Nga data 18 tetor në Koloseum do të hyni vetëm me një biletë nominale. Pas shumë bisedave, tani ka një datë. Ministri i Kulturës, Gennaro Sangiuliano, njoftoi se nga e mërkura bileta do të mbajë emrin dhe mbiemrin e personit që dëshiron të vizitojë parkun arkeologjik, do të hapet një biletari e re përveç asaj ekzistuese dhe numri i biletave të shitura në vend do të dyfishohet.
“Objektivi, – thotë shefi i departamentit, – është luftimi i fenomenit të reklamimit dhe praktikave të tjera spekulative për biletat e hyrjes në parkun arkeologjik”. Për këtë arsye, bileta nominative do të blihet në www.colosseo.it, përmes call center-ave dhe biletave fizike, ndërsa 25% do të ndahet për operatorët turistikë. Nuk ka më tregje pirate.
E gjithë kjo u vendos pasi Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregut dhe Policia Financiare zbuluan një treg dytësor në të cilin turistët dhe vizitorët nuk mund të blinin bileta në faqen e internetit të shitësit zyrtar të CoopCulture, sepse kuponët bliheshin me shumicë nga shitësit dytësorë.
Prandaj u nis një hetim kundër Società Cooperativa Culture (CoopCulture), Musement, GetYourGuide, Tiqets dhe Viator.
Në praktikë, biletat për hyrjen në Koloseum, të shitura menjëherë pasi u lëshuan në faqen e internetit të CoopCulture, mbetën të disponueshme në platformat e operatorëve të mëdhenj ndërmjetësues (Musement, GetYourGuide, Tiqets dhe Viator) të cilët i blenë ato në masë falë përdorimit të sistemeve automatike (të ashtuquajturat “bots”) dhe më pas i rishisnin për mbi 50 euro secili në vend të 16 eurove.
Me këtë lëvizje, ministri Sangiuliano shpreson t’i japë fund këtij problemi, të ngritur edhe nga Këshilltari i Turizmit, Alessandro Onorato, i cili i ka kërkuar vazhdimisht bashkëpunim ministrisë në këtë drejtim. Prandaj, rrjeti i shitjeve në vend forcohet me hapjen e një biletarie të re, në Largo della Salara Vecchia/Via dei Fori Imperiali, e cila i bashkohet asaj ekzistuese në Piazza del Colosseo, duke i çuar kështu në 6 arkat e disponueshme për grumbullimin e biletave në terren të destinuara për vizitorë individualë të pandërmjetësuar.
Në të njëjtën kohë, përqindja e biletave të shitura në vend është dyfishuar, duke favorizuar publikun që nuk ka mundur të aksesojë blerjen online. Përqindja e mbetur e aksioneve të alokuara për kanalet e shitjes rimodulohet më pas: 25% e totalit të biletave do të ndahen në platformën B2B për operatorët turistikë dhe 55% e totalit do t’i ndahen platformës B2C ose për vizitorët individualë. /La Repubblica/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.