Trashëgimi

Nga sot hyrja në Koloseum vetëm me biletë personale, nuk ka më tregje pirate

Nga data 18 tetor në Koloseum do të hyni vetëm me një biletë nominale. Pas shumë bisedave, tani ka një datë. Ministri i Kulturës, Gennaro Sangiuliano, njoftoi se nga e mërkura bileta do të mbajë emrin dhe mbiemrin e personit që dëshiron të vizitojë parkun arkeologjik, do të hapet një biletari e re përveç asaj ekzistuese dhe numri i biletave të shitura në vend do të dyfishohet.

“Objektivi, – thotë shefi i departamentit, – është luftimi i fenomenit të reklamimit dhe praktikave të tjera spekulative për biletat e hyrjes në parkun arkeologjik”. Për këtë arsye, bileta nominative do të blihet në www.colosseo.it, përmes call center-ave dhe biletave fizike, ndërsa 25% do të ndahet për operatorët turistikë. Nuk ka më tregje pirate.

E gjithë kjo u vendos pasi Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregut dhe Policia Financiare zbuluan një treg dytësor në të cilin turistët dhe vizitorët nuk mund të blinin bileta në faqen e internetit të shitësit zyrtar të CoopCulture, sepse kuponët bliheshin me shumicë nga shitësit dytësorë.

Prandaj u nis një hetim kundër Società Cooperativa Culture (CoopCulture), Musement, GetYourGuide, Tiqets dhe Viator.

Në praktikë, biletat për hyrjen në Koloseum, të shitura menjëherë pasi u lëshuan në faqen e internetit të CoopCulture, mbetën të disponueshme në platformat e operatorëve të mëdhenj ndërmjetësues (Musement, GetYourGuide, Tiqets dhe Viator) të cilët i blenë ato në masë falë përdorimit të sistemeve automatike (të ashtuquajturat “bots”) dhe më pas i rishisnin për mbi 50 euro secili në vend të 16 eurove.

Me këtë lëvizje, ministri Sangiuliano shpreson t’i japë fund këtij problemi, të ngritur edhe nga Këshilltari i Turizmit, Alessandro Onorato, i cili i ka kërkuar vazhdimisht bashkëpunim ministrisë në këtë drejtim. Prandaj, rrjeti i shitjeve në vend forcohet me hapjen e një biletarie të re, në Largo della Salara Vecchia/Via dei Fori Imperiali, e cila i bashkohet asaj ekzistuese në Piazza del Colosseo, duke i çuar kështu në 6 arkat e disponueshme për grumbullimin e biletave në terren të destinuara për vizitorë individualë të pandërmjetësuar.

Në të njëjtën kohë, përqindja e biletave të shitura në vend është dyfishuar, duke favorizuar publikun që nuk ka mundur të aksesojë blerjen online. Përqindja e mbetur e aksioneve të alokuara për kanalet e shitjes rimodulohet më pas: 25% e totalit të biletave do të ndahen në platformën B2B për operatorët turistikë dhe 55% e totalit do t’i ndahen platformës B2C ose për vizitorët individualë. /La Repubblica/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë