Nga Gazeta Si - Në letër premton të jetë një nga Festivalet më të rëndësishme dhe më të paharrueshme të Filmit në Kanë në vitet e fundit. Dhe në pamje të parë duket kështu, duke pasur parasysh numrin mbresëlënës të filmave të shumëpritur.
Le të shikojmë dhe të shfletojmë ata që, për mendimin tonë, por jo vetëm, duken si filma mbresëlënës, dhe sigurisht emrat më domethënës. Festivali i 76-të i Filmit në Kanë do të ketë premierën më 16 maj dhe do të zgjasë deri më 27 të muajit.
“Killers of the Flower Moon” nga Martin Scorsese
Ajo që duket të jetë ngjarja më e madhe që vjen në Croisette mund të jetë vetëm në krye të renditjes sonë. Bazuar në romanin e David Grann me të njëjtin emër, i frymëzuar nga ngjarje të vërteta, filmi fokusohet në atë që ndodhi në Oklahoma, në Osage County në fillim të viteve 1920.
Disa anëtarë të një fisi indian në zonë vriten në rrethana misterioze: kështu fillon një hetim i FBI-së që përfshin edhe J. Edgar Hoover.
Ky film artistik, i cili do të prezantohet jashtë garës, do të zgjasë afërsisht tri orë e tridhjetë minuta. Sikur të mos mjaftonte emri i regjisorit, pritshmëria është e madhe edhe për emrat e kastit: Leonardo DiCaprio, Robert De Niro dhe Jesse Plemons.
“Rapito” nga Marco Bellocchio
Pas “Esterno notte” të jashtëzakonshme, Bellocchio u rikthye menjëherë pas kamerës për një film me në qendër rastin Edgardo Mortara. Ishte viti 1858, kur ushtarët e Piut IX u shfaqën në derën e një familjeje hebreje në Bolonja për të marrë një fëmijë vetëm shtatë vjeç dhe për ta çuar në Romë, ku do të rritej nga Kisha. Bellocchio do të fokusohet në këtë rast dhe në luftën e prindërve për ta parë sërish djalin e tyre në këtë film artistik, i cili mund të jetë një nga vizionet më intensive të të gjithë garuesve.
“Fallen Leaves” nga Aki Kaurismäki
Një tragjikomedi delikate për dy njerëz në kërkim të dashurisë: kështu mund të prezantohet filmi i ri i shumëpritur i regjisorit finlandez Aki Kaurismäki, i cili duket se ka vënë në skenë një tjetër pjesë të rëndësishme të atij mozaiku të bukur që është kinemaja e tij. Kaurismäki-t nuk i ka munguar kurrë humanizmi, në përshkrimin e personazheve të tij dhe më gjerë, si dhe referencat për kinemanë e së kaluarës (nga Bresson te Chaplin) dhe ne presim një nga titujt më emocionues, argëtues dhe prekës të të gjithë punëve të tij.
“Club Zero” nga Jessica Hausner
Katër vjet pas të fuqishmit “Little Joe”, regjisorja austriake është rikthyer në garë në Kanë me një tjetër film artistik, që mendojmë se do të mund të tronditë publikun. “Club Zero” është një thriller i vendosur në një shkollë elitare, ku vjen një mësues i ri që mund të prishë zakonet e nxënësve. Në rolin kryesor është Mia Wasikowska.
“Asteroid City” nga Wes Anderson
Është e vështirë të qëndrosh indiferent ndaj imazheve dhe trailerit të parë të asaj që duket të jetë një nga projektet më të çmendura dhe më ambicioze të Wes Anderson: regjisori amerikan përdor zgjedhjet e tij politike dhe stilin e tij duke e transportuar atë brenda një konteksti me shije perëndimore. Argëtimi duket i garantuar dhe kasti është, si gjithmonë me të, i nivelit më të lartë: ndër të shumtë, veçojmë Jason Schëartzman, Scarlett Johansson, Tilda Swinton, Tom Hanks dhe Edward Norton.
“La chimera” nga Alice Rohrwacher
Pas rezultateve të shkëlqyera me filmin e shkurtër “Le pupille”, Alice Rohrwacher rikthehet për të nënshkruar një film artistik dhe përfundon sërish në garë në Croisette. Në qendër të komplotit është historia e një arkeologu britanik, i cili përfshihet në tregun e zi të objekteve të vlefshme historike të vjedhura nga varret gjatë gërmimeve. Një komplot i aftë për të ngjallur menjëherë interes, si dhe emrat e aktorëve të përfshirë: nga Josh O’Connor te Isabella Rossellini, duke kaluar nga Alba Rohrwacher, motra e regjisores.
“Youth” nga Wang Bing
Një nga lajmet më të rëndësishme që prej shpalljes së filmave në Festivalin e Filmit në Kanë ishte padyshim prania (e dyfishtë) e regjisorit kinez, Wang Bing, një prej zërave më të rëndësishëm në kinemanë bashkëkohore botërore. Jashtë garës do të jetë “Man in Black”, ndërsa në garë për Palmën e Artë është “Youth” një dokumentar i fokusuar te punëtorët e rinj kinezë. Jemi të sigurt se do të jetë një nga filmat më domethënës të garës.
“The Zone of Interest” nga Jonathan Glazer
Kanë kaluar saktësisht dhjetë vjet nga publikimi i filmit të fundit artistik të Glazer, “Under the Skin”, një film me sharm të madh që kishte ndarë kritikët dhe audiencën. Regjisori anglez është rikthyer me një film të frymëzuar nga romani me të njëjtin emër të Martin Amis: komploti fokusohet në historinë klandestine të dashurisë mes një oficeri nazist dhe gruas së komandantit të kampit të përqendrimit Aushvic. Kurioziteti është vërtet i madh.
“Cerrar los ojos” nga Victor Erice
Një nga rikthimet më të pritura në vitet e fundit: filmi i fundit artistik i Victor Erice, “Dreaam of Light”, daton në vitin 1992. Ndoshta ky informacion do të mjaftonte për të na bërë të kuptojmë se sa shumë pritshmëri ka rreth “Cerrar los ojos”, një film nga një autor që mahniti dhe emocionoi me debutimin e tij në 1973 “The Spirit of the Hive”. Të jesh në gjendje të shohësh emrin e tij në hapjen e filmit është tashmë një emocion në vetvete.
“Strange Way of Life” nga Pedro Almodóvar
Mes shumë filmave artistikë, është edhe një film i shkurtër i shumëpritur nga një prej regjisorëve më të mëdhenj në historinë e kinemasë spanjolle. Almodóvar drejton një film të shkurtër me Pedro Pascal dhe Ethan Hawke, si një kauboj dhe një sherif që janë ribashkuar pas një kohe shumë të gjatë. Pas një tjetër filmi të shkurtër të fundit si “The Human Voice” nga viti 2020, ne jemi gati të vëmë bast se “Strange Way of Life” do të jetë një tjetër vepër me të cilën autori iberik do të mund të na emocionojë. /Il Sole 24 ore/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.