Meta po hap një dyqan online ku përdoruesit e Facebook, Instagram dhe Messenger mund të blejnë veshje dixhitale për avatarin e tyre. Markat e para në dyqan janë Prada, Balenciaga dhe Thom Browne, dhe rrobat përfshijnëveshje motocross, kapuçë me logo dhe kostume.
Në një postim në Facebook, CEO i Meta, Mark Zuckerberg tha se së shpejti do të shtohen më shumë marka.
“Mallrat dixhitale do të jenë një mënyrë e rëndësishme për t’u shprehur në metaverse”, thotë ai.
Shtëpitë luksoze të modës po bashkëpunojnë gjithnjë e më shumë me kompanitë e teknologjisë për të krijuar veshje dixhitale. Vitin e kaluar, Fortnite prezantoi lëkurat e Balenciaga në mënyrë që lojtarët të mund të blinin veshje si një kapuç i markës për personazhet e tyre në lojë. Në Roblox, lojtarët mund të vizitojnë Gucci Town, të kompletuar me një kopsht me logon e markës dhe një dyqan virtual.
Kompania nuk ka dhënë më shumë detaje vetëm se do të hapet së shpejti.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.