Ai është popullor për udhëtarët nga Osaka, Kobe dhe Kioto dhe është një nga aeroportet më të ngarkuar në Japoni.
Aeroporti Ndërkombëtar Kansai do të festojë 30-vjetorin e tij në shtator dhe do të shënojë tre dekada pa humbur as edhe një bagazh të vetëm.
Kjo qendër nevralgjike transporti është vlerësuar prej kohësh për efikasitetin e saj.
“Stafi i transportit tokësor në Aeroportin Ndërkombëtar Kansai nuk ka asgjë të veçantë”, thotë me modesti zëdhënësi i aeroportit Kenji Takanishi, pavarësisht se ekipi nuk ka humbur asnjë bagazh në 30 vjet operim.
Aeroporti ka një sistem specifik për të siguruar që çdo bagazh të arrijë pronarin e saj të padëmtuar, me punonjës që operojnë në ekipe prej dy ose tre personash për të kufizuar numrin e duarve nëpër të cilat kalojnë valixhet dhe duke u kujdesur më shumë që asgjë të mos dëmtohet.
Çdo punëtor duhet të ndjekë udhëzimet e detajuara të trajtimit, të cilat diktojnë se si duhet të ngarkohet dhe shkarkohet ngarkesa në aeroplan, si dhe dallimet midis linjave të ndryshme ajrore që i shërbejnë aeroportit.
Nëse një valixhe laget nga shiu, ajo 'fshihet dhe kthehet' përsëri në konvejerin transportues, thotë Takanishi.
"Meqenëse shumë klientë vijnë në Kansai nga e gjithë bota, ne synojmë të jemi më të sjellshëm dhe të saktë në operacionet tona," shton Takanishi.
Deri në 30 milionë pasagjerë udhëtojnë përmes Aeroportit Ndërkombëtar Kansai në vit dhe sjellin me vete 11 milionë bagazhe.
Takanishi thotë se aeroporti synon të transportojë bagazhet nga avioni në rripin e konvejerit brenda vetëm 15 minutave pas uljes së një avioni.
Punëtorët udhëzohen të vendosin valixhet në rripin transportues me dorezat e kthyera nga jashtë për të lehtësuar marrjen e bagazheve të pasagjerëve.
Ata kujdesen më shumë për sende të tilla si karroca, pajisje sportive si shkopinj golfi apo ski dhe ua dorëzojnë në dorë pasagjerëve.
Shkathtësitë e komunikimit janë vërtet të rëndësishme për stafin pasi mbajtësve të bagazheve u kërkohet rregullisht të ndajnë informacione me njëri-tjetrin për t'u siguruar që gjithçka po funksionon pa probleme. /dailymail
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.