor është pothuajse afër. Sidomos duke pasur parasysh se kontrata e Shoqatës së Regjisorëve të Amerikës (DGA), apo e bashkimit të regjisorëve të filmit dhe televizionit, në fakt po skadon, në fund të qershorit. /La Stampa/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë