Trend

Një pafundësi e produkteve të panjohura po e bën të pamundur blerjen në internet

Rich Brome donte të blinte crop top në internet, diçka e thjeshtë dhe e lirshme për të punuar. Dukej si një blerje mjaft e lehtë dhe lloji i gjërave që nuk keni nevojë të provoni në një dyqan ose të humbni shumë kohë duke hulumtuar.

Gjashtëdhjetë dollarë dhe 2 javë e gjysëm më vonë, Brome ishte pronari i një këmishe që nuk ishte as e bukur.

"Unë nuk mendoj se do të blej asgjë më në atë mënyrë", thotë Brome, një sipërmarrës.

"Nuk ka një platformë që vendos ndonjë kontroll”, tha ai, duke iu referuar reklamave në Facebook nga kompani të dyshimta.

Nëse jeni përpjekur të blini diçka përmes reklamave në internet në Facebook ose Instagram, ose përmes një faqeje të tillë si Amazon, Google dhe Ëalmart, ka shumë mundësi që të keni hasur në një përzierje të markave për të cilat keni dëgjuar dhe madje edhe më shumë që nuk e keni parë. Midis produkteve me reputacion dhe falsifikimeve është një det i kompanive misterioze që shesin mallra me origjinë dhe cilësi të panjohur.

Blerjet online kanë qenë në rritje prej vitesh, por morën një rritje gjatë pandemisë, duke gjeneruar 791.7 miliardë dollarë shitje në vitin 2020 dhe duke përbërë 14 përqind të të gjitha shitjeve me pakicë në Shtetet e Bashkuara, sipas Zyrës së Regjistrimit. Shitjet e tregtisë elektronike pritet të tejkalojnë 1 trilion dollarë në vitin 2022, sipas firmës kërkimore eMarketer.

Por një nga karakteristikat që e bëri blerjen në internet kaq tërheqëse po e bën atë gjithnjë e më të papërdorshëm: një tepricë e markave të panjohura dhe shpesh inferiore.

Barra bie mbi blerësit për të dalluar të mirën nga e keqja, nëse janë fustane festash, fustane të dorës së dytë apo edhe produkte totalisht ndryshe nga çfarë kanë porositur.

Këto ditë, lundrimi në labirintin e shitësve në Amazon, Walmart dhe Google ose gjykimi i reklamave të dukshme në mediat sociale kërkon të njëjtat aftësi si identifikimi i dezinformatave dhe teorive të konspiracionit. Edhe me hulumtimin më të mirë, shpesh nuk ka përgjigje të qartë për pyetjen, çfarë lloj produkti do të marr?

Detyrimi i blerësve online që të bëhen studiues

Shumica prej nesh që blejnë në internet tashmë dinë të kujdesen për bazat, siç është dizajni i keq grafik, çmimet e ulëta që janë shumë të mira për të qenë të vërteta ose vlerësime të dobëta. Por këto sinjale po vjetrohen.

Ardhja e modës së shpejtë dhe shitësve të palëve të treta kanë bërë që çmimet e ulëta të jenë jo vetëm të zakonshme, por edhe të pritshme. Dhe rishikimet në faqet e tilla si Amazon janë bërë zakonisht nga shitësit që                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             mbytin faqet e tyre me komente të paguara. Shopify, një shërbim për vendosjen e vitrinave të thjeshta të dyqaneve në internet, lejon pothuajse këdo që të krijojë shpejt një dyqan online me pamje profesionale.

Pra, një blerës gjithashtu duhet të shikojë për shenja delikate të tilla si shumë vlerësime që janë tepër pozitive ose përdorin gjuhë të përsëritura. Kërkoni një fotografi të produktit për t'u siguruar që nuk është vjedhur ose nuk është një fotografi që qarkullon nëpër internet.

"Konsumatorët normalë nuk janë edukuar ta gërmojnë këtë", tha Saoud Khalifah, CEO i Fakespot, një lloj platforme që vlerëson markat online bazuar në sinjale si një numër i dyshimtë vlerësimesh pozitive. Khalifah e nisi atë pas blerjes së tij të dëmtuar nga Amazon.

Brome, blerësi i Crop top, pa disa nga flamujt e kuq dhe në fund bleu atë që donte.

Ai bleu tre këmisha në internet: të dyja përmes reklamës në Facebook dhe një përmes Amazon, për të cilën ai thotë se ishte me cilësi të mirë, sepse ai e dinte se çfarë të kërkonte.

Udhëtimi i tij për blerje filloi aty ku fillojnë shumica e blerjeve tona në internet: me disa kërkime në Google. Ai shkruante fjalët kyçe për atë që donte, një këmishë të veçantë. Pastaj shkoi në Amazon dhe kaloi nëpër një listë të këmishave me pamje pothuajse identike nga markat dhe kompanitë e mëdha për të cilat kurrë nuk kishte dëgjuar.

Ka më shumë se 100,000 rezultate për "crop tops-at e burrave" në Amazon, duke përfshirë Hanes, Jockey dhe markat e Amazon Basics. Sidoqoftë, shumica dërrmuese janë nga markat e panjohshme me emra të tillë si Papi, XIHUII dhe Magiftbox.

"U desh shumë punë për të gërmuar të gjitha produktet në Amazon, për të lexuar rishikimet dhe FAQ", thotë Brome. "Është një aftësi".

Pas kësaj, filluan reklamat në mediat sociale për shkak të termave të tij të kërkimit në Google dhe Amazon, duke bërë rrugën e tyre përmes platformave të synimit të reklamave. Një reklamë në Facebook ishte nga një kompani me pamje krejt normale të quajtur Trinity Athletics, duke premtuar këmishat "luksoze" për 30 dollarë secila. Ata dukeshin të përsosura, kështu që Brome klikoi tek to.

Nëse shikoni nga afër, ka shenja që Trinity Athletics nuk është ajo që thotë. Faqja e saj në Facebook çon në një uebfaqe normale që mundësohet nga Shopify. Imazhet në faqe të gjitha duket se janë hequr nga faqet e internetit të tjera, sipas një kërkimi imazheve në Google Images.

Trinity Athletics nuk iu përgjigj email-eve që kërkojnë koment gjatë 10 ditëve të fundit dhe nuk ka asnjë numër telefoni në faqen e tij. Kompania ka një adresë kthimi të listuar në Corona, Calif., që duket se është një shtëpi me një familje. Brome thotë se i ka dërguar email kompanisë për kthimin e këmishave të tij dhe ishte në procesin e përpjekjes për t'i dërguar përsëri.

Faqja nuk duket se shkel politikat e Shopify. Facebook tha se kompania nuk i shkel politikat e saj dhe vuri në dukje se mund të vazhdojë reklamat.

"Ne monitorojmë nga afër për detajet e paraqitura gabimisht të produktit dhe reagimet negative të klientëve dhe ndërmarrim veprime ndaj bizneseve, si çaktivizimi i reklamave ose heqja e aksesit në mjetet tona të tregtisë", tha Stephanie Chan, zëdhënësja e Facebook në një deklaratë.

Çfarë fshihet pas mbipopullimit të markave?

Nuk është një kompani e vetme përgjegjëse për përhapjen e markave jo autentike. Industria mbahet nga një rrjet i ndërlikuar i kompanive dhe shërbimeve të teknologjisë, me motorët e kërkimit, agjentët e reklamave, kompanitë e mediave sociale dhe platformat e tregtisë elektronike që të gjitha luajnë një rol duke fituar shuma të mëdha parash.

Nëse produktet nuk janë një rrezik sigurie, ato zakonisht nuk shkelin asnjë politikë.

Markat që do të gjeni në internet përfaqësojnë një sërë konfigurimesh. Disa shitës të Amazon i dërgojnë produktet e tyre kompanisë në magazinë dhe një numër madje po blihen nga firma të mëdha. Ka prodhues origjinalë të produkteve të ligjshme, të cilët anashkalojnë ndërmjetësit për të bërë oferta për më pak. Të tjerat janë mallra nga fabrika dytësore, që prodhojnë produktet e njohura duke përdorur materiale të një cilësie jo të mirë. Shitësit mund të jenë kudo në botë, duke blerë mallra nga faqe të tilla si Alibaba dhe duke dërguar produkte direkt tek konsumatorët pa e parë kurrë vetë.

Ndërkohë, kompanitë teknologjike thonë se janë duke luftuar për të larguar mashtrimet me produktet e falsifikuara.

Amazon thotë se ka investuar 700 milionë dollarë për të luftuar mashtrimet dhe abuzimet në vitin 2020, dhe përdor një kombinim të inteligjencës artificiale dhe hetuesve njerëzorë për të gjetur mashtrues që shesin mallra të rremë. Por shumica e përpjekjeve drejtohen te mallrat luksoze ose sendet e mbrojtura nga patentat. Produktet e mbetura, mjaft të ndryshme, me cilësi të dobët ose që nuk janë më pjesë e sezonit, nuk mbrohen.

Shopify, e cila pret shumë nga këto dyqane, tha se kompanitë që shesin direkt nga furnizuesit lejohen në platformën e saj. Produktet me cilësi të dobët jo domosdoshmërisht shkelin politikat e tij.

Kompanitë teknologjike përballen me një kërcënim tjetër të përgjegjësisë, këtë herë mbi mallrat e falsifikuara.

"Disa tregtarë preferojnë të bëjnë çdo produkt që shesin, disa gjejnë një larmi produktesh nga kompani të tjera për të kuruar, dhe të tjerë i marrin produktet diku tjetër dhe i shpërndajnë ato drejtpërdrejt nga furnizuesit e tyre. Të gjitha këto qasje janë forma të ndryshme të sipërmarrjes", tha zëdhënësja e Shopify, Rebecca Feigelsohn.

Firma kërkimore Marketplace Pulse vlerëson Amazon Marketplace, një platformë e-commerce që lejon shitësit e palëve të treta të shesin mallra në Amazon, zuri 300 miliardë dollarë shitje në vitin 2020, ose 62 përqind të shitjeve të përgjithshme të Amazon në internet. Walmart bën diku nga 6 deri në 15 përqind në secilën shitje të palëve të treta përmes tregut të tij dhe reklamat përbënin 98 përqind të të ardhurave të Facebook vitin e kaluar, në 84 miliardë dollarë.

Zëdhënësja e Walmart, Carrie McKnight tha se dyqani ka ekipe që kalojnë nëpër produkte për të "ndihmuar në sigurimin e artikujve dhe shitësve që përmbushin pritjet tona të larta".

Një kompani e vërtetë humbi në një det kopjesh

Situata është po aq zhgënjyese për kompanitë që prodhojnë produkte legjitime sa është për blerësit. WaterRower, kompaninë 33-vjeçare në Rhode Island. Filluar nga një ish-vozitës i ekipit kombëtar i kthyer inxhinier, ai bën makineritë e tij prej druri me pamje të veçantë në Shtetet e Bashkuara.

Një kërkim për "makineri druri" në Amazon sjell gati 200 rezultate nën të paktën 30 marka të veçanta, dhe më shumë se 100 rezultate në Walmart. Shumica dërrmuese kanë një pamje specifike, gati identike. Dy dërrasa të gjata prej druri, një sedilje e zezë anash, një rezervuar uji i mbledhur dhe një logo e stolisur në njërën anë. Disa marka blejnë direkt nga WaterRower, siç është Ergatta dhe Peloton, ndërsa të tjerët janë konkurrentë të respektuar siç është Life Fitness.

Pastaj është pjesa tjetër. Të paktën tre prej markave fillojnë me "Mr.", Z. Kapiten, Z. Rudolf dhe Z. Right. Njëra është vetëm LINEN PURITY LLC. Kategoria është një shembull klasik i një që është mbytur me opsione konfuze duke përfshirë prodhuesit e panjohur.

"Ata po bëjnë çmos që të duken sa më pranë gjërave të vërteta dhe mund t'ju ofrojnë një marrëveshje, kështu që ju mund të mos shqetësoheni nëse është e vërtetë apo jo", tha David Jones, drejtor i shitjet dhe marketingu për WaterRower. Kompania është përpjekur të jetë rezultati kryesor i kërkimit për produktin që ka projektuar.

"Unë mendoj se ka një treg për produkte të ngjashme; është thjesht çështje të qenit transparent se kush jeni". Një WaterRower i vërtetë kushton rreth 1.000 dollarë, por alternativat mund të kushtojnë deri në 370 dollarë.

Greg Prelich, një shkencëtar në New Jersey, ka luftuar për të blerë produkte si një orë e re në Amazon dhe Google.

"Kur shikoni në internet, në thelb keni të gjithë botën që po shikoni, kështu që ju duhet të jeni në gjendje ta kufizoni atë," tha Prelich. "Por kur shkoni në dyqanet aktuale ka kaq pak mallra atje tani, pothuajse fare", thotë ai.

Ashtu si një numër në rritje i blerësve, Prelich nuk u beson rishikimeve në internet dhe supozon se ato janë manipuluar në një farë mënyre. Ato sisteme rishikimi, të cilat u krijuan për të lejuar blerësit e vërtetë të ndajnë përvojat e tyre, janë bërë kryesisht të padobishme.

Mungesa e një sistemi rishikimi rreth reklamave e bën dyfish të vështirë gjykimin e atyre markave. Kompanitë mund të fshijnë komentet negative nga llogaritë e tyre në mediat sociale dhe imazhet e denja për Instagram janë të lehta për tu gjetur.

Arielle Haller-Silverstone drejton dyqane dërgesash në Neë York City dhe Hamptons të quajtur Ari's Closet, dhe nuk ka besim te reklamat në mediat sociale. Ajo e kufizon blerjen e saj në internet në dyqane me kontroll më të rreptë të cilësisë, si shitësit me pakicë tradicionalë si Nordstrom ose siti Shopbop. Ajo e di se çfarë i bën rrobat cilësore dhe nuk mban një artikull në dyqanet e saj nëse nuk është një markë ose stilist që ajo njeh. Ajo i beson edhe më shumë blerjeve fizike këto ditë, ku ka detaje që nuk mund t'i shihni kurrë në internet.

"Shikoj qepjen, shikoj etiketën. Pëlhura, ndjenja. Për mua ka të bëjë me ndjenjën", tha Haller-Silverstone.

Burimi: The Washington Post. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë